"kiitos"

232 14 7
                                    

||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
"Niinkö?" Minä kysyin Aleksilta kun olin hetken jutellut Joonakselle. "Valitettavasti. En vaan enää kyennyt mun ote lipes mä oon todella pahoillani oikeesti mä niin syytän pelkästää itteäni tästä. Ei kukaan muu tehnyt mitää väärin" Aleksi selitti. "Ei hätää, kaikki on kunnossa nyt." Minä sanoin. "Ei kaikki. Ei sun käsi, jalat eikä noi kylkiluut." Joonas huomautti.
Minä mulkaisin Joonasta vihaisesti. "Anteeks" Joonas naurahti ja jatkoi "Pitäsköhän hoitajille ilmottaa että oot hereil ja kunnossa?" "Joo" Aleksi vastasi. (En tiiä onko sairaalois joku nappi mite hoitajan saa paikalle ku en oo ikinä ollu sillee sairaalas mut joo täs nyt on ainaki)
Joonas painoi nappia josta hoitajan sai paikalle.
"Olli heräs" Aleksi sanoi kun hoitaja astui sisään. "Hyvä! Oletko kunnossa?" Hoitaja kysyi. "Joo jos mun luita ei lasketa" Minä naurahdin. Hoitaja kyseli kysymyksiä ja teki jotain minun jalalleni. "Tämä toinen näyttää olevan ihan ehjä. Eihän tämä mitään murtunut ole." Hoitaja sanoi. "Aijaa" Minä ihmettelin. "Tais olla tää meijän aloittelija joka sinut katsoi." Hoitaja naurahti ja jatkoi "Mutta kyllä muuten hän katsoi sinut oikein. Kylkilyiden pitäisi parantua aika nopeasti ja jalassa kestää noin 2kk."
"Ai no milloin pääsen kotiin?" Minä kysyin. "Ömm luultavasti 1vk päästä" Hoitaja ilmoitti.

𝐓𝐈𝐌𝐄𝐒𝐊𝐈𝐏 1𝐕𝐊

Sovittiin Aleksin kanssa että hän tulee hakemaan minua. Minä seisoin keppejen kanssa sairaalan pääovilla. "Mitäs nuoripoika tässä seisoskelee?" Joku noin 50-vuotias mies kysyi ja asetti kätensä perseelleni.
"Öhm odotan kyytiä kotiin." Minä sanoin ahdistuneena. "Älä ole ahdistunut, minä vain pidän sinusta huolta" mies sanoi. Hän alkoi puristamaan persettäni. "Keneltäkäs saat kyydin?" Mies kysyi. "Mun p-poikaystävältä" minä vastasin. Mies irrotti otteensa perseeltäni ja lähti kävelemään pois päin sairaalalta. Olin hyvin ahdistunut ja samalla hämilläni.
Onneksi näin Aleksin autom tulevan kohti sairaalaa. Lähdin keppejeni kanssa kohti Aleksia.
Minä istuin etupenkille Aleksin viereen.
"Moi rakas" Aleksi huikkasi minulle mutta olin hiljaa. "Kaikki ok?" Aleksi kysyi. "Juu" vastasin. Eihän Aleksi sitä uskonut. "Me ei lähetä täst enne ku kerrot mulle mikä on." Aleksi sanoi päättäväisesti. "Oikeesti Ale en haluu puhuu siit ainakaa nyt heti, kerron kotona jos lähetää täst nyt" minä sanoin. "Lupaatko?" Aleksi kysyi. "Lupaan" minä lupasin ja katsoin Aleksia.
Aleksi nojasi minua päin joten tein samoin ja nojasin Aleksia päin. Aleksi painoi huulet omilleni. Vastasin suudelmaan.
"Öh joo lähetäänkö?" Erkaannuin suudelmasta. "Joo" Aleski vastasi. "Mennäänkö mun luo vai sun luo?" Kysyin Aleksilta.
"Siis ihan sama sillee et jos käydää Rilla hakee ainaki äitilt ku se on ny hoitanu sitä joku 1kk" Aleksi naurahti. "Oi herranjumala" minä vastasin nauraen. Aleksi ajoi äitinsä kotipihalle.
"Tuunko mukaa?" Minä kysyin.
"Tuu vaa ku ollaa varmaa vähä pidempää ku äitil on taas uus mies ystävä" Aleksi sanoi. "Taas" minä naurahdin. Aleksi käveli luokseni ja suuteli minua. "Oot niin vitun rakas mulle" Aleksi kuiskasi suudelman jälkeen.
Minä halasin Aleksia ja sanoin "säki oot."

||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||

"Allu voitko antaa mun kepit tuolta takakontista?" Olli pyysi. "En" Minä vastasin ja nostin Ollin syliini. "Aleksiih" Olli nauroi. Painoin ovikelloa Olli sylissäni. "Mo- ai moi Olli" Äitini sanoi. "Moi Anna" Olli hymyili. "Ai jaa moi vaa sullekki" Minä naurahdin äidilleni.
"No moi Aleksi. Sanoin sen takia vaa Ollin koska en tienny et se pääsis viel pois sairaalasta." Äiti selitti. "Juu juu" Vastasin hymyillen ja kävelin Olli sylissä sisälle. Kannoin Ollin olohuoneen sohvalle. Äitini seurasi ja sanoi "En sit tiiä et tykkääks Jussi sit kauheest homoista tai sillee" "Juu no ei se haittaa ei mua kiinnosta tykkääkö vai eikö" vastasin ja Olli nyökytti päätään.
"Missä muuten se Jussi sit onkaa?" Kysyin.
"Lähti käymää kaupassa ja kattoo sairaalal jotai sen frendii" Äiti kertoi ja sanoi "mä meen nyt kyllä laittamaan jotain syötävää ei ollu varmaa kauhee kiva syödä koko ajan niitä sairaalan ruokia" "Mä myönnän et ei se mitää parasta ollu" Olli sanoi hymyillen.
Olli istui sylissäni.
"Oot söpö ku hymyilet" kerroin Ollille. Olli alkoi hymyillen leikkimään hiuksillani.
"Ainii sä lupasit kertoo sen miks olit allapäi" muistutin.
Olli huokaisi. "S-iis joku random mies siin ku venasin sua nii
alko ahistelee mua koskettelemal mua perseesee mut se lähti heti ku mainitsin et mul on poikaystävä" Olli kertoi.
"mitä vittua? Olli oisit voinu kertoo heti nii oisin menny hakkaa sen" sanoin ärsyyntyneenä.
"Nii just! En tykkää siitä et oot nii väkivaltanen" Olli sanoi.
"Emmä sulle oo väkivaltane ollu" ihmettelin. "Et mulle mut kaikille ketkä koskee muhu" Olli huokaisi ja jatkoi "voit ihan vapaasti mennä haukkuu ne paskaks mut et koskee niihi siihe asti kunnes ne koskee suhu" Olli sanoi. "Onks sul turvallisempi olo jos en koske niihin?" Kysyin. "Joo" Olli kertoi.
"sit en koske." Sanoin. Olli suuteli minua ja kuiskasi "kiitos"

𝐒𝐚𝐧𝐨𝐣𝐚: 746

Mähä taas alan innostuu tästä kirjottamisesta :D

||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang