បន្ទាប់ពីថេយ៉ុងចេញទៅបាត់ជុងគុកត្រូវបានគេនាំទៅបន្ទប់ក្រហម កន្លែងពិសេសរបស់ថេយ៉ុងមិនត្រឹមតែឃុំទេនៅដាក់ច្រវ៉ាកជើងទៀត ចំណែកឯដៃទាំងសងខាវិញត្រូវពួកគេយកខ្នោះមកកិបពទ្ធ័ទៅក្រោយ .សំខាន់ពេលនេះគេមានអារម្មណ៍ថាខ្លួនត្រជាក់ស្រេបដូចទឹកកកយ៉ាងចឹង ចាប់ផ្ដើមខ្សេះខ្សោះដៃជើងលែងមានកម្លាំង បបូរមាត់ប្រែជាស្លេកព្រោះត្រូវកូនចៅថេយ៉ុងយកថ្នាំអ្វីមិនដឹងញុកចូលក្នុងមាត់របស់គេនៅបង្ខំឲ្យគេលេបវាទៀត .
" រងាណាស់ ...." ចិត្តចង់ឈោងដៃទៅយកភួយមកដណ្ដប់ខ្លួនតែគេធ្វើមិនបានព្រោះតែដៃជាប់ខ្នោះណាមួយគេគ្មានកម្លាំងសូម្បីតែក្រោក ក៏សុខចិត្តបិទភ្នែកសម្ងំដេកទាំងពិបាកតែម្ដង.គេនៅឆ្ងល់មិនទាន់បាត់នៅឡើយទេ ហេតុអីថេយ៉ុងប្រែយ៉ាងនេះ កំណាច ឃោរឃៅគ្មានមនោសញ្ចេតនាបន្ដិចសោះ .
" ហឹម ..." មិនយូរប៉ុន្មានជាតិថ្នាំក្នុងខ្លួនតបស់គេក៏បញ្ចេញរឹតជុងគុកក៏សន្លប់បាត់ទៅ . តាមធម្មតាថ្នាំប្រភេទនេះថេយ៉ុងប្រើសម្រាប់អ្នកទោសថ្នាំនេះមានពីប្រភេទ .ទីមួយ ប្រភេទខ្លាំង វាធ្វើឲ្យអ្នកអ្នកដែលបានលេបវាហើយកម្ដៅខ្លួនចុះត្រជាក់ដូចជាត្រីបង្កកក្នុងទូរយ៉ាងចឹង បន្ទប់មកក្នុងខ្លួនចាប់ផ្ដើមក្ដៅក្រហលក្រហាយដូចគេយកភ្លើងមកដុត ម្ដងត្រជាក់ម្ដងក្ដៅ រួចក៏ដាច់ខ្យល់ស្លាប់បាត់ទៅ .
ចំណែកប្រភេទទីពីវិញវាគ្រាន់តែមានអការៈដូចជុងគុកមិញយ៉ាងចឹងវាជាថ្នាំកម្រិតស្រាល វាគ្រាន់តែធ្វើឲ្យល្ហិតល្ហៃដៃជើងតែប៉ុណ្ណោះមិនដល់ថ្នាក់សន្លប់ឡើយតែជុងគុកគេមានសុខភាពខ្សោយទើបប្រតិកម្មបែបនេះ . និយាយរួមប្រភេទថ្នាំទីមួយគ្មានអ្នកណាអាចទប់ទល់បានឡើយ
ពេលល្ងាចឈានមកដល់ថេយ៉ុងដើរចូលមកក្នុងវីឡាទាំងទឹកមុខញញឹមស្រស់ធ្វើឲ្យអ្នកបម្រើ ចាប់ផ្ដើមភ័យតែម្ដង បើពីមុនពួកគេនិងសប្បាយចិត្តព្រោះចៅគេអាចសើចអាចញញឹមដូចគេអែងតែឥឡូវមិនដូចមុនទេពួកគេដឹងច្បាស់ណាស់ថាថេយ៉ុងបម្រុងនិងធ្វើអី គោលដៅប្រាកដជាជុងគុកមិនខាន .
ក្រាក
" ជុងគុកប្ដីសម្លាញ់ មិចក៏ធ្វើមុខបែបនិង មិនល្អសោះញញឹមឡើងទៅ ប្ដីកុំធ្វើមុខចឹងអីណាប្រពន្ធខ្លាច " ថេយ៉ុងនិយាយបណ្ដើរយកដៃអង្អែលថ្ពាល់ជុងគុកបណ្ដើរគេញញឹមដូចជាពពួកមនុស្សរោគចិត្តយ៉ាងចឹង
YOU ARE READING
💫ប្រពន្ធបង💫
Short StoryJk .កុំធ្វើបាបបងពេក បងជាមនុស្សមិនមែនតុក្កតាមិនចេះឈឺ មិនចេះយំនោះទេ😓 . Tae .ជួបគ្នាម្ដងទៀតអូននិងប៉ះពៅរឿងគ្រប់យ៉ាងឲ្យទៅបង . jungkoo top taehyung bttm