MEDYA; MİRZA KARAHANLI
Arkadaşlar kitabı okurken iyi veya kötü yazdığım cümlelere yorum yapmaya çalışarak bana destek olursanız çok sevinirim ...şimdiden yorumlarını esirgemeyecek olan okurlarıma çok teşekkür ederim 🙏🏻
Kayra çığlıkları eşliğinde kanlar içerisinde yere düşen oğluna doğru koştu bir yandan koşuyor bir yandan da sanki birileri onun feryadını duracakmış gibi bağırıyordu.
" Mehmet... Mehmet ...sakın! sakın ölme anneciğim... "
Kayra koşarak vardığı oğlunun dibinde dizlerin üzerine çökerek bedeninden oluk oluk kan akan kıpırdamadan öylece yatan oğluna gözyaşlarının arasından bakarak onun küçük bedenini kucağına doğru çekti.
bir yandan oğlunun neresinden vurulduğunu bulmaya çalışıyor Bir yandan da hıçkırıklarının arasından yardım çığlıkları atıyordu.
"yardım edin! Lütfen yardım edin...!"
Mirza yaşadığı şeylerin şokuyla dakikalar içerisinde perişan olan Kayra'yı üzgün bakışları eşliğinde izliyordu ama kendisini reddettiği için ona sinirli olan yanını da onun Bu dersi çoktan hak ettiğini savunuyordu.
Sonuçta onu bu duruma gelmemeleri için birçok defa uyarmıştı ama Kayra Her zamanki gibi kendisini dinlememiş dikbaşlılık ederek olayların Buralara Kadar gelmesine neden olmuştu!
Kayra gözyaşları'nın içerisinde çırpınıyor ölmemesi için oğluna yalvararak birisinin onu duyabilmesi umuduyla hala yardım istemeye devam ediyordu
ızdırap dolu geçen birkaç dakikanın ardından ellerinin arasındaki küçük bedenin hareketlendiğini farkedince oğlunun kanına bulanmış ellerinin tersiyle gözyaşlarını sildi.
kafayı mı yiyordu yoksa biraz önce kanlar içerisinde yere yığılan oğlu o masum bakışları ile kendisine mi bakıyordu?
bu gerçek olabilir miydi ?Mehmet annesinin daha fazla ağlamasına dayanamadığı için Yiğit amcasına verdiği sözü tutamayarak gözlerini açtıp
küçük elleri ile annesinin yüzünü kavradı "Ağlama Anne bak bak ben ölmedimki"
Mehmet'in yaptığı bu hareketle ağlaması iyice şiddetlenen Kayra hayretler içerisinde bir yüzünü okşayan oğluna Bir de eline bulaşan oğlunun kanına baktı .
Mehmet annesini teskin edercesine konuştu "Biz Yiğit amcamla birlikte sana şaka yaptık Anne "
biraz önce acıdan ağlayan Kayra Şimdi ise Mutluluktan Nefesin kesilinceye denk ağlamaya başlamıştı elleri ile oğlunun kanının aktığı yeri kontrol etti ama bir türlü Mehmet'in kanayan yerine bulamamıştı.
Mirza Kayra'nın ağlamasının dinmesi yerine iyice şiddetlenmesi ile Kayra'nın Şok'a girdiğini anlaması uzun sürmedi Kayra'nın kollarında sıkı sıkı tuttuğu Mehmet çevik bir hareketle kucağına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN UĞRUNA
Dla nastolatków❗"bu kitabımda +18 bölümler ve Gifler bulunmaktadır rahatsız olanlar lütfen okumasın❗ Saplantılı bir aşığın Cehenneme çevirdiği küçük bir hayat ve o berbat hayatın içerisinde istemeden de olsa yeşeren küçük bi fidan... Yıllar sonra saplantılı aşık v...