Vazgeçmem

549 33 29
                                    

Bölüm şarkısı : deniz Türkan - güzel bu nasıl sevdaymış

Arkadaşlar, bölüm için medyaya şarkı ekliyorum ama bölüm yayınlandıktan sonra medya görünmüyor. Bölümü okurken medya görünüyor mu sizde?

Oy vermeyi unutmayın
İyi okumalar 🌙🌙



Rohat ellerini cebine koymuş, aptal sırıtışıyla sokakları bir bir geçiyordu. Kaldırım kenarında baş gösteren çiçeğe su veresi vardı. Sokak başındaki kedinin başını okşamak, köpeklerle oyun oynamak istiyordu. Başına gelen şey öyle bir şeydi ki kavga ettiği birini yolda görse gider sarılırdı. Aklında güneş gibi sevdiği ve tadını bir kez aldığı halde bağımlısı olduğu bal dudakları varken sarhoş halini yadırgamıyordu. İçinden " aşk böyle bir şey sanırım" diye geçirirken çoktan evin kapısına yetişmişti. Henüz saat erken olduğu halde direkt eve geçmişti.

Karnı açlıktan guruldarken sabırsızca kapıyı çaldı. Ellerini izlerken kapıyı açan küçük kardeşi Berçem'i kucağına aldı. Ayakkabılarını çıkarıp kucağındaki kardeşiyle beraber odaya gidince annesi bir miktar şaşırmıştı.

"Kurê min? Çi Nûçe. di vê saetê de nedihatî malê."
( oğlum? Hayırdır. Bu saatte gelmezdin eve)

Rohat, Annesinin yanındaki boşluğa otururken kardeşini de dizine oturttu.

" Ez birçîna mîrım daye"
( açlıktan öldüm anne) annesi kınarcasına baktı. Ama fark ettiği bir şey vardı ki o da oğlunun yüzünde güller açtığıydı.

" devê xwe baş veke!"
( ağzını hayra aç! ) annesinin kızgın haline gülümserken kardeşi Zehra çoktan sofrayı kurmuştu bile.

" sarı papatyam. Abimi ara hele yemeğe gelmiyor mu?". Zehra abisinin isteğiyle cebindeki telefonu çıkarıp odadan çıktı.
Rohat da yanında duran telefona uzanıp daha yarım saat önce yanında olduğu Yağız'a mesaj attı.

Gönderen : Rohat
Gönderilen : İzmir gülü

*Gülüm ne yaptın? yemeğini yedin mi?

Rohat mesajı atar atmaz ekranı kilitleyip yemeğine döndü. Fazlasıyla acıktığı için şu an düşündüğü tek şey önünde duran yemeğiydi.

:
:
:
:
:
:
:

Yağız eve girince karşılaştığı sessizlikle kaşlarını çattı. Tüm ışıklar kapalıydı ve bu beklediği bir şey değildi. Berk normalde evden çıkarken ona haber verirdi. Daha fazla Düşünmeyi bırakıp banyoya doğru adımladı. Elini yüzünü yıkar yıkamaz mutfağa ilerleyip birkaç konserve açtı. Yemeğini hazırlayıp saate bakmak için cebindeki telefonu çıkarınca, sevdiği adamdan gelen mesajla heyecandan eli ayağına dolandı.

Gönderen : Rohat'ım
*gülüm ne yaptın? Yemeğini yedin mi?

Yağız ana ekranına düşen mesajla dakikalarca mesajın doğruluğunu sorguladı. Bu gün yaşanan şeyler tıpkı bir rüya gibiydi. İnanması zordu onun için. Çok kısa sürede bağlanmış, sevda raddesine gelmişti. Asla karşılık bulamayacağını düşündüğü kişiyle öpüşmüştü. Her şey rüya gibiydi. Telefonu eline alarak parmaklarını ekranda hareket ettirdi.

Gönderen : Yağız
Gönderilen : Rohat'ım

* şimdi yiyorum birtanem. Sen yedin mi?

Ekranı kilitleyip yanına bıraktı telefonu. Yemekten sonra etrafı toplayıp Rohat'ı arayacaktı. Henüz saat erken olduğu için belki tekrar buluşabilirlerdi. Ama şu an yemesi gereken bir yemeği vardı.

Bir Gönül DavasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin