BÖLÜM 17 : ALEV !

23.8K 686 16
                                    

Mirza Kayra'nın elinde tuttuğu dosyalara anlamıyarak bakıp konuştu"ben sizden böyle bir araştırma yapmanızı istediğimi hatırlamıyorum Kayra Hanım?''

"Hatırlayamazsınız çünkü benden bu araştırmayı yapmamı siz istemediniz ben şirketinizin ileriki evrelerde zarara uğramaması ve işlerinizin sekteye uğramaması için kendi rızamla böyle bir araştırma yapma gereği duydum Bor Holding Türkiye'de hatrı sayılır bir beton , çimento alım satım holdingi ama yapılan sözleşmelerin bir çoğu yapılan anlaşmalar işlev kazanmaya yakın fesh ediliyor bu yüzden bu araştırma ile sizi bilgilendirmek ve bilinçlendirmek istedim''

Mirza Kayra'nın elinde tuttuğu dosyaya göz atmadan oturduğu koltuktan kalkıp imayla konuştu ''beni bilgilendirme gereği duyduğunuz için teşekkür ederim Kayra hanım ama benim söylemiş olduğunuz herşeyden zaten haberim var eğer bilmediğim birşeyler hakkında beni bilgilendirecekseniz buyrun sizi din..."

Kayra duydugu şeyle Mirza'nın sözünü kesip ''haberiniz olduğu halde nasıl böyle bir şirketle anlaşma yapmayı göze alırsınız hemde söylediğim şeyin oldugu taktirde şirketinizin zararına olacağını bile bile ''

Mirza kapıya doğru yönelip "siz merak etmeyin Kayra hanım onlar yapacağımız anlaşmayı değil fesh etmek bu düşünceyi akıllarının ucundan bile geçiremezler...buna izin vermem..! "dedi ve toplantı odasına gitmek için odadan çıktı.

Kayra içinden Mirzaya söylene söylene onu takip etti Mirza toplantı odasına girdiğinde Bor holding Genel Müdürü ve avukatlarınıkendisini bekler bir vaziyette oturduklarını gördü.Kayra 'nın arkasından gelip ofisin kapısını kapatmasıyla kendisine ait olan masanın merkezi konumunda duran koltuğuna oturup konuştu."kusura bakmayın biraz geçiktik"

Alev karşısında böyle yakışıklı iri kıyım bir adam beklemediği için şaşırsada üzerindeki şaşkınlıktan hemen kurtuldu "biz sizi dün bekliyorduk Mirza bey ama kısmet bu güneymiş ..."dedikten sonra elini Mirza'ya doğru uzatıp konuştu"ben Alev Bor Holding Genel Müdürüyüm"

Mirza kendisine doğru uzatılan eli nazik bir şekilde kavrayıp "önemli bir işim olduğu için toplantıyı bu güne ertelemek zorunda kaldım tekrardan kusura bakmayın ''

Kayra istediği zaman gayette beyfendi olan Mirza'ya kötü bakışlarını atıp"bana gelince yonutulmamış odun başka kadınlara beyfendi!"diye söylenerek Mirza'nın yanındaki yerini aldı .

Alev Mirza içeriye girdiği andan itibaren gözlerini Mirza'nın üzerinden alamamıştı arsız bakışlarını Mirza'nın sert ve kavisli yüzünden alamasada genç adam sanki o yokmuş gibi davranıyor onun dışındaki herşeyle ilgileniyordu.

Adamın dikkatini böyle boş boş bakarak kendisine çekeyeyeceğini anlayınca Mirza'nın dikkatıni kendi üzerine çekmek için konuştu"bizimle iş yapmak istediğinizi biliyorum ama yinede bize sizinle anlaşma yapmamız ve çalışmamız için bize bir kaç gerekçe sunmanız lazım Mirza bey "

Kayra karşısında oturan kadının uslubundan ve Mirza'ya olan bakışlarından hiç haz etmemişti hele "sizinle çalışmamız için bize birkaç gerekçe sunun "demesine ne demeliydi!

Mirza kadının söylediği şeyle elindeki dosyayı masanın üzerine bırakıp yüzünü Alev'e döndü"sizinle çalışmak isteyen ben değilim Alev Hanım bizimle çalışmak iş birliği yapmak isteyen sizsiniz eğer biz sizinle çalışmak isteseydik şuan benim oturduğum patron koltuğunda siz otururdunuz"

Alev her ne kadar bozulsada bu yakışılıktaki bir adamı kaybetmemek ve onunla daha fazla muattap olabilmek adına bozulduğunu belli etmemeye çalıştı"haklısınız Mirza bey sizinle çalışmak isteyen biziz ama bizimde anlaşma yapacağımız şirketten bir kaç güvence talep etmemiz lazım''

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin