Oy vermeyi unutmayın
İyi okumalar💕💕Yağız, Berk'in evden çıkmasıyla bir süre boş evde vakit öldürdü. Saatler ilerledikçe canı daha çok sıkılıyordu. Telefondan saate bakınca Rohat'ın işten çıkmasına 2 saat kaldığını fark etti. Aklına gelen fikirle odasına ilerleyip üstüne başına uygun bir şeyler aradı.
Bej rengi geniş kotunu, siyah salaş tişörtünü çıkarıp üzerine giyindi. Gümüş rengi saatini takıp parfümünü de sıkınca hazır olduğuna kanaat getirip çıktı odasından. Rohat'ın çalıştığı kafeye gidip ona yardım edecekti.
"En azından birlikte vakit geçiririz" diye düşünerek sokağa attı kendini. Bir süre ilerledikten sonra kafeye yetişip içeri girmişti. İçerisi her zaman ki gibi fazla kalabalıktı.
Gözü her yerde Rohat'ı ararken, beşli kız gurubunun önünde durmuş gülüşerek sohpet eden Rohat'ı gördü. Bu görüntü canını fazlasıyla sıkarken Sinirlerine hakim olmaya çalıştı.
" sakin ol Yağız. Onlar sadece müşteri" kendi kendini teselli ederken kasa tarafında ki bar sandalyelerinden birine otururak sırtını tezgaha yasladı.Rohat hala kızlarla sohpet ederken cebindeki kağıdı çıkarıp bir şeyler karaladı. Oradaki işi bitince arkasına dönüp tezgaha ilerlemişti ki, çatık kaşlarıyla onu izleyen Yağız'ı fark etti. Günün tüm yorgunluğu bu yüzü görünce geçmişti ama belli ki ters giden bir şeyler vardı. Kaş göz hareketiyle arka tarafı gösterip önden yürümeye başlayınca, Yağız oturduğu yerden kalkıp onu takip etti.
Rohat'ın girdiği odaya girip kapıyı arkasından kapattı. Arkasını döner dönmez kollarını açmış adama yaklaşıp gövdesine sarıldı.
" Çok özlemişim çiçeğimi ya." Rohat Yağız'ın saçlarına öpücük kondurduktan sonra kokusunu içine çekti. Yağız ise bu hareketler ve hitap şekliyle kalbinin eridiğini hissediyordu.
" Bende çok özledim seni. O yüzden çıkış saatini bekleyemedim." Rohat geri çekilip sevdiği çocuğun yüzüne baktı.
" İyi yapmışsın gülüm. İyi yapmışsın da sanki bir sorun var?" Yağız başını göğsünden kaldırıp yüzüne baktı.
" Var tabi. O ne öyle beş kızla gülüşe gülüşe sohpet ediyorsun. Çok kıskandım ben " Rohat kahkasına engel olamazken saf saf konuşan çocuğun alnından öptü.
" Özür dilerim Birtanem bir dahakine gülmem kimseye" ellerini Yağız'ın yanaklarına yerleştirip gözlerinin içine baktı.
" Anlaştık mı gülüm?" Yağız gülerek başını sallayınca Rohat dayanamayıp dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı.
"Hadi ön tarafa geçelim de müşteriler beklemesin" sözü biter bitmez küçük odadan çıkınca Yağız da onu takip etmişti.
Ön tarafta hazırlanan siparişleri alınca Yağız'a döndü." Bunlar şu kız gurubunun. İstersen sen götür?" Yağız gülümseyerek Rohat'ın elindeki tepsiyi aldı.
" Büyük bir zevkle hayatım "
Rohat diğer tepsiye uzanıp yan masanın siparişini eline alırken, Yağız'a döndü." Dikkat et düşürme ve Kesinlikle sorun çıkarmak yok " Yağız sesli bir nefes vererek cevap verdi.
" Anlaştık tamam." elindeki tepsiye masaya ilerleyip tüm içecekleri masaya dizdi. Elindeki tepsiye Bir adım geri çekilip konuşmaya başladı.
" Başka bir istediğiniz var mı " en köşede oturan ; çakma sarışın, kırmızı protez tırnaklı, kokoş kız cevap verdi.
" Şey bizimle diğer beyefendi ilgilense daha iyi olur." Yağız duyduklarını sindiremezken tartışma çıkarmamak adına sakin kalmaya çalıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gönül Davası
Teen Fictionİki farklı hayat, iki farklı kültür.. Doğu - Batı arasında kalan iki genç ve kaderin cilvesi Ana çiftler: Rohat-Yağız, Azad-Berk