,,Lee, už jsi? Proboha?'' křičeli ze zdola ostatní, protože mě už to dlouho trvalo v koupelně, kde jsem dokončovala poslední úpravy.
,,Jo, ježiši..'' zaklela jsem a řasenku jsem dala zpátky do taštičky, ve které bylo snad všechno důležité pro mě a pro můj život. Taštičku jsem si dala do skřínky vedle zrcadla a vydechla kyslík, jelikož jsem byla i trochu nervózní.
Otevřela jsem dveře a vyšla z koupelny na chodbu směrem ke schodům dolů. Když mě spatřili, uslyšela jsem mumlání ve smyslu 'no konečně'. Pokroutila jsem očima a sešla k ostatním.
,,Jak vlastně jedeme? Na koních?'' zeptala jsem se, když jsme vycházeli z domu. ,,Prosím tě, už se stmívá a my se vrátíme někdy o půlnoci, koně už na cestu neuvidí. Pojedeme autem.'' odpověděla mi Melissa.
,,Tak my máte auto? To jsem nevěděla..'' ušklíbla jsem se a přidala se k ostatním, kteří směřovali k velkému červenému autu.
,,Nech toho, a nasedej. Už tak máme zpoždění kvůli tobě'' vykřikl Nick. Znova jsem pokroutila očima a sedla si jako poslední do auta. Bylo nás v autě celkem šest, takže si umíte představit, jak jsme vypadali. Připadala jsem si jako tlačenka i komicky, jako klauni ve filmech, kde vystupuje jeden klaun za druhým a je jich tam okolo dvaceti.
Melissa - jakož to řidič - nastartovala a vyrazili jsme na již pro mě neplánovanou party. Nemohli se ani divit, že mi to v té koupelně tak dlouho trvalo, vždyť mi to oznámili jen tak pár minut, co se už obouvali.
Po několika málo minutách jsme zaparkovali kousek od domu, ze kterého se už ozývala hudba.
Vystoupila jsem a čekala na ostatní. Všimla jsem si, že Tessie přišla ke mě, tak jsem se na ni usmála. ,,Nemysli si, že je to jen obyčejná party pro nás a známe, tato oslava se koná každým rokem, něco v tom smyslu jako na počest, že jsme se ještě s ostatními ranči nepřizabili.'' svými ramen škubla.
,,Počkej, to jako tam budou všechny ostatní ranče?'' vykulila jsem oči a znervózněla, protože je na 99,9% jisté, že je tam jak Western Paradise, tak i Justin. Proto se mu budu muset celý večer vyhýbat a nekomunikovat.
,,Ano, nemám tuhle slavnost ráda. Po každé se tam někdo s někým porve'' oznámila mi Tessie a já jenom na souhlas přikývla.
,,Tak jdeme!'' zvolala Melissa a dala se do pohybu k budově. My ostatní jako poslušní králíci jsme ji následovali. Došli jsme až ke dveří, za které Melissa zatáhla a hned nás všechny do nosu udeřila silná pronikavá vůně smíchaná se vším možným dohromady.
Vstoupili jsme a já se začala všude kolem rozhlížet, bylo tu k prasknutí. Mohla jsem se vsadit, že tu bylo přes 100 lidí. I když přiznávám, že dům byl velký, díky těm všem her na zábavu; elektronický býk, přistavěné pódium, bar byl zmenšený prostor.
Všichni jsme se 'rozutekli' na všechny strany, já jsem mě,a namířeno společně s Tessie k baru, protože jsem měla sucho v krku, objednali jsme si něco studeného a něco nealkoholického, protože obě ještě nemáme 21.
Mezitím jsem se začala rozhlížet znova, ale tentokrát na lidi. Známou tmář jsem ale nemohla najít, ano, myslím tím Justina, zřejmě i se svým týmem nepřišli. A tím jsem si mohla oddychnout, protože bych ho nemusela přehlížet.
V momentě se ale otevřely dveře, ze kterých jsme před několika minut přišli, a vešel jako první ten odporný chlap z Western Paradise. Můj obličej se zkřivil do grimasy, která odpovídala, že tu něco smrdí.
Šli za ním i ostatní lidé z jeho ranče a v jako předposlední byl Justin.
Můj tep se zvýšil, dech se zhloubil, mé oči ho svlékali pohledem a nemohli se z něho odlepit, mé ruce se mi zpotili a polkla jsem do sucha, jako bych přešla saharu.
ČTEŠ
Horse |JB|
FanfictionNENÍ to jen o KONÍCH, je to o dvou ztracených LIDECH, kteří se díky osudu POTKALI. 'Miluju ho, i když vím, že je pro mě zakázané ovoce!' JUSTIN BIEBER as JUSTIN BIEBER SELENA GOMEZ as LAYLA (LEE) PRICE New Story by NataliBieber 2015©