Medya; Mehmet BeyatlıKayra ailesi ile birlikte neşe içinde yemek yerken daha fazla dayanamayıp karşısında yemeğini iştahlı bir şekilde yiyen Hakan'a sordu" eee Anlatmayacak mısın Hakan seni buraya hangi rüzgarın attığını?"
Hakan ağzındaki lokmayı bitirdikten sonra Kayra'nın sorduğu soruyu yanıtladı " 2 ay önce birlikte gittiğimiz bir yemek toplantısı vardı hatırladınmı o toplantıyı Kayra hani su ünlü holdinglerin hepsinin bulunduğu toplantı."
Kayra kendisi için hiç de hoş geçmeyen o geceyi hatırladı ve mirza'yı en son orada gördüğü aklına gelince istemsiz bir şekilde canı sıkıldı ve gerildi.
Kayra bir şey söylemeyince Hakan sözüne kaldığı yerden devam etti" o gece ortağım metini görmüşsündür ."
Kayra Hakan'ın söylediği şeyler adamı hayal meyal hatırlamaya çalıştı o gece gözü Mirza ve yanındaki kadından başkasını görmediği için adamın yüzünü bir türlü hatırlayamadı
Kayra birsey demeyince Hakan sözüne kaldığı yerden tekrardan devam etti "o adam benim En yakın arkadaşım ve Ortağım adı Metin'in bu hafta düğünü var o yüzden bir hafta önceden gelip düğün hazırlıklarında ona yardım etmek istedim gelmişken size uğramamak da olmazdı tabi"
Kayra anladığını belirtmek istercesine başını aşağı yukarı sallayıp "Anladım Hakan Tabii ki ugramazsan olmazdı Başımızın üstünde yerin var" dedi.
Kayra Hakan'ın Yemekten sonra kalkmak istemesi ile ona kapıya kadar eşlik etti.
Hakan asansöre doğru ilerliyordu ki unuttuğu şeyle elini kafasına vurup geri döndü Kayra Hakan'ın geriye dönmesi ile sordu "bir şeyini mi unuttun ?
Hakan başına olumlu anlamda sallayıp ceketinin iç cebinden çıkardığı davetiye kartını kayra'ya doğru uzatıp"hayır ama Az daha unutuyordum " dedi ve devam etti "Bu davetiye kartını Metin sana gönderdi"
Kayra Hakan'ın uzattığı elini alıp inceledi üzerinde Sayın Kayra Beyatlı yazan zarfı açtı üstünkörü baktığı zarfın Bir davetiye kartı olduğunu anlayınca mutlulukla tebessüm etti" ona gönderdiğ davetiye kartı için çok teşekkür ettiğimi düğününe mutlaka katılacağımı söyle Hakan"
Hakan Kayra'nın tebessüm etmesi ile bir kez daha ona gülmenin çok yakıştığını düşündü hala ayakta dikildiklerini fark edince İyi geceler diliyerek ayrıldı Kayra'nın yanından
Mirza sabah uyandığında kendisini yatağında yatar vaziyette buldu hangi ara yatağın içine girdiğini hatırlamazsa da başının çatlayacakmış gibi ağrımasından dolayı buna fazla takılmadı.
yattığı yerden Zor da olsa doğrulmayı başardığında başına oluşturarak banyoya yöneldi aldığı kısa bir düşün ardından banyodan çıkıp üzerini giyindi ve kahvaltı yapmak için alt kata yöneldi.
alt katta hizmetlilerin sağa sola koşturduğunu görünce kahvaltı masasındaki Mustafa ve ikizlerin yanina dogru ilerledi birbirleri ile didişe didişe kahvaltısını yapan ikizleri öpüp "günaydın Mustafa " diyerek her zaman ki yerine oturdu sofrada annesinin Melis'in ve yengesinin yokluğunu fark edince Sessiz sedasız Yemeğini yiyen kardeşi Mustafa'ya sordu annemler nerede?
Mustafa elimdeki çatalı masaya bırakıp abisinin sorduğu soruyu cevapladı"Annem sabah altta yengemle Melisi ayağa dikti ve şuan yüzde doksan Avm Avm dolandırıyordur onları abi"
Mirza Mustafa'nın bıkkın sesi ile söylediği şeye gülmeden edemedi "annem ve onun bitmek bilmeyen alışveriş , hazırlık ve koşuşturmaları desene?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN UĞRUNA
Teen Fiction❗"bu kitabımda +18 bölümler ve Gifler bulunmaktadır rahatsız olanlar lütfen okumasın❗ Saplantılı bir aşığın Cehenneme çevirdiği küçük bir hayat ve o berbat hayatın içerisinde istemeden de olsa yeşeren küçük bi fidan... Yıllar sonra saplantılı aşık v...