Medya; Kayra Beyatlı
Araba oldukça Lüks bir otelin önünde durduğunda Kayra arabadan inip oğlunuda indirdikten sonra Hakan'ın arabayı valeye teslim etmesini bekledi .
Hakan arabayı valeye Teslim ettikten sonra yanlarına gelip otelin girişini işaret ederek "Hadi yeterince geç kaldık Zaten girelim artık" dedi .
Kayra salona giriş yaptıklarında istemsizce gözü korktu Çünkü kos koca salon ağzına kadar konuklarla dolmuş taşmıştı.
elinden tuttuğu Mehmet'in Kulağına eğilip "sakın elimi bırakma anneciğim tamam mı?" diyerek onu güzel bir dille uyardı .
Mehmet başına olumlu anlamda salladığında oğlunun elini sıkı sıkıya kavrayıp Hakan'ın arkasından kalabalığın içine doğru yürümeye başladı.
biraz ilerlemişlerdi ki birisinin omuzuna çarpması ile olduğu yerde durup kendisine çarpan kişiye baktı. yüzü ona Hiç yabancı gelmiyen adamın" kusura bakmayın isteyerek olmadı "diye özrünü dile getirip Bir şey Demeden hızlı adımlarla kendi senden uzaklaşması ile dikkatini kendinden biraz uzaklaşmış olan annesi ve Hakan'a verip onları usulca takip etti.
Yiğit yanlışlıkla çarptığı kadından özür dilemek için başını kaldırmışdı ki karşısında Kayra'yı görmesi ile panikledi
ondan özür dileyerek yanından uzaklaştıktan sonra gözüyle abisini aradı onun kuytu bir köşede birkaç kişi ile konuştuğunu görünce kendi kendine söylendi
" canına mi susadın be yenge.... neden... Neden bugün böyle bir gün çıktın geldin..? Mirza Abim kendisine hakim olamayıp seni de o adamıda öldürsün diye mi?"
Yiğitin gözü Kayra ile Mirza arasında mekik dokurken kendi kendine Emir veriyormuşcasına konuştu
"Ne yaparsan yap onların birbirlerini görmesini birbirlerinin varlığını fark etmelerine izin verme Yiğit ...eğer ikisininde iyiliğini düşünüyorsan verme...!"
gözü yakındaki Hakan'la birlikte masaya oturan Kaya takılınca Sanki onun kendisini duyduğunu sanarcasına azarladı "ne vardı da bugün buraya geldin ben zaten ona her şeyi açıklayacak tım ama ama ben söylemeden sakladığım bütün gerçekleri öğrenirse senin için de bizim için de hiç iyi olmaz o yüzden o gün bugün değil di be yenge abimin her şeyi öğreneceği gün bugün değildi!"
Kayra yanına oturduğu oğluyla uğraşırken yanlarına birkaç kişinin gelmesi ile Hakan ayaklanıp esmer adamla el sıkışarak konuştu
" Hayırlı olsun kardeşim Metin arkadaşının içten bir sekilde mutluluk dileklerini kabul ettikten sonra kayra ve annesine dönüp Siz de hoş geldiniz?"diyerek selam verdi onlara
Kayra ve annesi aynı anda" Hoş bulduk" dediler .
Metin kayra ve annesinin Hoş bulduk demesinin ardından arkalarındaki anne ve kayınvalidesini gösterip "Bunlar annen ve Kayınvalidem tanışıp kaynaşırsınız diye düşündüm"
Nevra masadaki konuklara tebessüm ederek" hoş geldiniz"dedi ansızın gözleri masada oturan ufaklığı takıldı tam kafasını çeviriyordu ki istemsiz bir şekilde gözleri tekrardan masada oturan çocuğu buldu.
Metin annesi ve Kayra ile tanıştırmak için söze başlayacaktı ki Nevra panikle sordu "bu... bu çocuk ...bu kimin çocuğu?"
Kayra orta yaşlı kadının bir anda sorduğu soruya anlam veremesede cevapladı "benim oğlum efendim "
Nevra benim oğlum diyen kadının yüzüne bakıp Kadının yüzünü Biraz inceledikten sonra masanın etrafında dolanıp küçük çocuğun yanında durdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN UĞRUNA
Fiksi Remaja❗"bu kitabımda +18 bölümler ve Gifler bulunmaktadır rahatsız olanlar lütfen okumasın❗ Saplantılı bir aşığın Cehenneme çevirdiği küçük bir hayat ve o berbat hayatın içerisinde istemeden de olsa yeşeren küçük bi fidan... Yıllar sonra saplantılı aşık v...