BÖLÜM 9 : TACİZ!

30.7K 738 63
                                    

Kayra duyduğu sesle sıkı sıkıya tuttuğu valizini elinden düşürdü bir anda çevresini siyah giyimli adamların kaplamasıyla panikleyip bağırmak için ağzını açtı daha birşey diyememiştiki Mirza tarafından ağzının kapatılması kelimelerini hepsini yutmasına neden oldu.

Mirza ağzını öylesine güçlü kapatmıştıki biran çenesinin kırılacağını zannetti.

Mirza'nın kıskacından kurtulmak için çırpınmaya başladı ama nafileydi ne gücü Mirza'nın kıskacından kurtulmaya yetiyordu nede etrafını saran siyah giyimli adamlardan dolayı etraftaki insanlara zor durumda olduğunu gösterebiliyordu.

Bir anda geriye doğru sürüklenmeye başlayıp ayaklarının yerden kesilmesiyle Mirza'nın güçlü kollarından nasıl kurtulacağını bilemedi ,çırpınışları fayda etmiyor ağzını sıkı sıkıya kapatan el sesinin başkaları tarafından duyulmasına engel oluyordu çırpınmaktan bitap düşmüş çırpınışları etkisini yitirmeye başlamışken jip tarzı siyah bir arabaya sanki bir çuvalmış gibi fırlatılması bir oldu arabanın kapısının kapanmasıyla siyah giyimli adamların sanki hiçbirşey olmamış gibi bir anda sağa sola dağılmalarını şaşkınlık içerisinde izledi.

Hava alanına doğru yürüyen insaanları görünce hemen toparlanıp onlara sesini duyurmak için bağırdı ve arabanın camlarını yumruklamaya başladı insanların onca bağırış cağırışına arabanın camına vurmasına rağmen onu fark etmeyip hava limanına giriş yapmalarını hayal kırıklığıyla izledi.

Mirza adamlarına dağılın komutunu verdikten sonra arabanın etrafından dolanıp sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı hareket ettirmek için arabanın motorunu çalıştırdı

Kayra Mirza'nın hiçbir duygu belirtmeyen yüzünü görünce daha çok panik oldu arabayı da çalıştırmasıyla "yardım edin "diye bağırarak camları daha güçlü bir şekilde yumruklamaya başladı.

Mirza Kayra'nın bağırışlarının artmasıyla dikiz aynasından gözlerini Kayra'ya kenetleyip beritan sesiyle "kess sesini !"diye bağırdı.

Kayra bir anda Mirza'nın gür ve sınır yüklü sesini duyunca olduğu yerde korku içinde sıçrayıp bakışlarını Mirzaya doğru çevirdi Mirza Kayra ile göz göze gelmemek için başını yola doğru çevirip'' kes sesini yoksa ben kesmesini bilirim "diyerek uyardı onu

Kayra havada kalan kollarını indirip''lütfen bırak beni daha ne istiyorsun benden ? ''

Mirza Kayra'nın dediği şeyi duymazdan gelip arabayı sürmeye devam etti Kayra yarım saatlik bir yolun ardından arabanın toprak yola girdiğini görünce öne doğru atılıp panikle sordu "ne-nereye götürüyorsun beni?"

Mirza'dan ses gelmeyince akan gözyaşlarını elinin tersiyle silip dürüşünü dikleştirdikten sonra nefesini düzene sokup onu korkutmak adına konuştu

"bu yaptığın adam kaçırmadır şimdi bırak beni yoksa..."demiştiki arabanın ani bir fren hareketi sonucu durmasıyla öne doğru savruldu

Mirza bağ evinin önüne gelince arabayı ani bir sekilde durdurup"yoksa ne ?"dedi meydan okurcasına

Kayra Mirza'nın ses tonundan söylediği tehtitten hiç etkilenmediğini anlaması uzun sürmedi ona ne diyeceğini bilmez halde bakarken Mirza'nın bir hışımla indiği arabanın etrafında dönerek kapıyı açıp kendisini kolundan tutup dışarıya çekmesini korku dolu gözlerle izledi.

Mirza Kayra'nın kolundaki baskısını arttırıp "yoksa ne ?''diye kükredi.

Kayra'nın bu sefer susmaya niyeti yoktu canı ne kadar yansada geri adım atmadı gözlerinden akan yaşların eşliğinde kolunu Mirzanın kıskacından kurtarmaya çalışıp " eğer beni hemen bırakmazsan seni hapishanelerde süründürürüm hayvan herif!''

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin