Gelmeyen Yaz Gecesi

727 16 1
                                    

Ölüye Mektuplar - Porgola

Bugün yaz gecesi, ılık ve ağırdı. Yıldızlar yılın bu zamanında daha parlak parlıyor, masmavi gökyüzüne gümüş ve beyaz serpiştiriyordu. Ay ışığını Dünya'ya taşıyordu.

Bir bağa bakan bir çıkıntıda oturmuştuk, sanki her şeyin merkezinde, her şeyin sakin olduğu ve üzüntülerinin olduğu yerde.
Ve dertlerimiz, sürekli esen rüzgarın estiği molozlardan başka bir şey olmadı.

Gece, bitmek tükenmek bilmeyen yaprak hışırtıları tarafından sürekli olarak taşınan baykuşların uluması ve cırcır böceklerinin cıvıltılarıyla doludur. Bu, benim için aptalca olduğunu bilmeme rağmen hiç bitmemesini istediğim anlardan biriydi. Ama bu böyle mükemmel ve mükemmellik asla kalıcı olamayacağından, kendime biraz düşüncesizliğimi unutmama izin vermiştim.

Yanımda Ömer, benim güzeller güzeli sevgilim, çimenlerde uzanmış, kollarını başının altında kavuşturmuştu. Ömer'e bakmaktan, etrafımda olan diğer güzellere bakmak için sıra bulamıyordum.

Onu sonsuza kadar izleyebilirim.

Ömer'in ne kadar etkileyici olduğunu - çenesindeki kararlılığı, hilal kaşlarının düğümünü, gözlerindeki sıcak parıltıyı - her zaman kıskanmıştımdır. Omuzlarındaki gerginlik, kollarındaki sarkıklık ​​nasıl bana da ait olabilirdi. .

Bugün alnındaki çizgiler gece havasıyla düzeliyordu ve ağız kenarlarında ciddiyetten eser kalmamıştı. Batan güneşle ciddiyeti kaybolmuştu ve onun bu gece olduğundan daha genç görünen yüzüne hayran kaldım.

"Güzel değil mi?" Gerçekten daha iyi cümleler gerekiyordu. Konuşmak sadece Ömer'in düşündüğü her şeyi rahatsız edecekti, ama benimleyken hiçte öyle değildi.

Gözlerinin için bir parıltı gibi parlıyordu benleyken.

Ama başkaları ile konuşurken...

Kırılganlığı ve çekingenlik, göğsünden boğazına gizlice giriyor, nefes almasını zorlaştıran bir acı ve nostalji dalgası veriyordu.

Dünya da sadece biz olsak fena olmazdı.

Birkaç saniye sonra Ömer, bu şartlar altında benim umabileceği en iyi şey olan dinlediğini kabul ederek homurdandı.

-İhtiyacım olan tek şey bu.-

"Bunu yaşlandığımız zamanda yapalım, tamam mı?"
Sessizce fısıldadım.

"Ya yaşlanmazsak?" Sordu.

Bu yorum şaşkınlıkla kaşlarımın çatılmasına ve yüzümdeki rahatlamanın silmesine neden oldu.

"Sen bir odunsun. Buradanromantik olmaya çalışıyorum."

"Mantıklı değilsin." Ne söylerse söylesin sesindeki sevgiyi duyabiliyordum, içinde ki asla eksik olmayan bir ses. Sadece duygularını güçlendirdi.

"Önemli değil. Sadece evet de."

"Neden yapayım?"

"Beni seviyorsun çünkü." samimiyetsizliğini ne kadar istemesemde de, gerçekten doğru olduğunu belirtmek için kalın bir şekilde söylemiştim.

Ömer gözlerini devirdiğini neredeyse emindim "Peki."

"Yani yüz yirmi yaşımızdayken yıldızları seyretmek ve hayat hakkında konuşmak için geri geleceğiz?"

Ömer yine homurdandı, "Tabii ki," bu fikri şaka olarak bile reddetti. "Öyleyse, burada sona erdiğimiz sürece herhangi bir şey hakkında."

"Her neyse."

Ömer gülümsemesini saklamaya çalışmamıştı bile, bir kez daha olduğundan daha fazla etkilenmişti. Bedeninin hafifçe bana doğru çevrilmesinden belli olmuştu, gözleri artık gökyüzüne sabitlenmedi. "O zaman bu bir randevu," dedi, sesi aşırı tatlıydı. Ona bakmadan, kaşlarımın daha da derinleştiğinde bu onu daha çok gülümsetti.

Gece hala sessizdi ve kalbim deli gibi gümbürdüyordu. Üstümüzdeki ay bizim için parladı.

Yine de bulutların hareketinde ve Ömer'in yanımda ne kadar sağlam ve gerçek olduğu konusunda rahatlık vardı. Belirsiz ve güvensiz bir gelecekte bile yapması gereken tek şey ulaşmak ve orada olmaktı

Pek çok yaz gecesi henüz gelmedi.

Kitapsız Kalanların ListesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin