,,Všechno nejlepší Laylo!" popřáli mi ostatní. Zazubila jsem se a poděkovala jim za dárky a přání. ,,Udělali jste mi velkou radost, moc děkuji" objala jsem všechny.
Byla jsem netrpělivá, jelikož jsem měla mít u jezera schůzku s Justinem, ale díky mým narozeninám se to protáhlo. Už půl hodiny mám díky nim zpoždění. Nemám jim to za zlé, ale mám jiné plány, které mi kazí.
Netrpělivě jsem kontrolovala čas i zprávy od Justina, pořád mi psal kde jsem. Měla jsem sto chutí mu odepisovat, ale nemohla jsem.
,,Lee? Máme pro tebe ještě jedno překvapení" usmála se Melissa. Vykulila jsem oči a v duchu se modlila, aby už to bylo za mnou. ,,No, nemohlo by to počkat? Chtěla jsem se projet na Maxovi a vzít si tu novou helmu, co jste mi dali." zalhala jsem, usmála se a v rukách ji ukazovala modrou helmu.
,,No, nejsem si jistá, jestli to počká, ale myslím, že na to přijdeš brzy sama" usmála se. Nechápavě jsem svraštila čelo a otočila se na patě k východu.
Došla jsem ke dveřím a nasadila si helmu, připla si ji pod bradou, vytáhla mobil s jistotou, že napíšu Justinovi a otevřela dveře. Vyšla jsem ven a v mobilu jsem přešla na zprávy, kde jsem už psala první slova, když v momentu, kdy jsem si myslela, že už bude pokoj a mohu se vydat za Justinem, překazila slova, která jsem v tu chvíli nenáviděla.
,,Laylinko! Zlatíčko" mé oči se odlepili od mobilu a pomalu i s obličejem se otáčeli za hlasem. Zamračila jsem se a koktavým hlasem jsem odpověděla zpátky.
,,A-ahoj mami, tati!" nahodila jsem svůj falešný úsměv a pomalu se k nim přibližovala. Mamka ke mě přišla a začala mě objímat a pusinkovat po celém obličeji, jak to dělají babičky. Bohužel, u nás to dělá mamka.
,,No-.....ták..." vykroutila jsem se z máminého sevření a otřela si obličej. ,,Všechno nejlepší, Laylo" usmál se otec a objal mě.
Jeho objetí mi nevadí, jednou rukou mě obejme a hned pustí, za to máma by mě uškrtila k smrti. ,,Jo, díky" usmála jsem se a postavila se rovně. Napsala jsem rychle zprávu Justinovi, ať počká.
,,Jak ses měla?" zeptala se máma a její ruka byla okolo mých ramenou a tahala mě zpátky ke dveřím. Její ruku jsem sundala ze svých ramenou a odstoupila od ní.
,,Víš mami, potřebovala bych si něco zařídit. Na pár minut, no spíše hodin musím odjet na koni, takže byli by jste tak hodní a počkali vevnitř?" čekala jsem na odpovědět. ,,Jasně" mrkl na mě táta. Přikývla jsem na náznak Díky.
,,Co vlastně myslíš tím "něco zařídit"?" zeptala se máma hloupě. Pokroutila jsem očima a chtěla odpovědět, ale předběhl mě táta. ,,Co to tak zřejmě asi může být? Je jasné, že si Layla našla poblíž nějakého chlapce, že?" svůj pohled otočil na mě.
Povzdychla jsem si a přikývla, na tátově tváři se vytvořil úsměv, za to máma vypadala, že každou chvíli dostane infarkt.
,,Na to máš ještě čas mladá dámo!" rozčíleně si máma dala ruce v bok. ,,Ale Sarah, přece ji je patnáct, je už dospělá" pokroutil hlavou táta a obhajoval mě. Samozřejmě jako vždy se tam začali hádat, pokroutila jsem hlavou, sebrala se a šla za Maxem do stájí.
,,Chlapce, to určitě" mumlala jsem si pod nosem a nasedla na Maxe, který byl už dávno připravený. Měla jsem v plánu vyjet už brzy ráno, ale ty ranní ptáčata mi nenechali ani chvíli odjet. Stihla jsem ho jenom nastrojit.
A bez jakýchkoliv další slov a napsaní zprávy Justinovi, jsem odjela.
------------------------
Přijela jsem k Jezeru a už jsem jako vždy v dáli uviděla známou postavu. Přijela jsem blíže a Justin se mi zdál jiný. Byl to vůbec on?!
Přiklusala jsem až k molu, kde už mě pozoroval a usmíval. Seskočila jsem z Maxe a uvázalo ho. Otočila jsem se k němu a byla zaražená.
,,Justine? Jsi to ty?" zeptala jsem se, i když jsem si byla jistá jen na 50%, že to byl on.
,,Ehm, jo?" zazubil se až jsem div neomdlela. ,,Páni, ale tvoje vlasy..." zírala jsem na něj s otevřenou pusou.
Jeho dlouhé vlasy, které si každou chvíli házel do boku, aby mu nepadali do očí, byli pryč. Až teď jsem si uvědomila, jak dospělí od je. Jeho vlasy byli o hodně kratší, měli skvělý střih, jako od profíka. Až teď jsem konečně viděla jeho celé obočí a ne jenom kousky, které skrývaly jeho vlasy.
,,Líbí?!" zeptal se nadšeně. ,,Hrozně moc!" zasmála jsem se mu, jak byl nadšený.
,,To je ten nejdokonalejší narozeninový dárek, jaký jsem mohla dostat" tentokrát jsem se zazubila já, avšak jeho úsměv spadl.
,,Počkat, ty máš narozeniny?" zvedl své, teď už vidějící, obočí a pusu pootevřel do O. ,,To- to jsem nevěděl, já se strašně omlouvám, ale žádný dárek pro tebe nemám" posmutněl a podíval se na své boty.
,,A jak bys to mohl vědět, když jsem ti to ani neřekla, ty chytrý" zasmála jsem se mu. Jeho tváře se konečně zvedl oči a uviděla jsem jiskřičky v jeho očích. Udělal dva kroky je mě a objal mě.
,,Všechno nejlepší, Layce!" zašeptal mi do ucha. Jeho mentolový dech se odrazil od mé pokožky, až jsem se zachvěla. Mé chlupy na rukách a vůbec, i po celém těle se mi postavili.
,,Děkuji, Justine" silně jsem ho objala a nechtěla, aby tato chvíle skončila.
-----------------------------------------
Nová kapitola, snad se zalíbí..:) Co říkáte Justinovému střihu, který mi dobře známe :D R.I.P. Hair Flip :D
Nebudu vás nadále zdržovat těmito kecy. Jen jsem vám chtěla poděkovat za podporu, kterou u vás mám :) Komentáře (Děkuji eEmKkA - nezapomněla jsem na tvoje věnování, neboj se, ale myslela jsem si, že tohle je takové suché, takže někdy jindy :D ;)) Vote i Reads ♥
Mám vás ráda! :) -N
ČTEŠ
Horse |JB|
FanfictionNENÍ to jen o KONÍCH, je to o dvou ztracených LIDECH, kteří se díky osudu POTKALI. 'Miluju ho, i když vím, že je pro mě zakázané ovoce!' JUSTIN BIEBER as JUSTIN BIEBER SELENA GOMEZ as LAYLA (LEE) PRICE New Story by NataliBieber 2015©