Kayra Semih'in ima ettiği şeyi anlamıştı açık açık Mirzayla karşılaşıncaya kadar herşeyin iyi gittiğini ama onu gördükten sonra herşeyin birden bire neden alt üst olduğunu soruyordu"işi bırakmak istememin sebebi ne sizinle sizinle nede şirketinizle alakalı bir durum değil Semih bey konu tamamen kendi şahsımla alakalı"
Semih Mirza ile Kayra'nın arasındaki bağın ne olduğunu öğrenmek adına "bak Kayra korkmana gerek yok bana herşeyi anlat ki sana yardımcı olabileyim eğer konu Mirza Beyle alakalı is..."demiştiki Kayra sözünü kesip "bu konunun Mirza Beyle hiç bir alakası yok Semih Bey konu kendi şahsımla alakalı diyorum ama siz anlamama konusunda ısra ediyorsunuz"
Semih daha fazla uzatmamasının gerektiğini Kayra'nın sertleşmeye başlayan ses tonundan anlamıştı ,bu konuyu daha sonra araştırmak adına kapattıktan sonra "buraya gelmenizin sebebi açmış olduğumuz tazminat davasının olduğunu biliyorum ama gelmenizin asıl sebebini hâlâ söylemediniz"
Kayra evirip cevirmeden direk lafa girdi"bakın Semih bey benim acmış olduğunuz davadaki yazan tutarı size ödeyebilecek gücüm yok o yüzden sizden ricam şudurki mahkeme açılmadan davanızı geri çekip beni burada zorla çalıştırmaya yada yaptırım uygulamamaya çalışmamanız"
"Peki dediğin şeyi yaptım davayı çektim ve seni burada çalışmaya zorlamadım diyelim benim bu işten kârım ne olacak?''
Kayra Semih'in ilk başta ne dediğini anlamadığı için sordu"nee demek istediğinizi anlamadım?"
Semih oturduğu koltukta kendisini geriye doğru yaslayıp Kayra'yı arsız bakışları ile baştan aşağı süzerek "sencede ne demek istediğim ortada değilmi Kayra ?''
Kayra Semih'in ahlaksız bakışlarını üzerinde hissedince kendisine hakim olamayıp "seni ahlaksız ırz düşmanı bana yardım et diye seninle yatacağımı falanmı düşünüyorsun?!''
"Şu anda benimle bu uslupta konuştuğun için sana kızmam lazım ama bu asi tavırların beni sana doğru iyice çekiyor hem 1 milyona karşı sadece bir geçe sencede çok cazip bir teklif değilmi?"
Kayra böyle çirkin düşünceli bir adamla daha fazla aynı ortamda durmamak için" şu an bu söylediğin şeyle kendi ölüm fermanını imzaladın ve hayatını benim iki dudağımın arasına bıraktın ama bunu farkında değilsin Semih"
Semih Kayra'nın sesindeki ciddiyeti anlayınca ayaklanıp sordu "ne-ne demek istiyorsun?"
Kayra Semihin birdaha böyle birşey söylemeye cesaret edememesi için her ne kadar Mirza'nın ona piskopatlık derecesinde aşık olduğunu hatta bu sözleri kendisine söylediğini duysa onu gözünü kırpmadan öldürebileceğini söylemek istesede işleri dahada çıkmaza sokmamak için sustu ve odadan çıkmak için arkasını dönüp kapıya doğru yöneldi .
Semih Kayra'nın gideceğini anlayınca sorusunu yeniledi"ne demek istiyorsun dedim sana ?"
Kayra hafif araladığı kapıdan çıkmadan önce alaylı bakışlarını Semih'e gönderdi "o arsız duygularını bastıramaz diline de hakim olamazsan ne demek istediğimi en kısa zamanda anlamak zorunda kalacaksın Semih!''
Kayra Semih'in odasından çıktıktan sonra koşar adımlarla lavoboya yöneldi içeride kimsenin olmadığına kanaat getirdikten sonra biraz önce yaşadığı şoku atlatmak için lavobonun önüne geçip yüzüne soğuk suyu çarptı.
Semih'in biraz önce söylediği arsız şeyler kulaklarında çınlarken hangi ara yumruk yaptığını bilmediği ellerini lavobonun mermerine vurup"adi herif "dedi.birkaç dakika boyunca derin nefesler alıp sakinleşmeye rahatlamaya çalıştı biraz sonra rahatlagığını fark edince ağır bir şekilde lavobodan çıktı en iyisi bu durumu Mirza ile görüşmekti hiç yoktan Mirza Semih gibi ırz düşmanı bir adam değil diye düşünerek bir yukarı kattaki Mirza'nın odasına doğru yöneldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN UĞRUNA
Fiksi Remaja❗"bu kitabımda +18 bölümler ve Gifler bulunmaktadır rahatsız olanlar lütfen okumasın❗ Saplantılı bir aşığın Cehenneme çevirdiği küçük bir hayat ve o berbat hayatın içerisinde istemeden de olsa yeşeren küçük bi fidan... Yıllar sonra saplantılı aşık v...