Medya : Yağız *
Merhaba arkadaşlar . Haftanın 5 günü Fakültedeyim . Ödevler , projeler derken vaktim oldukça yazmaya çalışıyorum.
Hala okuyan birilerini var mı ?Azad ve Rohat ağır adımlarla eve doğru ilerliyorlardı . Azad hala etkisinde olduğu alkol yüzünden arada tökezlese de Rohat onu tutup düşmesine engel oluyordu . Abisini ilk defa bu halde görüşüydü . Evet Azad normalde de alkol kullanırdı ama ilk defa kendini kaybedecek kadar çok içmişti . Hüzünlü gözlerle abisine baktı . Bir sorun vardı artık tamamen emin olmuştu .
Bir süre yürüdükten sonra evin bahçesine varmışlardı . Azad gözlerini sıkıca kapatıp açarak kendine gelmeye çalıştı . Midesi bulanıyordu ama aklı bulanık değildi . Aklı hala üzdüğü güzel çocuğundaydı.
Azat'ın ağzından *
Kanıma karışan alkolün her bir zerresini vücudumda hissederken aklım hala Berk'te idi . Rohat devamlı bir şeyler sorup duruyordu ama ne cevap verecek nede halimi anlatacak mecalim yoktu . Şu an için tek istediğim yatağıma girip uyumaktı . Uyumak ve uyanmamak ...
Ben kendi kendi kendime düşünürken evin kapısına kadar gelmiştik. Rohat cebindeki anahtarları çıkartarak bir iki çevirişte kapıyı açmıştı . Ben ise hiç beklemeden içeriye dalıp sessiz olmaya çalışarak ayakkabılarımı çıkartıp odaya girmiştim . Köşedeki yer yatağında birinin uyuduğunu fark ettim ama Kolumu kaldıracak halim bile olmadığı için , yorgun bedenimi direkt yatağa attım .
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes alırken Rohat içeri girmiş, dibime kadar gelmişti .
" Abi, halkta üstünü değiştir." Kafamı yasladığım yerden kaldırıp yüzüne baktım .
" Rahat bırak beni aslanım . Kolumu kaldıracak halim yok ." Son kez yüzüne bakıp kafamı tekrar yatağa koyacaktım ki elimden tuttu .
" abi kalk ben değiştireyim üstünü . Dâye ( anne) sabah seni böyle görürse daha çok kahrolur ." Söyledikleriyle ne kadar haklı olduğunu düşünürken kendimi zorlayıp yatakta oturur pozisyona geldim .
Rohat elini çabuk tutarak gömleğimin düğmelerini açtı . Bir çırpıda üstümdekini çıkartıp kenara bırakırken kolumu tutarak ayağa kaldırdı . Dejavu yaşıyor gibiydim .O an sanki kendimde değildim . Ayakta dikilirken gözlerimi sıkıca yumup Daha önce yaşadığım bu anları düşündüm .
Berk'i , bana bebek gbi baktığı o geceyi hayal ettim . O da böyle üstümü çıkartmış tüm gece ilgilenmişti benimle . Ben gözlerim kapalı bunları hayal ederken Rohat , ne ara çıkarttığını anlamadığım pantolonumu ayak ucumdan çekip kenarda duran gömleği eline alırak çıktı odadan . Daha fazla ayakta kalamayıp yatağa oturmuştum . Kısa bir süre sonra elindeki küçük kova ve havlu ile birlikte Rohat odaya girmişti .
" Abi . İki dakka elini yüzünü silelim de öyle pijamalarını giy ." Gözlerimi yumarak onay verince ıslattığı havluyu sıkarak boynumda , yüzümde ve kollarımda gezdirdi . Yere düştüğüm vakit her tarafım çamur olmuştu . Ama şu an fark ediyordum .
Tüm işi bittiğinde kenara bıraktığı eşofman ve tişörttü giydirince kendimi direkt yatağa attım . Daha fazla gözlerimi açık tutacak halim yoktu .:
:
:
:
:
:Berk'in ağzından *
Gözlerimi açtığımda salonda öylece uzanıyordum. Gözlerimin şiştiğini hissederken uzandığım yerden doğrulup etrafıma bakındım .
Baş ağrısı birden zorlayınca elimi şakaklarıma götürüp ovuşturdum . Anılar yavaş yavaş zihnime doluşmaya başlamışken Daha fazla düşünmemek için yerden destek alarak ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gönül Davası
Teen Fictionİki farklı hayat, iki farklı kültür.. Doğu - Batı arasında kalan iki genç ve kaderin cilvesi Ana çiftler: Rohat-Yağız, Azad-Berk