||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Aleksin sylissä on ihana olla. Tuo on niin ihanan lämmin ja suojelevainen. Voin luottaa että hän suojelisi minua kaikelta. Suukotin Aleksia nenänpäähän. Hetken päästä ulko-ovi avautuu. "Moi. Ketä tääl on kotona?" Joku ilmeisesti Jussi huusi eteisestä. "Moi rakas" Anna huusi ja käveli Jussin luokse.
"Tässä tämä mustatukkainen on Aleksi mun poika" Anna esitteli. "Moi" Aleksi sanoi ja nosti minut pois sylistään että pääsisi kättelemään Jussia. "Ja tässä on mun poikaystävä Olli" Aleksi esitteli minut.
Minä vain istuin sohvalla ja tuijotin Jussia. "Olli on kohteliasta mennä kättelemään" Aleksi huomautti. "Eiköhä toi oo koskenu muhu iha tarpeeks" Tiuskaisin. "Olli?" Aleksi ihmetteli. "Ale otetaa Rilla ja lähetää" sanoin. "Olli miks?" Aleksi kysyi. Minä lähdin kävelemään ulos. Aloin itkemään paniikissa.
Menin istumaan maahan nojaten autoon. "Olli mikä hätänä?" Kuulin Aleksin huolestuneen äänen viereltäni.
Aleksi avasi auton oven ja laittoi Rillan autoon.
Aleksi laittoi oven kiinni ja istui vierelleni ja otti minut halaukseen.
Nojasin Aleksia vasten ja itkin. "Toi on se joka mua ahisteli" kerroin Aleksille. "Hei meeppä toho etupenkille nii käyn jututtamassa." Aleksi sanoi.
"M-muista m-mitä lup-pasit" muistutin Aleksille. "Tietenkin" Aleksi sanoi.||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Minä kävelin äitini ovelle. Soitin ovikelloa. "Aleksi, mikä Ollille tuli?" Äitini kysyi huolestuneena. Minä vain kävelin äidin ohi suoraan Jussin luokse.
"Mitä vittua??" Kysyin vihaisesti Jussilta.
"öö mitä?" Jussi ihmetteli.
"Mitä sä koskettelet mun poikaystävää? Tai ketää muutakaa ilman niide suostumusta??" Kysyin.
"E-en tiiä mistä puhut?" Jussi sanoi yrittäen näyttää siltä ettei tiedä asiasta mitään.
"Älä yritä esittää! Olli sano et koskettelit sen persettä tänää sairaalalla." "Mitä onkse totta?" Äitini kysyi.
"On se" Jussi kertoi. "Ei vittu" Äiti huokaisi. "mene!" Äiti huusi Jussille. "Ensin teen jotain mitä mun pitää tehä!" Jussi huusahti ja käveli lähemmäs minua. Se löi minu suoraan kasvoille. Minä kaaduin mutta minulle ei tapahtunut muuta kuin että nenästäni alkoi vuotamaan verta.
Katsoin ympärilleni ja näin vain huolestuneen äitini edessäni. "Ootko kunnossa??" Äiti kysyi huolestuneena. "Joo" vastasin. "ÄLÄ!! LOPETA!!" kuului ulkoata. "OLLI!'' minä muistin ja lähdin juoksemaan kohti autoani.
Näin siellä verisen Ollin. "OLLI!! KUULETKO SÄ MUA??" Kysyin hädissäni Ollilta. Vastausta ei kuulunut. Kokeilin että hengittääkö Olli. Kyllä. Kyllä hengitti. Kannoin Ollin sisälle.
"Mihin voin laittaa Ollin?" Kysyin äidiltäni. "Vie sun huoneesee" äiti vastasi. Lähdin kävelemään Olli sylissäni kohti sen aikaista huonettani kun vielä asuin vanhempieni kanssa. Laskin Ollin hennosti sängylleni.
Äitini katsoi oven suulta mitä tein. "Olli on pyörtyny mitä mä teen??" Kysyin äidiltä. "Voit koittaa lyyä sitä poskelle" äiti ehdotti. "En varmana!" Vastasin.
"Haluutko että se herää?" Äitini kysyi.
"Joo" vastasin.
"Sit tee nii ku sanon" Äitini sanoi. Huh pystyt siihe Aleksi. Läpsäisin Ollia hellästi poskelle. Olli avasi silmiään. "Aleksi" Olli sanoi.
"Olli anteeks" Pyytelin Ollilta anteeksi.
"Ei sen välii halusit vaa et herään mut Rilla! Se vei Rillan!" Olli huusahti. "Mitä??" Äiti ja Aleksi sanoi samaan aikaan. Äitini lähti heti etsimään Rillaa.
"Olli anna anteeks mun takia meinasit tippuu kalliolta ja kuolla. Mun takia sua lyötiin. Mun takia." Sanoin Ollille. "Ei tarvii pyydellä anteeks mitään" Olli vastasi ja yritti suudella minua. "Ehkä ois parempi jos erotaan." Sanoin.
BẠN ĐANG ĐỌC
||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖
Fanfiction⚠️𝑇𝑊⚠️ -𝑽𝒂̈𝒌𝒊𝒗𝒂𝒍𝒕𝒂𝒂 -𝒔𝒎𝒖𝒕𝒕𝒊𝒂 -𝑰𝒕𝒔𝒆𝒕𝒖𝒉𝒐𝒊𝒔𝒖𝒖𝒔 -𝑲𝒊𝒓𝒐𝒊𝒍𝒖𝒂 -𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒂 -𝒃𝒐𝒚𝒙𝒃𝒐𝒚 -𝒌𝒊𝒓𝒋𝒐𝒕𝒖𝒔𝒗𝒊𝒓𝒉𝒆𝒊𝒕𝒂̈ 𝚅𝚒𝚒𝚜𝚒 𝚑𝚎𝚗𝚔𝚒𝚕𝚘̈𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚙 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒 𝚜𝚒𝚜𝚊̈𝚕𝚝𝚊...