"vitun tyhmä!!"

350 18 3
                                    

||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤 𝐚𝐚𝐦𝐮𝐥𝐥𝐚||

Heräsin sängystäni. Haukottelin. Sitten jörkytyin. Tuo söpö pörröpää, Allu, oli vieressäni. Voi ei eikai me... et oo tosissas. Ei siinä ettenkö olis halunnut mut mieluiten olisin ollut selvinpäin. "A-allu?" Minä sanoin ja herättelin tuota poikaa joka makasi vieressäni. "Mitä Olluska?" Aleksi sanoi hieman unisena. Nielaisin. "A-ai joo tota öh" Aleksi sanoi kun tajusi tapahtuneen. "Oltiinko me niiku sillee... kyl sä tiiät?" Minä kysyin Aleksilta. "Oisko se haitannu sua?" Aleksi rohkeni kysymään. " E-ei tai joo m-mut e-ei ku en mä vittu tiiä" Minä änkytin. Aleksi suuteli minua. "Aleksi..." minä sanoin suudelman jälkeen. "S-sori" Aleksi sanoi. "Oota ku ei mul siihe mitää mut kohta oksennan" Minä sanoin ja lähdin vessan päin. Matkalla sanoin Aleksille että tuo mun bokserit. Ja vesilasin ja särkylääkkeen. Olin vessassa oksentamassa kun Aleksi tuo pyytämäni tavarat. Puen bokserini jalkaan. "Haluutko jotai ruokaa?" Aleksi kysyi kun olin oksentanut. "En. En haluu atm muuta ku puhua eilisestä" Minä vastasin. Aleksi hermoili ja sanoi "ööh joo mulla oliki pari asiaa" "kerro" sanoin. "e-en ol-lu kännis e-eile... s-sori m-mä vaa..." Aleksi sanoi ja keskeytin hänet kysymällä "E-eli tykkääksä... M-must?" "En. Vaan rakastan sua!" Allu sanoi ja suuteli minua. Mutta nopeasti Aleksi erkaantui suudelmasta kun oksensin hänen suuhunsa. "Hyi saatana Olli!!" Aleksi huusi ja sylki oksennukseni lattalle."Jumalauta jätkä!" Aleksi huudahti hetken päästä huvittuneena. Itse nauroin niin että mahaan sattu. "Meilläpäs olikin mahtaisa ensisuudelma selvinpäi. Tai sillee et molemmat oli selvinpäi" Minä nauroin. "Mee sinä nyt laittaa vaatteet ja sit ottaa leipää tai jotai nii mä siivoon" Aleksi sanoi hetken päästä ja pörrötti tukkaani samalla kun nousi ylös vessan lattialta. Katsoin vielä kun tuo mustatukkainen söpö poika lahti vessasta. "vittu sä olet seksikäs" minä samoin ilmeisesti ääneen. "mitä sanoit" Aleksi käänty minua päin ja virnisti. Aleksi käveli minua lähemmä ja tönäisi minut hellästi lattialle selälleni. Aleksi tuli mahani päälle makaamaan alkoi tekemään fritsuja rintakehälleni. "wow Alluska rauhotu vähä. Siivotaan tää lattia, meen syömää ja sit voidaa tehä jotai hauskaa." Minä sanoin ja pussasin tuota huulille. Suudelman jälkeen sanoin "siis jos sä vaa haluut mun oksennuksessa panna nii mikä ettei" Aleksi alkoi taas suudella rintakehääni. "Allu ku se oli läppää sun täytyy odottaa hetki" "mut Olli ku en mä jaksa venaa" Aleksi valitti. "Sori Allu" Minä sanoin ja siirsin tuota päältäni jolloin pääsin istumaan.

||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤||

"Ollii pliis tuu takas" Minä valitin Ollille kun hän oli lähtemässä vessasta. "Jos sä haluut mua nopeesti nii kannattaa siivoo toi oksennus" Olli sanoi. "Mutta ku se on sun oksennus, ei mun" Minä huomautin. "ok no sit kestää pidempää" Olli huikkasi samalla kun hän lähti vessasta. "Eiii Olli ei saa kiusaa!!" Minä huusin Ollille. Olli esitti ettei olisi kuullutkaan mutta ihan varmasti oli kuullut. Minä vastahakoisesti otin rätin ja jotain puhdistus ainetta. Kesti noin 5min että olin saanut putsattua Ollin oksennuksen. Menin olohuoneeseen. Olli istui jo sohvalla ja oli ilmeisesti jo syönyt. Minä menin istumaan Ollin syliin ja esitin vihaista. "Voi ei tuliko Allu-raukka nyt vihaiseksi ku ei heti saanu tätä paskaa kehoo" Olli kiusasi. "Anteeks mitä sanoit? Siihenkö sun viiltelyki liittyy? Ulkonäkö paineisiin?" Minä järkytyin. Olli oli hiljaa. "Olli vittu! sulla on vitun täydellinen keho!! oikeesti vitun tyhmä!!" Minä huusin.

||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora