BÖLÜM 19 : PATRON!

15.7K 608 18
                                    

Hakan Kayra'nın bir şeyleri çakmasından korktuğu için lafı daha fazla uzatıp eline yüzüne bulaştırmamam için konuştu"partinin neden orada olduğunun bir önemi varmı Kayra önemli olan benim seni o partiye davet etmiş olmam değilmi?"

Kayra Hakan'nın sesindeki kırgınlığı farkmedince "tabiki de senin beni partiye davet etmen Hakan "biraz düşündükten sonra Hakan'ın gönlünü almak adına devam etti"hem söyle bakalım parti ne zaman nerede ve saat kaçta istediğin zaman da istediğin saatte istediğin yerde olacağıma emin olabilirsin"

Hakan Kayra'nın söylediği şeyle tebessüm edip konuştu "yerini gününü ve zamanını sana mesaj atacağım güzelim şimdi girmem gereken bir toplantı olduğu için kapatmam gerekiyor İstanbul'a geldiğim zaman konuşuruz"

Kayra Hakan'ın kendisine güzelim demesine takılmayarak "tamam sana kolay gelsin o zaman"

Hakan "görüşürüz Kayra"dedikten sonra yüzünde beliren huzursuzlukla kapattı telefonu.Mutfaktan kendisine"hadi Kayra gelde daha fazla soğutma çayını "diye seslenen annesine "tamam anneciğim geliyorum "diyerek mutfağa yöneldi.

Kayra hafta sonunun vermiş olduğu rahatlıkla oğlu ve annesiyle gün boyu gezmiş evin eksiklerini almış ve oğluna da birkaç tane masal kitabı aldıktan sonra ise eve dönmüşlerdi .

eve geldiklerinde oğlunun uyku saatinin çoktan geçtiğini fark eden Kayra uykusuzluk ve günün vermiş olduğu yorgunlukla kendisine baygın baygın bakan oğlunu kucağına alıp sordu ''uykusumu gelmiş benim yakışıklı prensimin ?"

Mehmet başını tatlı bir yorgunlukla aşağı yukarı sallayıp "hıhı uykum geldi anne"

Kayra oğlunun yanağına sulu bir öpücük kondurdu"o zaman söyle bakalım sana uyumadan önce hangi masalı okumamı istersin"

Mehmet sanki bu sorunun sorulmasını bekliyormuş gibi gözlerini fal taşı gibi açarak heyecanla konuştu "küçük prens"

Kayra oğlunun odasına girince onu dikkatli bir şekinde yatağın içine koyup üzerini örttü"ama her defasında sana bu masalı okuyorum anneciğim dinlemekten sıkılmadınmı artık hem bu gün sana yeni masal kitaplarıda aldık istersen bu sefer onlardan birisini okuyayım''

Mehmet başını olumsuz anlamda sağa sola sallayıp başka bir kitap okumasını istemediğini belirtircesine "hayır anne men sıkılmam"dedi

Kayra oğlunu iknan edemeyeceğini bildiği için üstelemedi ve her defasında bıkmadan dinlediği küçük prens kitabını eline alıp oğlunun yanına uzandı oğlu sanki yavru bir kedi gibi göhsüne tünedikten sonra oğlunun üzerini sıkı sıkı örtüp sürekli okumaktan neredeyse ezberlediği Küçük Presn kitabını okumaya başladı...

Kayra bir süre sonra uykuya dalan oğluna tebessümle bakıp elindeki kitabı kapatarak masanın üzerine bıraktı.kalkıp odasına gitmek için hareketlenmiştiki oğlunun sanki gitmesini istemiyormuşcasına göhsüne iyice sokulmasıyla bu düşüncesinden vazgeçip yatakta rahat bir pozosyon aldıktan sonra gözlerini yumdu.

Mirza ofisine yönelirken kapıda gördüğü Kayra'ya baş selamı gözü istemsiz bir şekilde dizinin üzerinde biten eteğine kayınca sinirden ne yapacağını bilemedi ama ses te çıkaramadı çünkü biliyordu ki sesini çıkarmaya başlarsa kendisine engel olamaz Kayra'yı kırardı.

kendisini gördüğü bu manzara karşısında durarak iyice sinir etmemek için ofisinin kapısını açtı tam içeriye girmiş kapıyı kapatıyorduki Kayra seslendi''Mirza bey bu günki toplantı ..."Mirza sesini konturol altına almaya çalışıştı ""sonra Kayra hanım "diye tısladıktan sonra Kayra'nın yüzüne dahi bakmadan kapıyı kapattı

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin