Alevlenen Sevda

707 37 32
                                    

" Çiçeğim!"

Yağız arkasına bakınca ona bakan bir çift karalara rastladı. Hala ona seslenen Rohat ısrarla onu yanına çağırıyordu.

" ne oldu gülüm?  Gelsene. Sarılmayacakmısın sevgiline?"

Yağız duydukları ile olduğu yerde kaldı, tek adım dahi atamıyordu. Karşısındaki genç onun gelmeyeceğini fark edince kendisi ona yaklaşmaya başladı.

" sevgilim, Beni neden duymuyorsun?  Bak seni bekliyorum. Hepimiz seni bekliyoruz.

Yağız Rohat'ın arkasına baktığında tüm herkesin orada olduğunu fark etti. Bir kaç adım atmıştı ki arkadaki kızı fark etti. Üstünde gelinlik vardı. Tekrar Rohat'a döndüğünde onun da üzerinde şık bir takım olduğunu fark etti. Kendi üzerine baktı sonra. Pijama mı?

Neler oluyor burda diye düşünürken Rohat, Yağız'ı belinden kavradığı gibi kendine çekti ve dudaklarına yapıştı...











Yağız gözlerini açtığında bir süre nefeslenip kendine gelmek için etrafına bakındı. Az önce neler görmüştü öyle? Elini dudaklarına götürdüğünde uyuştuğunu hissetti. Hızla doğruldu ve yüzünü sıvazladı.

Yasin karşısındaki koltukta bacaklarının yarısı dışarı sarkık, kafası yastığın altında, dağınık bir şekilde uyumuştu.
Diğer tarafında ki koltuğa baktığında Berk'i gördü.

Her an koltuktan düşecekmiş gibi uzanan gencin bir kolu ve bir bacağı aşağı sarkmış,  ağzı on metre açık kalmıştı.

Yağız gördükleri karşısında bir süre şaşırdı. "Dün neler oldu" diye düşünürken yaşanan olaylar bir bir aklına geldi.

Önce yasin gelmiş ve birlikte yemek yemişlerdi. Yemek bittikten sonra bir iki biraz içeriz diye düşünürken, açılan şarkılar, yakılan sigaralar, Berk'in ağırına giden o olay yüzünden dökülen göz yaşları ile neredeyse 10 şişe devirmişlerdi. Yağız ve Yasin açısından sıkıntı yoktu ama Berk'in bünyesi alışık değildi.

Sabaha kadar kusup durmuştu. Hem kusuyor hem içmeye devam ediyordu. En sonunda Yağız dayanamamış ve onu zorla yatırmıştı. Şimdi ise bu haldelerdi.

Ses çıkarmamaya özen göstererek mutfağa ilerledi. Arkadaşları uyanmadan bir şeyler hazırlamak istiyordu. Çaydanlığa su doldurup ocağın üzerine koydu. Kenarda duran sigara pektinden bir dal yakıp balkona çıktı. Berk dün hiç bir şekilde izin vermemişti içmesine canı çekiyordu şu an.

Balkona çıkıp demirlere yaslandı telefonunu çıkartıp saate baktı önce. Bir olmak üzeriydi. İnstagrama girip öylesine dolanırken içindeki ses ile Rohat'ın hesabına baktı. Sanırım yeni bir gönderi paylaşmıştı. ( fotoğrafı küpesiz ve piercingsiz hayal edin)

RohatPars.21

5900 takipçi, 215 takip, 8 gönderi

5900 takipçi, 215 takip, 8 gönderi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Gönül DavasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin