||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Olli käveli eteiseen ja laittoi kengät jalkaan. "Meil jäi jotai keske" minä huusin. "Haista vittu sä aina vaa ajattelet seksiä. Et haluu multa muuta ku seksiä. Lopeta" kuulin Ollin huutavan ja sen jälkeen kuulin oven paiskautuvan kiinni. Mitä vittua? Minä mietin. En todellakaan halua Ollilta vaan seksiä. En tajua mistä Olli pahoitti mielensä. Päätin soittaa Ollille. Vastausta ei kuulunut. Ei vittu missä Olli on? Mitä sanoin väärin? Päätin soittaa Joonakselle hän tietää näistä asioista.J: Moi
A: Moi
J: No mitä teit nyt?
A: Noku en itekkää tiiä
J: Häh? Selitä
A: Mä ja Olli oltii alkamas panee ja sit Olli sanoi jotai et miks mä haluun sen "paskaa kehoa". Sit sanoin et se on vitun tyhmä ku se ei tajua että sillä on täydelline keho.
J: Eivittu Aleksi sä olet tyhmä! Et sä noin sano ihmiselle jolla on ulkonäkö paineita.
A: Anteeks et mul ei oo kokemusta tälläsistä asioista.
J: Ei sun multa pidä anteeks pyytää, soita sille Ollille.
A: Ihanku en ois yrittäny!
J: Älä mulle huuda en mä mitää oo tehny.
A: Joo sori.
J: No oliko muuta?
A: No siit tuntuu et mä välitän pelkästää seksist mut se ei todellakaa oo totta. Vähiten koko meijän suhtees mä välitän seksistä.
J: Sun pitää saada se selväks Ollille.
A: Joo kiitos, mä yritän soittaa Ollille jos se ei vastaa mä lähen ettii sitä.
J: Joo, jatkos sit yrität miettii ennenku sanot.
A: Juu moikka.
Minä lopetin puhelun. Päätin soittaa Ollille. Ei vastausta. Vittuvittuvittu. Soitan uudelleen. Ei vastausta "VITTU!!" minä hiudan itkien. Kävelen ulos autolleni. "Vittu missä mun auto on?" Huudahdan.
"Joku ruskea tukkanen otti sen. Luulin et olit antanu luvan ku sillä oli avaimet" Naapurini sanoi. "Ei ei ei! Ei Ollilla oo ajokorttia!" Minä huudahdan ja lähden juoksemaan. Kaivan puhelimeni taskusta ja soitan Joelille.A: Joel vittu ootko nähny Ollia??
J: E-En?
Lopetin puhelun ja soitin Nikolle.
N: Moi
A: Ootko nähny Ollia??
N: Ei oo näkyny.
Lopetin taas puhelun ja soitin Tommille.
T: Olli oli täällä.
A: Missä se on nyt?
T: Ei mitään hajua. Tuli hakemaan bisseä multa ja ku kysyin mikä sil on ku nii itkee nii sano et teil on riitaa.
A: Sanoin sille väärin miyä ei ois pitäny sanoo mut mun pitää alkaa ettii sitä.
Lopetin puhelun ja lähdin juoksemaan kohti Tommin taloa jos Olli olisi vielä lähellä. Kävin metsäteillä, ei ketään. Kövin pikku hiekkateillä, ei ketään. Sitten päätin käydä isolla kalliolla ja näin neljä hrnkilöä juomassa siellä. Ajattelin ensin että siellä on vain pelkkiä juoppoja, mutta sitten näin jonkun tutun. Olli. "Ollii!!" Minä huudahdin. Olli lähti kännissä juoksemaan. "Pysähdy!" Minä huusin. Sitten Olli kompastui ja kaatui. Hän jäi roikkumaan kallion reunalle.
||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Roikuin kännissä kallionreunalla ja näin Aleksin vetämässä minua itkien ylös. Aleksin ote lipesi. Minä tipuin kalliolta.
𝑆𝑎𝑛𝑜𝑗𝑎: 462
Anteeksi tästä. Vihdoin wattpad ei päätä vittuilla mulle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖
Hayran Kurgu⚠️𝑇𝑊⚠️ -𝑽𝒂̈𝒌𝒊𝒗𝒂𝒍𝒕𝒂𝒂 -𝒔𝒎𝒖𝒕𝒕𝒊𝒂 -𝑰𝒕𝒔𝒆𝒕𝒖𝒉𝒐𝒊𝒔𝒖𝒖𝒔 -𝑲𝒊𝒓𝒐𝒊𝒍𝒖𝒂 -𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒂 -𝒃𝒐𝒚𝒙𝒃𝒐𝒚 -𝒌𝒊𝒓𝒋𝒐𝒕𝒖𝒔𝒗𝒊𝒓𝒉𝒆𝒊𝒕𝒂̈ 𝚅𝚒𝚒𝚜𝚒 𝚑𝚎𝚗𝚔𝚒𝚕𝚘̈𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚙 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒 𝚜𝚒𝚜𝚊̈𝚕𝚝𝚊...