||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤||
Noisin ylös seisomaan. "Aleksi" minä sanoin hiljemmalla äänellä. Aleksi katsoi minua kysyvästi. "Tota meijän pitäs mennä tonne ku siel on nyt kytät" Sanoin allulle ja ojensin käteni hänelle. Aleksi nyökkäsi ja nousi ylös. "Öö enneku mennää ni tota tosta pitää kertoa poliiseille, sillo Joni sais enemmä tuomioo" Minö sanoin samalka kun Aleksi oli avaamassa ovea. "J-joo jos s-sä h-haluut olla m-un vierellä s-sillon ku ker-ron" Aleksi vastasi pelokkaasti. "Tottakai Allu" minä sanoin ja otin hänet halaukseen.
||Time skip. 20Min||
Poliisit olivat lähteneet. He veivät Jonin mukanansa. Ja Aleksin tarinan jälkeen he auttoivat Aleksia tekemään lähestymiskiellon. (ASIAA!! en tiiä miten toi lähestymiskielto toimii et pitääkö jotenki pyytää jostai tai sillee ni älkää suuttuko!) Minä, Allu, Joonas, Niko, Joel ja Tommi istuimme nyt studion sohvalla. "Aleksi tarviiko tota haavaa puhistaa" Tommi kysyi Aleksilta. Hänen haavansa oli syntynyt siitä kun Joni oli lyönyt tätä. "Ei tarvi" Aleksi sanoi. Ihmiset vain lähtivät studiolta ja käin Joelin kanssa kahdestaan. Tai niin ainakin luulimme. "Allu raukka" minä sanoin Joelille joka katsoi joitain fanien tekemiä edittejä meistä. Nyt hän laittoi pihelimen pois ja sanoi "kui" "mitä vittua sä nyt selität? Kui? Vittu mieti vähä Joni ja Allu oli 6v yhes ja siit kai 4,5v pahoin pidellu pikku Allua" minä tiuskaisin. "Onko meijän Olli vähä rakastunu" Joel kiusoitteli. "E-en ja Joel, ensinnäki, Allu just vittu eros Jonista" kerkesin aloittaa kunnes Joel sanoi "no ei sitä varmaa kiinnosta jis se heti alkas seukkaa ku ei se varmaa kauhee onnelline tos suhtees ollu" "joo no kuuntele nyt loppuun. sillä vittu on varmaa seurustelusta traumat ja me muutenki tavattii Allunkaa tänää nii Joel käytä niitä sun pieniä aivojas" "joo joo rauha" Joel sanoi hieman nauraen.||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤||
Tämä oli varmaan väärin, mutta olin kuunnellut salaa Ollin ja Joelin keskustelua keittiöstä. "Mut kieltämättä onhan se Allu aika vitu söpö ja hyvän näköne." Olli sanoi Joelille hymyillen. Vittu että rakastan tuon hymyä. Silloin minä yskäisin. VITTU. "Kuka siel?" Olli huudahti. "M-minä" kävelin keittiöstä studioon.( siihe mis äänitetää niit soitteluit yms.) "K-kuulitsä.."Olli sanoi hieman järkyttyneenä. "J-joo sori et et m-mä salak-kuuntelin..."minä sanoin katsoen alas. Silloin Olli tuli halaamaan minua. "Hei ei se mitää" hän sanoi.
||Timeskip 3vk||
(sori noin isost time skipist!)Olin Ollilla. Me oltiin aika vitun kännissä. Tai Olli oli. "Aleksi" Olli sanoi. "Joo?MiTä?" Minä kysyin. "MuL oN tUnTeItA sUa KoHtAaN" Hän sopersi. "Mullaki" Minä sanoin. Olli tuli halaamaan minua sohvalle. Hän kaatoi minut selälleen makaamaan jolloin hn oli minun pääläni. Olli alkoi suutelemaan minua huulille. Sitten hän siirtyi tekemäön fritsuja kaulaani. "Jos sä et HaLuu tätä rakas ni ei tarvi" Olli sanoin kuiskaten korvaani. "H-haluun mä" Minä sanoin. En oikeasti halunnut. En minä halunnut panna Ollia. Nyt. Kyllä minä Ollista tykkään mitta kun hän ei ollut edes selvinpäin. Mutta en voi sanoa ei. Hän kuitenkin löisi minua. Olli kaivoi repustaan kortsun ja liukkari tuubin. Hänellä oli näköjään aina tarvittavat mukana. Nyt Olli riisui paitansa. Vittu viilteleekö Olli. Hänellä on vitusti naarmuja kädessä. Tai sellasii viilto jälkii. Aijon ottaa asian puheeksi ku olemme molemmat selvinpäin. Olli alkoi riisumaan housujansa. Sen jälkeen bokserinsa. Samalla kun Olli asetteli kortsua, minä aloin ottamaan paitaani pois. Olin riisumassa housujani mutta sitten Olli sanoi " SaAnKo mÄ oTtAa Noi" "j-joo tottakai r-rakas" minö sanoin vaimeasti. "Onko kaikki hyvin" Olli kysyi. "Joo on" minä valehtelin. Olli tuli lähemmäksi minua ja suuteli minu huulille. Vastasin siihen. Sitten Olli meni istumaan sohvalle ja näytti minulle että menen polvilleen hänen eteensä. Minä menin ja aloin liikuttelemaan kättäni ylös ja alas pitäen hönen sukuelimestään hennosti kiinni. "Mghh... Allu" Olli sanoi nauttien. Sitten aloin imemään hänen munaansa. Olli otti tukastani hennosti kiinni, laski ja nosti päätänäni. "Ahhh... Allu oot täs vitu hyvähhh" Olli sanoi. Hetken päästä Olli nosti minut sohvalle makaamaan selälleen. Sitten hetken päästä Olli työntyi sisääni. "Mghh Olli" Minä huokaisin nautinnosta. Tai en ollut ihan varma."sattuuko" Olli kysyi. "E-ei" minä sanoin epä varmasti ja jatkoin "jatka, nopeestihhh" Olli alkoi liikkumaan eteen ja taakse päin. "Ollihh ahh" Minä huusin hetken päästä. "Nopeemminhhg" minä sanoin jo töysin nautinnosta. Olli alkoi liikkua nopeammin. "Mä tuun iha just rakas" Olli snaoi. "M-mä tuun nythh" minä sanoin jolloin laukesin mahalleni. Hetken päästä Ollikin laukesi. Silloin Olli otti mahaltani spermaani sormellensa ja nuoli sen pois. Vittu että Olli oli seksikäs. "O-oot viwlki mun sisäl" Minä huomautin Ollille. Olli työntyi ulos sisältäni. Silloin Olli otti korstunsa pois. Olliblaittoi vaateita tai siis bokserit ja tpaidsn ja antoi minullekkin. Laitoin ne päälleni. "MeEn NukKuU rAkAs, tUu MuN vIeReEn" Olli huikkasi. "Joo ihan just" minä vastasin. Mitä vittua teen tolle sohvalle. Miten kangas sohvasta saa sperman pois. Vittu. Öö otan kosteen paoerin ja fairya. Minä menin keittiöön kostutin paperin ja laitoin siihen fairya. Menin takaisin sohballe ja yritin hinkata spermat sohvalta. Okei lähti ne ihab hyvin. Pihdistin myöd mahaani. Nyt kömmin Ollin viereen hänen makuuhuoneeseensa.
Sanoja : 807
Nyt soin vihdoin tänne smuttiaki. Toivottavasti tykkäsitte.
VOCÊ ESTÁ LENDO
||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖
Fanfic⚠️𝑇𝑊⚠️ -𝑽𝒂̈𝒌𝒊𝒗𝒂𝒍𝒕𝒂𝒂 -𝒔𝒎𝒖𝒕𝒕𝒊𝒂 -𝑰𝒕𝒔𝒆𝒕𝒖𝒉𝒐𝒊𝒔𝒖𝒖𝒔 -𝑲𝒊𝒓𝒐𝒊𝒍𝒖𝒂 -𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒂 -𝒃𝒐𝒚𝒙𝒃𝒐𝒚 -𝒌𝒊𝒓𝒋𝒐𝒕𝒖𝒔𝒗𝒊𝒓𝒉𝒆𝒊𝒕𝒂̈ 𝚅𝚒𝚒𝚜𝚒 𝚑𝚎𝚗𝚔𝚒𝚕𝚘̈𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚙 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒 𝚜𝚒𝚜𝚊̈𝚕𝚝𝚊...