"Vielä alasti, Joonas"

862 29 3
                                    

|| 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
Herään aamulla johonkin kolinaan koka kuului keittiöstä. "Mitä vittua" minä mietin hiljaa, asunhan yksin pienessä omakoti talossa. Nousen sängystäni ja kävelen keittiötä kohti. "Kuka hemmetti täällä on?!" Minä kysyn huudahtaen samalla kun astun keittiöön. "Hui saatana! Älä säikyttele!!" Joonas, bändimme kitaristi huudahti ja kääntyi minua päin. "LAITTAISIT EES BOKSERIT JALKAAN!!" Huusin tälle kun näin hänen paljaan... no tiiät kyllä minkä. "Joo joo sori, viittisiks millää heittää ne tosta lattialta? Joonas sanoi ja osoitti vieressäni olevia boksereita. (ASIAA! en tiiä kirjotetaanko ne bokserit vai boxerit nii kirjotan bokserit!!) "Saanko kysyä että mitä vittua teet mun kämpässä?Vielä alasti,  Joonas?" Kysyin Joonakselta kun hän oli saanut bokserit jalkaan. "Pitkä juttu" hän sanoi naurahtaen. "Eiku kerrot nyt heti, mulla on kyl aikaa" Sanoin Joonakselle ärsyyntyneesti. "Joo rauha, siis tos yöl olin Nikon luona ja se häippäs vaa jonnekki ihan randomisti, sitte mä päätin kåvellä tänne ku ei mul ollu siel mitää tekemistä ja sä nukuit ja sit tulin ikkunasta sisään" Joonas selitti. "Ikkunasta? Et viittinny ees soittaa mulle?" Kysyin Porkolta hieman vihaisesti.
"Mä olin aika kännissä et oisin soittanu kuitenki väärälle henkilölle" Joonas sanoi kaataessaa kahvia kuppiin ja jatkoi "haluuksä kahvia?" "Öö vaikka" sanoin. Joonas kaatoi minulle kahvia. "Pitäs mennä tänää studiolle" Joonas sanoi hetken päästä. "Eiks Nikol ollu joku tärkee asiaki tai jotai" minä jatkoin. "Tai olikse Joelil" Joonas mietti. "Mun mielest Nikol mut en oo varma" Minä sanoin. "No jompi kumpi, ihan sama" Joonas sanoi ja nyökkäsin. "Teen aamupalaa, haluuks sä?" Huusin keittiöstä Joonakselle joka istui sohvalla juomassa kahvia. "Mä söin jo" Joonas huikkaa minulle vastaukseksi. "Mitä oikee oot kerenny tekee täällä sill aikaa ku nukuin? Näyttää siltä että vähä kaikkee" Minä kysyin Joonakselta naurahtaen."No oot iha oikees, vähä kaikkee" Joonas vastasi minulle. Minä sain tehtyä aamupalan ja menin sohvalle istumaan Joonaksen viereen.

||𝐉𝐨𝐨𝐧𝐚𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐧𝐤.||

"meen vessaa" huikkasin tuolle kikkura tukkaiselle basistille samalla kun nousin ylös sohvalta. "Ok" Hän vastaa katsoessaan puhelinta. Minä kävelin vessaan. "Vittu" kirosin itsekseni kun karsoin itseäni vessan peilistä. En voi, en voi olla ihastunut Olliin. Ollihan on mun paras kaveri, ei yhtään mitään muuta. Joonas mieti nyt. Entä jos kerron hänelle. En voi. Ei hän tykkää minusta. Tiedän sen.

Sanoja: 386

Joo tota täs ois tälläne luku tää oli ihan surkee mutta ei se varmaa haittaa ja tää oli myös lyhyt osa😭 toivottavasti tykkäsitte :D

||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖Where stories live. Discover now