Nyt heti tähä alkuun varotan et melkee koko luku on vihdoin smuttia.
||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
"A- aleksi? Miten nii?" Kysyin järkyttyneenä. "Noku jos oot mun kans yhes nii sua vaa satutetaa. Sä et pysy turvassa mun kanssa vaikka mä yritän sua suojella." Aleksi kuiskasi. Minä tunsin kuinka kyyneleet virtaavat poskillani.
"Lopeta Aleksi. Sun ei tarvitse mua suojella mä oon aikunen mies. Ja muutenki ei oo sun vika et oon nii herkkä et jos joku sanoo vähänki jotai nii alan itkee ja tälläi otan tunteisiin. Etkä sä voinu tolle Jussi pussylle mitään." Minä selitin Aleksille.
"Se et oot herkkä ei haittaa mitään. Mit ilman mua mitää ei ois tapahtunu" Aleksi sanoi. "Allu kai sä näet itekkin että mä olen hengissä edelleen joten kyllä sun kanssa hengissä pysyy" Sanoin edelleen itkien.
"Ei mut..." Aleksi sanoi mutta keskeytin hänet suutelemalla häntä. Suudelman jölkeen Aleksi pyyhki kyyneleet poskiltani ja sanoi "olin vitun väärässä äske. Enkä miutenkaa pysty pysyä irti susta" Aleksi sanoi ja suuteli minua. Hetken päästä alkoi tekemään fritsuja kaulalleni.
Silloin Anna avasi oven "Rilla löy-" hän sanoi ja jatkoi "Anteeksi jatkakaa vaan" Aleksi jatkoi tekemään minulle fritsuja ja sitte hän tuli hajareisin lantioni päälle. Se sattui hieman koska minulla oli kylkiluut vielökin hiusmurtumalla.
Aleksi alkoi riisumaan paitaansa. "Aleksi oot seksikäs" Minä kerroin.
"Tiiän. Mut sä oot seksikkäämpi." Aleksi vastasi.
Aleksi riisui minun paitani ja se jälkeen avasi housujeni vetoketjun.
Aleksi avasi napin ja veti minulta houdut pois. "Vittu Ale varo mun jalkaa." Minä hiidahdin kun hän repi housujani.
"Aa joo sori rakas" Aleksi sanoi ja otti housuni vähän rauhallisemmin.
Aleksi otti omat housunsa ja bokserinsa pois. Samalla otin omat bokserini pois. "Onko sulla kortsui?" Aleksi huomasi kysyä. "Jos äiti ei oo löytäny niitä nii tuolla kirjahyllyssä ton Poika ja Ilves kirjan alla." Minä tiedän. Aleksi kävi katsomassa ja hän löysi sieltä kortsuja. Kun Aleksi oli laittanut kortsun paikoilleen hän otti miehuudestani kiinni. Hän alkoi liikuttamaan sitä kädellään ylös ja alas. "Aleksihh" minä huokaisin nautinnosta. Hetken ajan päästä Aleksi nuolaisi penikseni päätä ja sen jälkeen hän otti penikseni kokonaan suuhunsa. "Mhmm Aleksihhh" se tuntui niin hyvälle.
Sitten Aleksi käänsi meidät niin että minä olin päällä ja Aleksi alla. "Toisteppäi" Aleksi sanoi.
Nyt minä otin Aleksin peniksen. Minä aloin liikuttamaan päätäni ylös ja alas. Tunsin kuinka Aleksi laittoi kätensä tukkani sekaan. "Hmm Ollihh"
Taas Aleksi käänsi meidät koska Aleksi on top nykyään. Pian tunsin kuinka Aleksi työntyi sisälleni. "Aghh" minä huokaisin "Ei kai satu?" Aleksi kysyi. "Eheiih" vastasin joten Aleksi alkoi liikkumaan. "Nopeeminghh" Huudahdin. "Alluuhh mgghhh" nautin. Aleksi nopeutti tahtia. "Ollih ooth vitun upeah" Aleksi sanoi saman aikasesti.
"Alluhh mä thuunh ihan justhh" minä sanoin. "Mäki mghhh" hän sanoi. Ensin laukesi Aleksi kortsuun ja melkein heti hänen perään minä lakanoille. Aleksi vielä suuteli minua. Aleksi laittoi bokserit ja t-paitansa ja lähti viemään lakanat pyykkiin.||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Minä vein lakanat. Menin olohuoneen sohvan ohi jossa äitini makasi ja katsoi televisiota. "Oli vissiin kiva kiva ku Olli tuli sairaalasta" Hän kiusasi.
"No niin oliki" Minä vastasin ja jatkoin matkaa.
Kävin hakemassa uudet lakanat samalla. Kävelin taas olohuoneen sohvan ohi. "Öö muuten sori siit Jussista" Huikkasin äidille. "Eihän se sun vika ollu. En muutenkaa halua mitää ahisteliaa mun kämppään joten kiitos että kerroitte." Äitini sanoi. Minä vain hymähdin ja jatkoin matkaa. "Vihdoinki" Olli sanoi kun astuin huoneeseen.
Minä laitoin lakanat koska Olli ei pystynyt.
"Mun pitäs käydä vessassa mut mun kepit on siel autos." Hän kertoi. Minä käännyin ja nostin Ollin vanhalta pelituoliltani syliini ja kannoin hänet vessaan.
"Kiitos rakas" Olli sanoi kun laski minut vessanpöntölle. "Mitä vaan kuninkaalle" vastasin ja lähdin vessasta jotta Olli saisi tehdä tarpeensa rauhassa.
Hetken päästä Olli asteli ulos vessasta tosin linkuttaen yhsellä jalalla. Nostin Ollin ja lähdin kävelemään kohti huonettani. Laskin Ollin hellävaraisesti sängylle. Kömmin Ollin viereen ja laitoin pääni hänen rintakehälleen. Olli alkoi silitellä tukkaani. "Ainii Olli meijän pitäs köydä viel suihkus" muistutin. "Käydäänkö pliis aamulla?" Olli kysyi.
"Mulle käy aivan mainiosti" vastaan. Hetken päästä kuulen kuinka Olli tuhisee söpösti. Sitten minäkin nukahdan.Minä herään aamulla kello 7 siihen että muistan kuinka Olli luuli että haluan häneltä vain seksiä. Odotin siihenbasti että kello oli noin 8 ja aloin herättelemään basistia. "Ollii" kuiskasin. Ei mitään. "Ollii! Huudahdin kovempaa ja ravistelin Ollia saman aikaisesti. "Mm" kuulen ja näen kuinka Olli raottaa silmiään varovasti.
"Tuli tässä vaa mieleen että kai tiiät etten halua sulta pelkästään seksiä tai sun jumalallista vartaloa vaan se minkä takia oon sun kanssa on se että rakastan sun luonnetta en ulkonäköä. Tai siis tottakai mä ralastan myös sun ulkonäköä seksikäs mut ennoo sun kanssa yhessä sen takia." Kerroin. "Tiedän" Olli suuteli minua jonka jälkeen hän otti minut halaukseen. "Oot niin ihana" Olli kuiskasi korvaani.𝐒𝐚𝐧𝐨𝐣𝐚: 755
Vähän smuttia taas.
YOU ARE READING
||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖
Fanfiction⚠️𝑇𝑊⚠️ -𝑽𝒂̈𝒌𝒊𝒗𝒂𝒍𝒕𝒂𝒂 -𝒔𝒎𝒖𝒕𝒕𝒊𝒂 -𝑰𝒕𝒔𝒆𝒕𝒖𝒉𝒐𝒊𝒔𝒖𝒖𝒔 -𝑲𝒊𝒓𝒐𝒊𝒍𝒖𝒂 -𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒂 -𝒃𝒐𝒚𝒙𝒃𝒐𝒚 -𝒌𝒊𝒓𝒋𝒐𝒕𝒖𝒔𝒗𝒊𝒓𝒉𝒆𝒊𝒕𝒂̈ 𝚅𝚒𝚒𝚜𝚒 𝚑𝚎𝚗𝚔𝚒𝚕𝚘̈𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚙 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒 𝚜𝚒𝚜𝚊̈𝚕𝚝𝚊...