BÖLÜM 7: İHTİMAL

23.5K 865 92
                                    

Mirza dudaklarına yerleştirdiği sahte tebessümle konuştu "hoşgeldiniz Kayra hanım "

Kayra Mirza'yı karşısında görmeyi beklemediği için şaşırmıştı etrafına bakıdı odada ikisinden başka kimseyi göremeyince panikleyip odadan çıkmak için arkasını döndü Mirza Kayra'nın gideceğini anlayınca ciddileşerek sordu

" istifa dilekçenizi getirdinizmi?"

Kayra duyduğu şeyle olduğu yerde durdu birkaç saniye öylece bekledikten sonra arkasına dönüp elindeki istifa dilekçesini masaya fırlatırcasına koydu.

Tekrar arkasını dönmüş kapıya doğru yöneliyordu ki Mirza tekrardan konuştu"sana istifan kabul edildi yada edilmedi demeden nereye gidiyorsun?"

Kayra hırsla arkasını dönüp "istediğiniz gibi istifa dilekçemi verdim neyini kabul etmiyorsunuz anlamadım?"

Mirza sırtını koltuğa yaslayıp"keyfim isterse istifanı kabul ederim istemezse reddederim''

Kayra Mirza'nın boğazını sıkmak istesede Mehmet için sustu en iyisi alttan alıp ona istifa dilekcesini kabul ettirmeli ve ondan sonsuza kadar uzaklaşmalıydı sesinin sert çıkmamasına özen göstererek"ister istifamı kabul edin ister reddedin ben birdaha bu şirkette çalışmacağım ."

Mirza elindeki kağıdı sağından ve solundan tutup Kayranın gözlerinin içine baka baka ortadan ikiye ayırdı Kayra kağıt yırtılmadan yetşmek istedi ama daha hamle yapmadan Mirza kağıdı yırtmıştı bile Mirza'nın onun sabrını sınadığını anlayınca onun ağına düşmemek adına derin bir nefes alıp odadan çıkak için tekrardan arkasını döndü

Mirza oturdugu deri koltuktan kalkıp "bana 1. milyar dolar tazminat ödeyecek kadar zengin olduğunu bilmiyordum."

Kayra duydugu rakamla küçük dilini yutacaktı neredeyse tekrardan arkasını dönüp "bi-bir milyon dolar mı!''

Bu adam gerçekten çıldırmış olmalıydı gercektende ona 1 milyar dolarlık bir tazminat davası açacakmıydı yoksa kendisinimi kandırıyordu.

Mirza onaylayıp"evet eğer şözleşmeye uymaz işi bırakırsan Şirketime bir Milyon dolar tazminat ödemek zorunda kalırsın !''

Kayra dayanamayıp bıkkın sesiyle sordu "ne istiyorsun benden..?" Mirzadan ses gelmeyince"yeter artık sendende saplantılı aşkındanda bıktım usandım !"

Mirza Kayranın üzerini aşağıdan başlayarak süzdü "çok degişmişsin Umut eskiden bana tek kelime etmeye korkardın simdiyse tereddüt etmeden dikleniyorsun"

Kayra duruşunu biraz daha dikleştirerek"evet değiştim senin artık tehtitlerine boyun eymeyecek kadar da büyüdüm "

Mirza Kayraya doğru bir adım attı" ben daha çok değistim...şunu iyi bil,artık karşında beş yıl önceki o salak her seferinde evlen benimle diye yalvaran yumuşak adam yok!"

Bu adam neden bahsediyordu allah aşkina 5 yıl önceki halleri onun yumuşak halleri ise bu adamın sert halerini düşünmek aklının ucundan dahi geçirmek istemiyordu.

geriye kalan hayatını Mirza'dan kaçarak her an acaba beni bulacakmı korkusuyla yaşamak istemiyordu artık.belki herşey düzelir umudyala Mirzayla iki medeni insan gibi konuşabilirdi ve hayatına onu hiç görmemiş gibi devam edebilirdi

onunla daha fazla muhattap olmak istemesede içinden geçenleri söyledi "sıkıldım artık Mirza bu kaçıp kovalama işinden sen izimi bulursun diye her yıl şehir değiştirmekten sıkıldım"

Mirza Kayra'ya doğru birkaç adım daha atıp konuşu"kafandan kaçma göçme işini atarsan iyi edersin Umut çünkü her ne olursa olsun bu sefer peşini bırakmayacağım nereye gidersen git bırakmayacağım!"

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin