||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
"Nyt täytyy sitten vain odotella" Sanoin.
"Mitä?" Aleksi kysyi. "No fanejen reaktiota höpsö" Hymyilin Aleksille ja pörrötin hänen tukkaansa.
"Niiku mistä?" Joonas tulee hölmistyneenä keittiöstä.
"Ei vittu porko!" Niko naurahti ja jatkoi "oot sinäki yks... urporko."
"mikä vitun urporko" Joonas nauroi.
"Noku urpo ja porko ku ne yhistää nii tulee urporko" Niko selitti. "Kiitos Niko ideasta minkä laittaisin Porkon nimeks" Huikkasin. "Et vitus pölli mun urporkoa!" Niko huusi. "Rauhotu emmä sun urporkoa oo pöllimäsä, vaan sen nimen" minä kerroin.
"Vittu minä olen Nikon urporko enkä sinun! Sinä et käytä minun nimenä urporkoa" Joonas huusi vitsillään vihaisena. "Rauhotu mun urporko" Niko sanoi ja suunnilleen hyökkäsi Joonaksen huuliin.
"Nii siis noi kerto faneille niide suhteesta" Joel kertoi Joonakselle.
"ai että mitä että?" Joonas hämmästeli.
"tsekataanko vähän tilannetta?" Aleksi kysyi minulta. "Jos sä haluut rakas" minä vakuutin.
Aleksi avasi instagramin. Hänelle oli tullut monia viestrjä faneilta. Hän ei avannut niitä vaan katsoi mitä niistä näkyi ilman että avasi niitä. "Lue ääneen" pyysin Aleksilta.
"Hyi homoja! no hyi vittu" Aleksi luki itkua pidätellen. "Joo en fanita homoi" Aleksi luki vielä kunnes purskahti itkuun. "Aleksi rakas älä itke. Mua ei vittuakaan kiinnosta mitä muut ajattelee meistä. Mä rakastan sua ja sä rakastat mua. Se riittää" minä lohdutin Aleksia ja otin hänet halaukseen. "Kyllä siellä muutenkin on varmasti kivojakin asioita" minä jatkoin. Aleksi itki hetken ja sanoi sitten "totta. Mitä mä tässä herkistelen. Mulla on sut. Mulla on teiät kaikki. Ja se on tärkeintä." Puristin Allua vielä kovemmin.
Aleksi avasi taas puhelimensa ja selasi fanejen laittamia viestejä. "Jes tiesin tän!" Hän luki. "Apua kui söpöä. Niin ihanaa. Oikeestikko. Cc. JES homoja. En kestä" Aleksi luki ja alkoi taas hymyillä.||𝐉𝐨𝐨𝐧𝐚𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐧𝐤.||
Oliko parhaat kaverini tosiaan kertonut suhteestaan faneille. Minä ja Niko olemme olleet yhdessä noin puolitoista vuotta emmekä ole edes jutelleet suhteemme julkistamisesta. En tiedä oliko se edes järkevää. Aleksihan itkikin juuri sen takia. Tosi Olli on Nikoa parempi lohduttamaan. Niko olisi varmaan alkanut tuossa tilanteessa panemaha mua. Jos ei mua nii itteensä.
||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Sydän hypähti kurkkuun kun sain isältäni viestin. Olin unohtanut että hän seuraa Aleksia instagramissa. En halunnut avata isäni viestiä koska tiedän millaista paskaa se sisälsi liittyen siihen että olen homo. Isäni soittaa. "A-aleksi" minä aloitin. "Kerro" hän sanoi. "Mun iskä tais nähä sen sun ig stoorin ja nyt se soittaa mulle" minä kerroin. "Vastaa vaan. Joskus kaikki mahdollinen ja epämahdollinen, paskat ja ei niin paskat asiat täytyy kohdata jotta saa olla rauhassa onnellinen." Aleksi sanoi ja jatkoi "jis se on helpompaa niin mene vaikka ulkopuolelle." "Vittu sä olet fiksu" minä sanoin ja lähdin ulko-ovea päin ja astuin ulos.
Hetken hengittelin rauhassa ja sitten päätin soittaa isälleni takaisin. (𝙊𝙡𝙡𝙞𝙣 𝙞𝙨𝙖̈𝙣 𝙣𝙞𝙢𝙞 𝙤𝙣 𝙣𝙮𝙩 𝙨𝙞𝙩𝙩𝙚 𝙫𝙖𝙞𝙠𝙠𝙖 𝙃𝙚𝙣𝙧𝙞)H: mitä vittua?
O: mitä?
H: miksi sä olet Aleksin kanssa yhessä etkä ole kertonut mulle??
O: mä olen Aleksin kanssa sen takia koska rakastan sitä sukupuolesta riippumatta...
H: tietenki. En ajattele enään mitenkään homojen vastaisesti. Oon onnellinen jos sä oot onnellinen. Mutta sitä vaan että miks et ole kertonut mulle?
O: m-mitä? Mä luulin et oot vielä homofoobinen en uskaltanu kertoo
H: en ole. Oot rakas. Oisit homo tai et.
O: samoin. Vaikka et ookkaan homo
H: hah no soitappas vielä äidillesi mikäli et ole kertonut sillekkään vielä
O: se varmaan murhaa mut
H: eikä murhaa soita vaan
O: okei mä soitan kiitos oot rakas
H: samoinLopetin puhelun. Olin onnellinen. Kunnes Aleksi pamahtaa paikalle ovrt paukkuen. Hän näytti hyvin vihaiselta.
𝐬𝐚𝐧𝐨𝐣𝐚: 572
Juu sellane sit tälläne.
YOU ARE READING
||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖
Fanfiction⚠️𝑇𝑊⚠️ -𝑽𝒂̈𝒌𝒊𝒗𝒂𝒍𝒕𝒂𝒂 -𝒔𝒎𝒖𝒕𝒕𝒊𝒂 -𝑰𝒕𝒔𝒆𝒕𝒖𝒉𝒐𝒊𝒔𝒖𝒖𝒔 -𝑲𝒊𝒓𝒐𝒊𝒍𝒖𝒂 -𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒂 -𝒃𝒐𝒚𝒙𝒃𝒐𝒚 -𝒌𝒊𝒓𝒋𝒐𝒕𝒖𝒔𝒗𝒊𝒓𝒉𝒆𝒊𝒕𝒂̈ 𝚅𝚒𝚒𝚜𝚒 𝚑𝚎𝚗𝚔𝚒𝚕𝚘̈𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚙 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒 𝚜𝚒𝚜𝚊̈𝚕𝚝𝚊...