pettäjä?

215 15 8
                                    

||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||

Aleksi tuli ovesta ulos luokseni. "Mitä vittua?" Aleksi huutaa vihaisesti kyyneleet silmissä. "Mitä nyt rakas..?" Minä ihmettelen.
"Ei kuule mä en sun rakas enää oo" Aleksi itkee. Huomasin että minulta karkasi pari kyyneltä. "A-leksi...?" Minä sanoin hämmentyneenä.
Aleksi kaivaa puhelimensa taskustaan ja näyttää siitä kuvaa jossa muka minä ja joku nainen suutelisimme.
"Kukakohan toi mies tossa on? Ai katos sehän on Olli Elias Matela" Aleksi sanoo.
"M-mut k-ku Aleksi rakas se en ole minä" minä sanon vielä hämmentyneemmästi.
"Kukas sitte??" Aleksi kysyi.
"E-n tiiä... Mistä ees sait ton kuvan" tajusin kysyä. "Joltain fanilta" Aleksi vastasi.
"Nii just eli tosi luotettavaa..." Tuhahdin Aleksille. "Aleksi... Tota... Sä tiedät hyvin että oon homo" Minä huomautin.
"Olli... Tota... Mä jätän sut. Me ollaan erottu siihen asti et todistat sen että se et oo sinä" Aleksi sanoi.
Minä lyhistyin maahan. "A-aleksi e-eksä luota muhun?" Minä kysyin. Aleksi tuli halaamaan minua ja sanoi "Olli mä luotan suhun ja rakastan sua mut mä en voi olla ihan varma ku sain ton kuvan se oikeesti näyttää et sä oot tossa... Vaikka kuinka rakastais toista nii tälläsen kuvan jälkeen tietenki epäilee kaikkea" "m-mä ymmärrän j-ja m-mä todistan sulle etten se oo minä" minä sanoin. "Noh toivotaan" Aleksi tiuskaisi ja lähti itkien autolleen.
Minä jäin siihen.
Aleksi Matias Kaunisvesi. Maailman täydellisin ihminen. Ihana, kiltti, hauska. Meillä oli täydellinen suhde. Omasta mielestäni. Entä jos... Aleksi ei halunnut olla kanssani yhdessä.
Välillä mä vihaan meidän faneja.
Tai tuollaisia joiden on pakko pilata muiden suhde ja kaikki. Tajusin etten saa kunnolla happea.
Hengitin ja lähdin autolleni. Pääsin kotipihalleni.
En saanut edelleenkään happea. Itkin kovaa. Tajusin että minulla on paniikki kohtaus.
Yritin kaivaa puhelimeni taskustani ja soitin Aleksille. Puhelu meni vastaajaan. Aleksi ei enää välitä minusta.

Timeskip 15min

||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||

Tulin kaupasta autooni. Huomasin että Olli oli soittanut minulle pariin otteeseen.
Soitin hänelle takaisin.
Olli ei vastannut. Katsoin Whatsapp viestit ja huomasin että Olli oli laittanut myös viestiä.
"Aleksi auta"
Luin viestin ainakin viisi kertaa.
Soitin Ollille uudestaan ja uudestaan.
"Olli vittu vastaaaa" huusin täysiä autossani. Aloin itkemään. Päätin lähteä ajamaan Ollille. Tästä kestäisi noin 5min Ollille.

Timeskip 5min

Pääsin Ollin talolle ja huomasin Ollin istuvan autossaan. Juoksen Ollin autolle ja avaan kuskin oven.
"Olli!" Minä huudahdan. Olli kääntää päänsä minun suuntaan ja huomaan kuinka hän itkee ja haukkoo henkeä.
"A-lek-sihh" hän sanoo.
Minä syöksyn istumaan hänen viereensä ja otan hänet halaukseen.
"Olli keskity nyt vaan hengittämiseen. Hengitä mun kans samaan tahtiin." Minä ohjeistan. 
Hetken kuluttua Olli alkoi rauhoittua.
"Aleksih e-en oo var-ma olinko s-siinä ku-vassa" Olli tunnustaa ja huomaan hänen itkevän vieläkin. "Olli ei mietitä nyt sitä. Mä vien sut nyt sisälle ja annan sulle vettä sit lähen kotia" Kerron Ollille. Olli nyökkää joten autan Ollin ylös auton penkiltä. Ulkona autosta nostan Ollin syliini. Kävelemme ovesta sisään ja olohuoneessa lasken Ollin sohvalle makaamaan. Kävelen keittiöön, otan vesilasin Ollille ja täytän sen vedellä. Sitten joku soittaa minulle. Katson ja se oli Tommi. Tommi vain kysy missä minä ja Olli olimme.
Puhelun jälkeen kävelen olohuoneeseen, mutta en näe Ollia. Käyn katsomassa vessasta, makuuhuoneesta, ja pihalta. En näe Ollia missään.
Huomaan että Ollin auto ei ole pihassa.
Soitan Ollille.
Ensimmäinen puhelu: vastaajaan. Toinen puhelu: vastaajaan. Soitin Ollille monta kertaa ja laitoin monta viestiä. Ei vastausta.
Laitoin kaikille bändilisille, crewille ja kaikille Ollin läheisille että ilmottaa minulle jos Ollia näkyy.

||𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐧𝐤.||

Timeskip 1h

Olin käynyt alkossa ja ostin kaljalaatikon.
Olin juonut jo 20 eli paketissa oli enään neljä jäljellä.
Olin ihan kaato kännissä. Olin ajanut autoni metsän reunalle.
Nyt nousin autostani ja lähdin kävelemään kohti kalliota josta minä tipuin joskus. Joskus silloin kun Aleksi vielä rakasti minua. Teki mieli hypätä kalliolta. Hetkonen. Hyvä idea...

Sanoja:617

Tiiän et sanoin ettei oo motia mutta tuli vaan tälläne idea :)

||LOPETETTU|| 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛//𝑂𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin