Taylor Swift, Castles CrumblingAtlanta Emniyeti, Georgia
9 Nisan 2010Joseph Morgan'dan
Elizabeth'in akşamını mahveden Sandra Bullock tören sonrası röportajında Elizabeth Cruise'ten yılan diye bahsetti.
Kanalı değiştirdim.
Oscar gecesi ipler gerildi! İnsanlar Sandra Bullock'un Elizabeth Soleil Cruise'a yok yere saldırmasının 90lar'dan sonra kaybedilen izleyiciyi geri kazandırmak için olduğu yönünde iddialar ortaya atıyor.
Kanalı değiştirdim.
Skandal!
İki gün önce gerçekleşen Oscar töreninden sonra Elizabeth Soleil Cruise'a ulaşılamadı.Ana bülten kırmızı alt yazı geçerken ensemdeki elleri gevşetip kanepenin üzerindeki ceketi de alarak dışarı çıktım.
Koşuşturmacanın bitmek bilmediği o yerde rahat bir nefes almak ancak Tanrı'nın bir mucizesi olursa mümkündü.
Neredesin Soleil?
Gökyüzü yeni yeni geceden sıyrılıyordu. Birkaç yıldız hâlâ kaybolmamış olduğu yerde duruyordu.
Sadece bir gece beraber durmuş olmamıza rağmen Soleil'in annesinin topuk tıkırtılarını ezberlemiştim kim olduğunu anlamak için kafamı çevirmem gerekmiyordu.
"Benim kızım..." Nicole, ellerini saçlarından geçirdi işaret parmağını polis memuruna doğrulttu. "aç mı susuz mu hâtta yaşıyor mu bilmiyorum bile! Sen beni anladığını mı sanıyorsun?"
Eğer gidip onu tutmasaydım polis memuruna saldıracak potansiyele sahipti.
"Bayan Kidman lütfen." öfkeli buz mavisi gözleri beni bulduğunda kollarını bıraktım.
"İşleri dahada zorlaştırabilirsiniz. Sakinleşin, oturun buraya ben de size su getireyim." onu ikna etmeye çalışırken inatçı yüz ifadesi asla bozulmamıştı bu yüzden yavaşça sandalyeye doğru gerilemesini sağladım.
"Sen kızımın peşinde dolanmasaydın şu an kızım yanımda olacaktı. O seni bıraktı ama hâlâ buradasın bu ne yüzsüzlük! Kızımın sana ihtiyacı yok. Tüm bunların sorumlusu sensin. Sen olmasaydın kızım bu kadar nefret toplamayacaktı." yumruk yaptığı elleri göğsüme ilk darbelerini indirdiğinde geri sendeledim.
"Benim kızım senin yüzünden kayıp. Yaşıyor mu yaşamıyor mu bilmiyorum bile."
Ellerini benden geri çekip koridorun küçük bir kısmını tavaf etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECLİPSE: İNTERSTELLAR
Novela JuvenilDünyanın en entrikalı sektöründe doğan bir çocuksan eğer düşmanın dostundan daha yakında olduğunu bilerek masadaki satrancı iyi yönetmelisin. Sen daha, önceki hamlendeyken oyun birden değişir ve iki hamle sonrasında bulursun kendini. Tüm bunlar olur...