Lidé nám říkají, že jsme svobodní, že si můžeme dělat co chceme, ovšem u mě to neplatí. Mý rodiče jsou hodně přísní a pokud bych něco vyvedla, nedopadne to moc dobře.
,,Laylo, bude se ti tam líbit, slibuju!" pokroutila jsem očima a radši jsem dál pozorovala cestu z okna auta. Hah, jako by to bylo možný!
,,Ale já tam nechci jet! Nebude mě to tam bavit!" zamračila jsem se nad představou, že budu smrdět koněma.
Uslyšela jsem povzdechnutí mé matky. ,,Máš snad ráda koně, ne?" ozval se zepředu táta. Ironicky jsem se zasmála. ,,Ne!" převrátila jsem znova očima. ,,Myslel jsem, že jo" řekl táta do prázdna.
,,Laylo! Jsou prázdniny a co by jsi 2 měsíce dělala doma?" ,,Cože já tam budu dva měsíce?" ignorovala jsem její otázku.
,,Týden před koncem prázdnin si pro tebe přijedeme.." usmála se mamka do zrdcátka na mě.
,,Co tam tak asi budu dělat?" řekla jsem si pro sebe, ale moje matka to uslyšela. ,,Budeš se učit jezdit na koních, krmit je, hřebelcovat. Ber to jako tábor!" Jasně, ber to jako tábor! - napodobila jsem její ironický hlas a převratila jsem očima.
,,A navíc, je to ranč, kde jsem jako malá vyrůstala!" řekla pyšně. Takže já budu trčet v nějake díře jen kvůli toho, že tu má milovaná matka byla? Pff! Nechápu, co ji na tom tak láká! Vždyť se tam musela nudit!
Radši jsem si nasadila sluchátka a pustila písničku Jason Derulo - want to want me! Opřela jsem si hlavu o okno a dívala se znuděně kolem. Cesta pro mě ubýhala strašně pomalu, celou cestu jsem si třela oči, abych neusla.
Chtěla jsem si totiž zapamatovat celou trasu, ať vím, kudy zdrhnout! (Joke)
Najednou jsme projeli kolem dřevěné cedule s názvem 'Ranch at Horseshoe'. Povzdychla jsem si protože tady začíná moje noční můra.
Zastavili jsme na parkovišti, odepla jsem si pás, vzala si batoh, který byl celou dobu vedle mě na sedadle a vystoupila. Když jsem zavřela dveře od auta první co mě štíplo do nosu byl koňský pach. (Pozn. Aut. - je z bohaté rodiny. Neberte to jako urážku :))
,,Fuj!'' zacpala jsem si nos, ,,No nevím, jestli to tady přežiju!" rozhlídla jsem se kolem. Byl to velký pozemek, plný koní! Co bych tady asi jiného čekala.
,,Dobrý den!" přišla k nám nějaká žena ve špinavém oblečení s kloboukem na hlavě, celou tu dobu se usmívala.
,,Jsem Melissa, a ty musíš být Layla!" podala mi ruku, kterou následně stiskla. Měla hodně těžký stisk.
,,Jo, ale pro vás jen Lee!" pokroutila jsem očima. Jen se usmála, a věnovala se rodičům. Asi se znali, protože si tykali.
,,Tak Lee!" zdůraznila mojí přezdívku. ,,Vítam tě u nás na ranči, doufám, že se ti tu bude líbit. Dnes tě tu ubytujeme a představím ti zbytek mého týmu, ju?" přikývla jsem a povzdychla si.
,,Ahoj tati!" usmála jsem se na něj a objala ho. Přešla jsem k mamce, ,,čau mami!" neusmála se, dala jsem si jenom pusu a vrátila se zpět k Melisse.
Nasedli do auta a konečně vyjeli. ,,Tak tedy pojd!" usmála se a vzala mi 2 kufry na kolečkách. Já si vzala ten zbytek, což byly jenom tašky.
Došli jsme do velké budovy, která byla jak zvenčí, tak i zevnitř ze dřeva. Melissa šla po schodech nahoru. Šla jsem za ní, když jsem se konečně dostala do prvního patra, uviděla Melissu jak vstupuje do jednich dveří úplně vzadu, šla jsem za ní a objevila jsem se v krásně zelenofialovém pokoji s velkým oknem, který vedl na balkón, naproti dveří. Velká manželská postel, za kterou jsem se modlila a nebyla ze dřeva se mi splnila. Byla tu i velká skříň vedle ní stolek s velkým zrcadlem na zdi.
,,Tak já tě tu nechám, vybal si a pak přijď za mnou dolů!" usmála se a odešla.
,,Myslím, že si tu zvyknu!" rozhlížela jsem se asi další půlhodinu po pokoji a pak se dala do vybalování.
ΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔ
New story is here....já vím, že není to moc záživné, ale rozjede to kým nepotká Justina :))
Je to nápad se kterým jsem se tady na Wattpadu nesetkala a myslím, že by vás to mohlo bavit, jestli máte rádi koně.
Layla bude taková ta holka z velkeho města, z bohaté rodiny tak bude trošku ta...jak to nazvat...Barbie? Primadona? :D aby jste to pochopili :)
Jestli se vám tato první část líbila, zanechejte mi tu komentář i VOTE! Chtěla bych vědět, koho by to bavilo....:)
P.S. - Justin v příštím díle ještě nebude....:)
P.P.S - já nemám žádný problém s koňmi! :) já koně miluju:)) - tak aby jste to pochopili:)
-N ♥
ČTEŠ
Horse |JB|
FanfictionNENÍ to jen o KONÍCH, je to o dvou ztracených LIDECH, kteří se díky osudu POTKALI. 'Miluju ho, i když vím, že je pro mě zakázané ovoce!' JUSTIN BIEBER as JUSTIN BIEBER SELENA GOMEZ as LAYLA (LEE) PRICE New Story by NataliBieber 2015©