5. Memories

530 37 3
                                    

Je tu nový den, nové ráno a nové překvapení. Nevím, co mě zase překvapí...Jako první, na co jsem myslela, když jsem otevřela své rozespalé oči, byl JUSTIN a jestli to všechno nebyla jenom moje bujná fantazie, když jsem bloudila lesem.

Dneska bych se měla zeptat Melissy, jestli nemá náhodou nějakou knihu o těch koních, abych se konečně něco nového dozvěděla, protože by mě vážně zajímali informace o Maxovi.

Seděla jsem na posteli, nohy mi chladila dřevěná podlaha a třela jsem si oči od spánku, zívla jsem a protáhla se. I když to říkám nerada, tak na této posteli se mi i celkem dobře spalo. Podívala jsem se na můj mobil, který ležel na nočním stolku.

Honily se mi v hlavě myšlenky jako Už ti nezavolá a ani nenapíše. Jsi pro něj jen další otravná holka. Našel tě u jezera a nechtěl vypadat hloupě, tak se s tebou bavil...za pár dní si ani nevzpomene, že nějakou Laylu Price poznal...

Vstala jsem a došla do koupelny, kde jsem udělala ranní hygienu a oblékla si nové čisté oblečení.

Vyšla jsem dolů po schodech až do jídelny, kde už všichni zase byli u snídaně. A já zase poslední!

,,Dobré ránko!" usmála se na mě Melissa. ,,Um..dobré!" usmála jsem se také a sedla si na své původní místo. Zohla jsem se přes stůl a vzala si chleba s nějakou pomazánkou a salámem na něm. Dostala jsem i čaj od Melissy a spokojeně jsem si hověla dál.

,,Tak jaká byla vlastně tvoje první jízda?" zeptala se mě Melissa. ,,Byla hezká..'' - ,,Až na to, že se ztratila.'' dodala Tessie. Povzdychla jsem si.

,,Cože?" vyhrkla ze sebe Melissa. ,,Neztratila, jenom mi tady Tessie ujela a já ji nemohla pak najít, tak jsem se vydala takovým malým lesíkem, až jsem došla k nějakému Jezeru.''

,,K jakému jezeru?" přidal se do konverzace i Nick. Protočila jsem nad jeho zvídavostí očima. ,,To je jezero na západě, jednou jsme tam kolem jeli se projet a Chrissy tak zakopla'' zasmála se. ,,A jo!" zasmál se taky.

Chrissy? Kdo je sakra Chrissy?

,,Hahaha, to ale nebylo vtipný!" zamračila se blondýnka vedle mě. Tak už chápu kdo je to.

Nadechovala jsem se, že se jich zeptám na ty knížky, ale skočil mi do toho Nick. Jako na schvál..

,,Zase provokovali! Jak já tak nesnáším ty Westerňáky!'' pokroutil hlavou a kousl si do chleba. Zamračila jsem se a zeptala se. ,,Kdo to jsou ti 'Westerňáci'?"

Všichni se podívali na mě. ,,Další ranč, který pořád provokuje, mají pozemek vedle nás, možná sis i všimla, když se podíváš z okna...odtud je velmi dobrý výhled na ně. Jejich ranč je Western Paradise už podle toho názvu to žádný ráj není..'' pokroutila hlavou Tessie.

,,Aha. A Melisso? Nemás náhodou nějakou knížku o koních? Chtěla bych se něco dozvědět'' podívala jsem se na ni. ,,Jasně, že jo! Máme malou knihovnu nahoře.'' usmála se na mě a pak se podívala na Tessie a začaly něco konzultovat ohledně té soutěži.

,,Tak já jdu..'' oznámila jsem a zvedla se ze stolu. Odešla jsem nahoru po schodech, jak mi bylo řečeno a vešla do prvních dveřích, které byli otevřené. A trefila jsem se přímo do 'knihovny'.

Vešla jsem dovnitř a na levé straně a na pravé straně, po celé zdi byly jenom knihy. Roztříděné podle velikosti a barvivosti. Uprostřed pokoje byl stůl a okolo něj 2 křesla.

Přešla jsem ke knihovně na pravé straně. Prošla jsem kolem nich a četla si názvy. Některé se i vůbec koní netýkali. Romantiky, historické příběhy, různé enciklopedie, a konečně jsem narazila na koňské knížky, manuály a popisy.

Horse |JB|Kde žijí příběhy. Začni objevovat