BÖLÜM 3: ZARAR

31.5K 1.1K 193
                                    

Kayra Şuleden duyduğu"şirketin sahibi Mirza KARAHANLI "lafına çok şaşırmıştı burada neredeyse 1 aya yakındır çalışıyordu ama Mirza lafını bir kişinin bile ağzından duymamıştı en önemliside Semihin bu şirketin sahibiymiş gibi sergilediği tavır ve davranışlarıydı

Biraz sonra yanından hızla ve telaşla geçen Semih beyi görünce şaşkınlığına engel olamadı

geldiği günden beri bu şirketin sahibiymiş gibi imaj sergileyen Semih gitmiş yerini normal bir çalışan haline bırakmıştı.

Etrafta bir ileri bir geri koşan arkadaşlarına baktı bugün şirkette başka bir hâl vardı herkes herzaman kinden daha çalışkan daha hızlı ve daha disiplinli olmuştu sanki

Kayra şaşkınlık içerisinde odasına girdi beş on dakika sonra Şule'nin rahatlamış bir şekilde odaya dönmesiyle biraz olsun rahatlaya bilmişti

Şule bir ohh çektikten sonra tekli koltuklardan birine oturdu ve merakla "neler oluyor Şule ?"diye sordu.

Şule"birşey olduğu yok canım "dedi arkadaşını rahatlatmak istercesine.

"birşey olduğu yoksa herkesin,Semih beyin hali neydi öyle?"

Şule kendisine endişeli gözlerle bakan Kayra'ya "Semih beyin kuruntuları işte Mirza bey 4-5 aydır şirkete uğramıyordu bir anda çıkıp gelince haliyle hepimiz tedirgin olduk en çokda Semih bey tabii."

"Sencede Semih beyin hali ve hareketleri farklı değilmiydi sanki birşeyler saklıyorduda yakalanmaktan korkuyor gibiydi"

Şule Kayraya hak verip "haklısın aslında gereğinden fazla tepki veriyor ama birşeyler sakladığını sanmam" biraz duraksadiktan sonra devam etti "Atalarımızın bir sözü vardır 'Aslanın olmadığı yerde Sırtlan Kral kesilir' onun kiside o hesap işte aslan geldi sırtlan üzerindeki aslan postunu çıkarmak zorunda kaldı bu duruma bu kadar şaşırma lütfen "diyerek arkadaşına goz kırptı

Kayra arkadaşının söylediģi özlü sözden dolayı kendini tutamayıp güldüğünde Şule de ona eşlik etmekte geç kalmamıştı.

Semih odasına girer girmez bir sağa bir sola doğru volte atmaya başlamıştı aklı işlevini kaybetmiş çalışmıyor hiçbir şey düşünemiyordu sanki. Bir anda aklına" k"kişisinin gelmesiyle telefonunu alıp 'k' kişisini aradı.bir iki çalışın ardından telefon açılmıştı Semih korkuyla"Mirza şirkete geldi hani artık gelmiyecekti benim hayatımla oynadığını farkındamısın sen haa"

K'e Semihi sakinleştirmeye çalışarak "sakin ol Semih sana birşey yapmasına izin vermem "dedi.

Semih ellerini saçından geçirdi"eğer öğrenirse arkasından çevirdiğim işleri beni yaşatmaz bunu sen benden daha iyi biliyorsun"

K'e Semihin söylediği şeyi es geçip sordu"Şimdi şirkettemi"

Semih'in yanıtı vermesi uzun sürmedi "hayır biraz önce çıktı "

Karşı taraf"tamam şimdi beni iyi dinle hiç kimseye bir şey sezdirmeden şirketten çık ve her zaman buluştuğumuz mekana gel"diye komut verdi.
Karşı tarafın"dikkatli ol kimseye görünme "inkazinden sonra telefonu kapattı.

Mirza yiğiti arayıp şirketin önüne gelmesini söyledi Yiğit geldikten sonra elindeki fuları göstererek başından geçen olayı anlattı .Yiğit Mirza'ya ters birşey söylemek istemesede kendine engel olamadı ve Mirza'nın yaptığı şeyin saçma olduğunu belirtmek istercesine konuştu "aynı parfümü belki milyonlarca kişi kullanıyordur abii yıllar geçmiş üzerinden hala aynı kokuyu sürdüğünü nerden biliyorsun ?"

"Milyonda bir ihtimal dahi olsa o o parfümü kullandı ha bu gün ha beş yıl önce gerekirse tüm parfüm satan firmalara kim almışsa isim soy isim bana bulup getireceksin!"

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin