MEDYA ; MİRZA KARAHANLI
Karahanlı lafını duyduktan sonra kötü olsa da kendisini toparlayıp samimi bir şekilde konuştu" Karahanlı Holding'de çalıştığım Doğrudur Efendim Ama bazı meseleler den dolayı oradan ayrılmak durumunda kaldım"
Yaşlı kadın samimi bir ses tonuyla"Öncelikle Benim adım Emine bana cevap verirken Efendim gibi cümleler kurmanıza gerek yok Bana ismimle hitap ederseniz daha memnun kalırım "dedi.
Kayra anladığını belirtisinde kafasını sallayıp "Anladım Emine Hanım "dedi
kadın Kayra'nın konuşma şeklinden hoşnut olduğunu belirtmek istercesine yüzüne samimi bir tebessüm yerleştirdi" bizim için önemli olan o şirkette çalışmış olmanız kayra hanım sizin oradan ayrılma sebebiniz ya da nedeniniz bizi ve şirketimizi ilgilendirmiyor yalnız maddi Bir nedenden dolayı oradan ayrıldıysanız Şimdiden size söylemeliyim ki biz Karahanlı şirketi size verdiği maaşın 3/2 bile size veremeyiz"
Kayra Emine Hanım lafını bitirdikten sonra nazik bir dille araya girdi "benim için önemli olan paranın çokluğu ya da azlığı değil hakkım olan parayı almak benim için yeterlidir Efendim "
Emine yüzüne iyice sinen tebessümle ayağa kalkıp elini kayra'ya doğru Uzattı "o zaman yeni işiniz hayırlı olsun Kayra Hanım"
Kayra duyduğu sey karşısında heyecanlandı bu kadar kolay iş bulacağı aklının ucundan dahi geçmiyordu doğrusu ilk görüşmesinde her ne kadar istemesede karahanlı holdingin referansı sayesinde işe kabul edilmişti kadının hâla kendisine doğru elini uzattığını fark edince hemen ayağa kalkıp Kendisine doğru uzatılan eli nazik bir şekilde kavrayarak mutluluk içinde" çok teşekkür ederim Emine Hanım" dedi .
Emine gözlerinde gençlik halini gördüğü kayra'ya "gerekli bilgileri kat sekreterimiz den alabilirsin Kayra "dedikten sonra Yüzündeki tebessümü ile Kayra'nın odadan çıkışını izledi.
Kayra şirketin müdürünün bayan ve iyi niyetli birisi olduğundan dolayı kendisini şanslı hissetti yoğun geçen bir günün ardından tatlı bir yorgunluk içerisinde evin yolunu tuttu.
Mehmet kapının çalması ile annesinin geldiğini anladı elindeki Yeni alınmış olan Yarış arabasını bırakıp" Annem geldi anneanne Annem geldi "diyerek büyük bir sevinçle kapıya doğru koştu.
Kayra oğlunun kendisine kapıyı açtığını görünce elinde tuttuğu çikolataları arkasına saklayıp düşünür gibi yaparak" Bil bakalım Annen bugün sana ne aldı ?"diye sordu
Annesinin çikolata getirdiğini düşünen hatta emin olan Mehmet annesinin sorduğu soruyu cevapladı" çikolata çikolata"
Kayra duydu şeyle dudaklarını büzüp arkasında sakladığı çikolataları oğluna doğru Uzattı" ama her seferinde sana ne aldığımı Nereden biliyorsun Annem" diye mızmızlandıktan Sonra tekrardan sordu
"onları yemeden önce ve sonra ne yapıyoruz anneciğim ?"
Mehmet annesinin sorduğu soruyu hiç düşünmeden yanıtladı "çikolatamı yemeden önce Yemeğimi yiyeceğim Sonra çikolatamı yiyeceğim Sonra dişlerimi fırçaliyacağım anne"
Kayra Ayağındaki stilettoları çıkarıp ayakkabılığa koyduktan sonra elindeki laptopu ve Hırkasını da askılığa bırakarak tatlı oğlunu dikkatli bir şekilde kucağına aldı gelecek ay 5 yaşına girecek olan Mehmet te şöyle bir baktı yaşıtlarına göre biraz daha boylu ve kilolu oluşuna takılıp
"Sen iyice Büyüdün mü kocaman adam oldun Anneciğim bak artık seni taşırken zorlanıyorum" Dedi.
Mehmet kollarını annesinin boynuna dolayıp " Ben zaten büyük kocaman bir adamım anne" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN UĞRUNA
Teen Fiction❗"bu kitabımda +18 bölümler ve Gifler bulunmaktadır rahatsız olanlar lütfen okumasın❗ Saplantılı bir aşığın Cehenneme çevirdiği küçük bir hayat ve o berbat hayatın içerisinde istemeden de olsa yeşeren küçük bi fidan... Yıllar sonra saplantılı aşık v...