Totuus

230 13 6
                                    

||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||

Aleksi on söpö. Ihan näin muuten vaan jos et tiennyt. "Allu, pitäskö meijän mennä sinne suihkuun?" Kysyin. "Juu vaikka" Aleksi vastasi.
"Mä meen eka" sanoin.
"Miks ei mentäs samaan aikaa?" Aleksi ihmetteli. "No siis tykkäiskö sun äiti siitä?" kysäsin.
"Ai tulisko seki vai mitä??" Aleksi ihmetteli. Minä aloin nauramaan.
"Ei hölmö, ku siis et tykkäsikl se ajatuksest ku ollaa kuitenki kauhee äänekkäitä ku et pysty pitää näppejäs irti ees hetkee musta" Minä nauroin.
"No eiköhä se kuullu eilen jo ihan hyvin sun huudot. Ja muutenki en voi olla erossa susta joten me mennää samaan aikaa suihkuun ja sillä selvä." Aleksi totesi.
"Aijaa no pitää varmaa jotain muovipussia teippaa tähä mun kipsin ympärille ku se ei saa kastua." Sanoin.
"Totta" Aleksi sanoi ja nousi ylös sängyltä ja vetäisi minut samalla varoen kuitenkin jalkaani.
Aleksi nosti minut syliinsä. "Huomenta pojat" Anna huudahti sohvalta.
"Huomenta" huudahdin Aleksin sylistä.
"Äiti onks sul muovipussei? ja jeesusteippii?" Aleksi kysyi äidiltään.
"Mihin tarviit? Anna kysyi. (𝘑𝘰𝘴 𝘴𝘪𝘪𝘴 𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘰𝘰 𝘷𝘪𝘦𝘭 𝘵𝘢𝘫𝘶𝘯𝘯𝘶 𝘯𝘪𝘪 𝘈𝘯𝘯𝘢 𝘰𝘯 𝘯𝘺𝘵 𝘈𝘭𝘭𝘶𝘯 𝘢̈𝘪𝘵𝘪 𝘦𝘭𝘪 𝘴𝘦 𝘰𝘯 𝘈𝘯𝘯𝘢 𝘒𝘢𝘶𝘯𝘪𝘴𝘷𝘦𝘴𝘪.)
"Ollin pitäs päästä suihkuun ja sen kipsi ei saa kastuu" Aleksi kertoi. Anna nyökkäsi ja nousi sohvalta. Anna käveli keittiöön ja Aleksi käveli hänen perässään.
Anna kaivoi lavuaarin alla olevaa kaappia ja löysi sieltä kaksi muovipussia. Hän ojensi ne minulle. "Jeesusteipistä ei oo mitäön hajua" Anna valitti.
"Mutta hei mulla on tuolla ompelukorissa lanka kerää ja tässä on sakset nii yrittäkää niistä virittää jotain." Anna jatkoi ja ojensi saksetkin minulle. "Okei kiitos paljon" minä kiitin Aleksin sylistä. Aleksi kävi hakemassa lankakerän.
Aleksi kantoi minut suihkuun. Hän alkoi laittamaan muovipusseja kipsini päälle. Minä katselin Aleksia. Hän taisi huomata sen.
"Mitä katot?" Aleksi kysyi.
"Maailman täydellisintä miestä" vastasin virnuillen.
"Ai katotko ittees ton peilin kautta?" Aleksi virnuili minulle takaisin.
Annoin Aleksille pusun hänen hiusten sekaan.
Aleksi sai laitettua muovipussit ja sen jälkeen jän sitoi ne langalla kiinni.
"Nyt voidaan mennä" hän kertoi.
"Kiitos Allu rakas" Minä kiitin ja suutelin tuota intohimoisesti. "Edelleenkin mitä vaan kuninkaalle" Hän sanoi suudelman jälkeen. Kävimme suihkussa. Kuivasimme ja laitoimme vaatteemme päälle. Aleksi kantoi minut olohuoneen sohvalle. Anna istui siellä sohvalla.

||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||

Istuimme Ollin kanssa vierekkäin sohvalla. Aleksi oli kainalossani. Minä ja Olli pussailimme. Äitini käveli eteeni ja räpsäisi meistä kuvan.
"Äiti mitä helvettiä??" Kysyin hämmentyneenä.
"Anteeks laitan tän vaa sulle" Äitini selitti.
"et sit kysyny et onks se esim Ollille ok" Sanoin.
"On se. On kiva saada vähän kuviaki meistä." Olli vastasi.
"Ootte niin söpöjä yhessä en kestä"
Äitini sanoi. Olli hymyili.
"Ollilla on niin söpö hymy en kestä" Sanoin ja katsoin hymyilevää Ollia.
"Mä en kestä sitä et koko ajan kehut mua. Sinä olet tässä se joka noi kaikki kehut oikeesti ansaitsee" Olli sanoi ja suuteli minua. Vastasin suudelmaan.

||𝐓𝐢𝐦𝐞𝐬𝐤𝐢𝐩. 11𝐤𝐤||

||𝐉𝐨𝐨𝐧𝐚𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐧𝐤.||

Istuimme koko bändimme kanssa Tommilla.
Minä istuin sohvalla ja vieressäni istui Joel ja toisella puolella istui Aleksi ja Aleksin päällä Olli. Kaikki muut olivat lattialla.
Aleksi ja Olli istui niin että Olli istui Aleksin sylissä niin että he pystyivät pussailla. Olli piti käsiään Aleksin olkapäillä ja Aleksi piti kiinni Ollin lantiosta.
"Kauan Ale ja Olli ootte ollu yhessä?" Niko kysyi. Heistä kumpikaan ei vadtannut. "Ei vittu. ALEKSI JA OLLI!" Huudahdin.
"No mitä Joonas" Aleksi kysyi.
"Kauan ootte ollu yhessä?" Niko kysyi uudelleen.
"Öö parin päivän päästä 1v" Aleksi sanoi.
"Ei vittu ootko tosissas?" Olli kysyi.
"Unohitko?" Tommi kysyi ja jatkoi "jopa mä muistan millon aloitte olemaan yhessä." "Kyllä mä muistin mut ihmettelin vaa et miten 1v on kulunu näin nopee" Olli sanoi. Naurahdin.
"No mikä nyt on hauskaa urpo?" Olli huudahti.
"Et sä mitään muistanu" kiusasin Ollia. Olli nousi Aleksin sylistä ja tajusin että nyt kannattaa juosta. Juoksin keittiöön linkuttaen. "Anteeks anteeks anteeks. Anna anteeks" minä anelin. Olli vain tuli lähemmäksi minua. Olli nosti minut syliinsä. "Eivittu jos hajotatte jotain" Tommi huusi meille. Olli kantoi minut olohuoneeseen jossa kaikki miut olivat. "Olli vato sitä sun jalkaas oikeesti en haluu et sua sattuu!" Aleksi huudahti Ollille.
"Väistäkää" Olli huusi kaikille jotka istuivat sohvalla. Kaikki väisti ja Olli heitti minut olohuoneen sohvalle. Olli otti sohvatyynyn ja alkoi hakkaamaan minua leikkimielisesti sillä.
"Ai Olli perkele lopeta!" Huusin.
"Sitte ku sanot että Olli on niin hyvä poikaystävä että tottakai se muistaa milloin on hänen ja Aleksin vuosipäivä" Olli huudahti.
"olli.. on hyvä... poikaystävä ja se muistaa... millon on... sen ja Alek...sin... vuosi...päivä" minä sanoin nauraen aina välissä.
"Noni hyvä" Olli sanoi ja lopetti hakkaamiseni.
Aleksi oli ilmeisesti kaivanut puhelimensa esille ja otti videota tappelusta.
Aleksi laittoi videon hänen instagram stooriin.

||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||

Laitoin videon instagramiin. En tajunnut ettemme olleet Ollin kanssa kerrottu faneillemme meidän seurustelusta. Hetken päästä ajattelin aiheuttaa pari sydänkohtausta faneillemme ja katsoa heidän stooreja.
Joku oli tajunnut tämän videon ja mitä Olli ja Porko sanoivat siinä.
Nyt minäkin tajusin asian. "O-olli'' sanoin.
"mitä rakas?" Hän kysyi.
"Mitä jos fanit sais tietää miejän seurustelusta mun vahingon takia?" Kysyin pelokkaana.
"Miten nii?" Olli kysyi ihmetellen.
"Siis kun taisin äsken laittaa sen sun ja Porkon painivideon mun ig sroorii enkä tajunnu sitä et pakotit Porkon sanoo et :Olli on hyvä poikaystävä ja se muistaa sen ja Aleksin vuosipäivän. Tai jotain tollasta" Kerroin.
"Meijön pitäs muutenki varmaa kertoo se faneille" Hän sanoi.
"Nii varmaa pitäski" vastasin.
"Kerrotaanko heti?" Olli kysyi.
"Vaikkapa. Kuka ottaa kuvan ku me pussataa?" Kysyin.
"Mä voin" Niko tarjoutui.
"Selvä" vastasin. Minä ja Olli suudeltiin niin intohimoisesti että kaaduin Ollin päälle.
"Hei ettei tää nyt mee mikskää porno videoks nii vähä rajottakaa" Tommi sanoi. Kaikki naurahti. Niko räpsäisi pari kuvaa.
"Noin!" Hän hiidahti kun oli ottanut kuvat. Minä lopetin Ollin suutelemisen mutta jäin noin 20cm päästä hänen kasvojaan.
"Oot kuumis" minä sanoin ja nousun istumaan Ollin jalkojen päälle.
Olli nousi istumaan ja piti jalkansa allani.
Niko näytti kuvat meille ja pyysin tätä lähettämään ne minulle ja Ollille.
Valitsin Ollin kanssa kuvista parhaimman ja kirjotin siihen totuuden minusta ja Ollista englanniksi. Siitä kuinka kauan olemme olleet yhdessä ja siitä että en voisi elää ilman Ollia eikä Olli ilman minua.
"Onko tää hyvä?" Kysyin Ollilta.
"On se" Olli vastasi hiukan allapäin.
"Mikä on rakas?" Kysyin Ollilta ja käänsin hänen kasvonsa minua päin.
"voidaan menettäö paljon faneja..." hän sanoi.
"Ei oikeet fanit välitä et ollaanko me homoja vai heteroita vai mitä vittua" sanoin viisaasti ja suutelin Ollia.
"Totta. Tärkeintä on että te ootte onnellisia" Joonas sanoi.
Olli alkoi hymyilemään ja sanoi "kiitos että ootte viisaita"
"Teen sen nyt" Minä sanoin ja laitoin totuuden instagram stooriini.
"Ei enää piilotella keltäkään tätä" Olli sanoi minulle.
"Ei" Vastasin ja halasin Ollia.

𝐒𝐚𝐧𝐨𝐣𝐚: 1072

Tähän loppuun halusin sanoa sen että oikeesti kiitos niille jotka lukee mun kirjoi. Teitä on enemmän mitä osasin kuvitella. Ihan vapaasti saatte lukee nää silleen miten se on teille hyvä. Mun viime osaan joku kommentoi et se ei voi lukee smuttia silleen et Olli on bottom tai jotain nii sit se lukee ne aina toistepäi. Se on ihan ok. Saatte kans suositella mun kirjaa teijän kavereille jos itke tykkäätte tästä. Kiitos ihan jokaselle joka on lukenu ees yhen osan tästä. Tai joskus ees miettiny ku ob nähny tän kirjan et tota vois joskus lukea. Kiitos<3


||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt