||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Ajoin autoani jonnekkin. Ajoin ja ajoin tietämättäni minne.
Toivottavasti Ollin luo. Näin auton metsän reunassa.
Hetkonen tuohan on Ollin auto. Ajoin autoni Ollin auton viereen ja nousin nopeasti yläs autosta ja lähdin juoksemaan metsäpolkua pitkin.||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Seisoin kallion reunalla. Katsoin alas. Olin juuri hyppäämässä mutta sitten kuulen "Olli ei!!" Katsoin taakseni ja näin Aleksin. "Mitä sä täällä teet" tiuskaisen.
"Etin sua" hän vastaa. Aleksi tulee luokseni ja halaa minua. "Uskoksä nyt muhun?" Kysyn Aleksilta.
"Öömm ku Olli rakas en voi olla ihan varma" tämä vastaa.
Se oli nyt siinä hei hei julma maailma. "Et luota muhun" kuiskaan ja kävelen vielä reunemmalle. "Olli lopeta!!" Kuulen Aleksin itkevän. Sori. Minä astun askekeen eteenpäin ja tunnen tyhjyyden. Nyt tunnen kuinka tipuin. Taas.||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
"OLLI EII!!" Minä jäin itkemään kalliolle Ollin perään. Olli ei.
Nyt Joonaskin juoksi metsäpolulta luokseni. "Allu mikä nyt? Ootko nähny Ollia?" Hän kysyy huolestuneena ja kietoo minut halaukseen.
"N-näin m-mut-ten enää i-kinä" minä kerron ja purskahdan vielä enemmän itkuun. "Mitä tapahtu??" Joonas huolestuu entisestään.
Osoitan alas kalliolta. "Hyppäskö se??" Joonas kysyy nyt itkien. Nyökkään varovasti päätäni. Kuulen kuinka Joonas purskahtaa itkuun. Hän kaivaa puhelimensa taskustaan ja soittaa johonkin.
"J-joonas p-porko tässä" "meijän k-kaveri hyp-päs kalliolta" Joonas sanoo puhelimeen itkien. Itken vielä kovempaa.
Joonas kertoo olin paikkamme ja luultavasti oli soittanut hätänumeroon.
Puhelun loputtua Joonas istuu viereeni.
"Tää kaikki oli sen vitun kuvan syytä" itken.
Tunnen kuinka Joonas halaa minua.
Kaivan puhelimeni taskusta ja kirjoitan bcn ja crewin ryhmään.
Samassa tuli yksi poliisi auto ja kaksi ambulanssia. Ambulanssit menivät alas, mutta poliisit jäivät luoksemme.
He juttelivat meille ja kyselivät kaikkea mahdollista Ollista.Timeskip. 10min
Ambulanssi tuli myös luoksemme. Ilmeisesti toinen niistä oli jo lähtenyt. Lääkärit tulivat autoista. Yksi nainen ja yksi mies. Oletetusti. Nainen käveli luoksemme. "Oon pahoillani" hän sanoi. "M-mitä?" Joonas kysyy. "Hän... Kuoli" Hoitaja kertoi. Ei Olli ei kuollut.
Ei niin voinut käydä. Ei. Alan itkeä ihan holtittomasti. Niin myös Joonas. Tunnen kuinka Joonas puristaa minua entistä lujempaa.Timeskip 30min
"Pärjääksä yksin?" Joonas kysyy kun olimme lähtemässä.
"En... Mut haluun olla yksin" ilmoitan. Joonas vielä halasi minua. Sitten istuin autoon. Päätin soittaa Ollun vanhemmille. Soitin ensin Ollin isälle.H: Moi Aleksi
A: Moi. Tota kannattaa istua alas.
H: Mitä miks?
A: Istu nyt vaan
H: Selvä
A: O-olli... Hyp-päs...
H: Mitä mistä?
A: K-kalliolta...
H: ... Kai tää on vitsi?
A: Oispa...
Kuulen kuinka Henri alkaa itkeä.
H: Miksi...
A: Mä... Jätin s-sen k-koska sain m-meijän fanilta jonkun typerän kuvan missä Olli ja joku nainen pussaa. Tää kaikki on mun vika.
H: Ei oo. Mut Aleksi voitko soittaa Maijallekki?
A: Ai Ollin äidille?
H: Joo
A: Soita sä mä en oo ikinä jutellu ees senkaa
H: Okei... Moikka ja tsemppiä.
A: SamoinLopetin puhelun.
Sanoja: 465
Sori ihmiset.
ESTÁS LEYENDO
||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖
Fanfic⚠️𝑇𝑊⚠️ -𝑽𝒂̈𝒌𝒊𝒗𝒂𝒍𝒕𝒂𝒂 -𝒔𝒎𝒖𝒕𝒕𝒊𝒂 -𝑰𝒕𝒔𝒆𝒕𝒖𝒉𝒐𝒊𝒔𝒖𝒖𝒔 -𝑲𝒊𝒓𝒐𝒊𝒍𝒖𝒂 -𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒂 -𝒃𝒐𝒚𝒙𝒃𝒐𝒚 -𝒌𝒊𝒓𝒋𝒐𝒕𝒖𝒔𝒗𝒊𝒓𝒉𝒆𝒊𝒕𝒂̈ 𝚅𝚒𝚒𝚜𝚒 𝚑𝚎𝚗𝚔𝚒𝚕𝚘̈𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚙 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒 𝚜𝚒𝚜𝚊̈𝚕𝚝𝚊...