Joni Virtanen

444 24 0
                                    

||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤||
"O-olli" sanoin hieman hiljempaa. "Mitä alestus?" Olli sanoi. mikä ihmen alestus, minä mietin. "Öö siis mul ois asiaa." Minä päätin sanoa Ollille. "Kerro vaa" Olli sanoi. "Luotan suhun eniten ja päätin et kerron tän sulle nii älä kerro tätä kellekkää muille" Minä sanoin Ollille. "Joo voit luottaa muhun" Olli sanoi hieman iloisesti mutta myös huolestuneena. Olin juuri aloittamassa asiaani kunnes Niko ja Porko tulivat nauraen vessaan. "Enkö laittanu ovee lukkoon??" Olli mietti ääneen ja nousi lattialta ylös ja jatkoi "voitteko mennä pois täst?" "Ei, tulkaa juomaa" Niko sanoi. "Jäätte kaikesta paitsi" Joonas jatkoi Nikon lausetta jolloin Niko ja Joonas katsoivat toisiaan nauraen. "Mikä nyt noi hauskaa on" Olli mietti. "No en tiiä mennäänkö juomaa?" minä kysyin Ollilta ja nousin itsekin ylös lattialta. "No mut..." Olli oli sanomassa kunnes keskeytin hänet sanomalla "Oltsu kerron sen sulle joskus myöhemmin, tekee mieli juoda" "no okei mennää vaa Altsukka" Olli sanoi jolloin aloin hymyilemään. "Oho oottekste jo niiku yhes vai mitä vittua" Niko sanoi. "Ei herranjumala Niko me ollaan tunnettu Allunkaa varmaa 10min" Olli tiuskaisi Nikolle. "Joo rauhotu Olli" Joonas sanoi. Minusta Nikolla ja Joonaksella oli jotain säätöä, voisihan sitä kysyä Ollilta kun hänhän on Joonaksen paraskaveri jos ymmärsin oikein. Luultavasti hän tietää. Mutta nyt menemme vain kännäämään. Minä kävelin Ollin, Joonaksen ja Nikon ohitse. Niko löhti perääni.

|𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤||

Minä ja Joonas jäimme kahdestaan. "Mitä sä ja Ale teitte tääl" Joonas kysyi. "Juteltiin enkä vaa jaksa teitä huutavia apinoita ku yritän tutustuu Aleksiin" minä sanoin Joonakselle. "hei hei mitä vittua en mä huuda" Joonas sanoi ja löi minua leikkimielisesti poskelle. Silloin minä suutuin (leikkimielisesti). Minä nostin Joonaksen olkapäilleni ja lähdin kävelemään kohti studion sohvaa. Kun pääsin lähelle minä kuitenkin pysähdyin. "Öö kuka sä oot" minä sanoin ja laskin Joonaksen alas. "T-tää o-on mun p-poikaystävä" Aleksi sanoi hiukan peloissaan. Hän näytti todella pelokkaalta ja näytti siltä että Aleksi olisi hieman vapissut tämän hänen "poikaystävänsä" vieressä. "Öö okei, mil sun nimi o?" Kysyin hieman ihmetellen.
"Joni Virtanen" Hän sanoi, nousi ylös sohvalta ja tuli kättelemään minua. Minö kuitenkin pudistin päätäni ja sanoin "Joo en mieluiten koske suhun" "mitä vittua" Joni sanoi. Katsoin hänen käsiään joissa näytti olevan hieman valkoista jauhetta. Voi olla että Joni on leipuri ja se oli vain jotain vehnäjauhoa mut tota en halunnut ottaa riskiä. "Kannattaa pestä kädet huumeiden käsittelyn jälkee" Sanoin Jonille jolloin Aleksi näytti todella pelästyneeltä. Silloin Joni nousi ylös sohvalta ja oli lyomässä minua kunnes Aleksi nousi sohvalta ja juoksi minun ja Jonin väliin, silloin Jonin nyrkki osui Aleksiin. Silloin Joni sanoi "ei mitää ihan oikee sullekki" "vittu Aleksi. Sattuko? Eläksä?" Minä kysyin Aleksilta. Silloin tuli Tommi keittiöstä ja huomasi että Aleksi makaa maassa ja Jonin kädessä on hieman verta. "Nyt tota taitaa olla sellanen juttu että sä lähet hevonhelvettiin, tai köy samanlail ku Aleksille" Tommi sanoi ja käveli Jonia lähemmäs. Näytti todella huvittavalta kun  Tommi seisoi Jonin edessä. Joni oli ainakin 30-40cm Tommia lyhyempi. "Okei okei mä lähen vitu läski idiootti" Joni sanoi ja oli kävelemässä eteiseen päin kunnes Tommi otti Jonin käsistä kiinni. Nyt Jonin kädet oli hänen takanaan kiinni. Tosin siis Tommi piti niistä kiinni. "Tuokaa joku jotai mil nää voi sitoo huvi nää kädet" Tommi huudahti ja piteli kiinni Jonista joka yritti riuhtoa itseään irti Tommin pitelystä. Mutts onneksi meidän Tommimme on vahva mies. Silloin Joel toi Tommille jeesusteippi rullan. Minä ja Aleksi menimme nyt vessaan juttelemaan. "Oliko se jotain Joniin liittyen mitä halusit kertoo mulle?" Minä kysyin vessaan päästyämme. Nyt olin varma että laitoin oven lukkoon. "J-joo" Aleksi sanoi pelokkaasti. Minä istuin hänen viereen lattialle ja otin hänet kainalooni. Me istuimme ja nojasimme seinää vasten, ja toisiamme. "Pystytkö kertoo?" Minä kysyin Allulta hetken päästä. Silloin kuulin että hän alkoi itkemään. "Allu rakas ei sun oo pakko kertoo, kerro jos susta tuntuu siltä, rn todellakaan ala pakottaa sua" Hetken Aleksin hengitettyä ja rauhotuttua hän sanoi änkyttäen "siis m-mä ja J-joni ku alettii olla yhes s-se oli tosi kiva mua kohtaan, ja sit ku me muutettii omaan kämppään sillee kahestaa nii se alko vaa yhtäkkii lyömää mua. J-ja s-sit se alko pakottaa mua seksii ja s-sit se kerran h-huumas mut j-ja o-oli ilmeisesti antanu yhen Akselin p-panna mua rahasta." Aleksi alkoi itkemään enemmän jolloin hän käpertyi kainalooni. "Voi Allu raukkaa. Oon tosi pahoillani. Mä lupaan et toi huume riipouvainen roskaläjä ei koske suhun enää kepilläkään" minä sanoin Aleksille ja rutistin häntä. Minäkin aloin itkemään. Silloin kuulin että poliisit olivat ovella ja Niko meni avaamaan oven.

Sanoja:  748

täs oli nyt tälläne luku. Toivottavasti tykkäsitte :D

||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖Where stories live. Discover now