For: Sadece_Gece06
Özet:
Ömer anlamıyordu, neden birisi her gün aynı saatte gelip, aynı şeyleri sipariş eder ve kekini yemeden ayrılı giderdi ki?
_____________
Ömer tezgahın arkasındaki saate baktı ve tam bakarken kapının üzerindeki zil çaldı; başını kaldırmadı ama dikkatle dilimlediği pastaya gülümsemekten kendini alamadı.
Adam her gün beş buçukta geliyordu.
Değişmeden hep aynıydı ve Ömer muhtemelen bunu fark etmemişti. Çılgın Fındıklar gün boyunca yoğun bir yerdi ve hafta boyu düzenli olarak bir dilim kek ya da sandviçler için dönen birçok müşterisi vardı. Bazılarının aksine konuşkan bir müşteri değildi. -Ömer ona hizmet ederken 2 3 cümleden fazla konuşmadığına emindi.- ve bu onu öne çıkartacak bir şey değildi.
Aslında durumun tam tersiydi: adam geldi, isteğini söyledi, sessizce oturdu ve sonra tekrar gitti. Bazen gazete okur ya da dizüstü bilgisayarını çıkarır, ancak çoğu zaman uzun bir günün sonunda bir süreliğine kapanıyormuş gibi kafeye bakardı.
En azından, Ömer adamı her zaman böyle yorumlamıştı -Çoğu işinin bitireceği saatlerde her zaman takım elbiseyle gelirdi ve omuzlarında ağır bir şey olduğunu düşünürdü ağır bir şey vardı ve bunun hakkında stresliydi. Etrafta bir sürü ofis binası vardı ve çalışanlarından paylarına düşenden daha fazlasına sahipti, bu yüzden onun da aynısı olması o kadar akıl almaz değildi; eğer kahvesinde uyuyakalmış olsaydıi her zaman uyanık kalmaya başarmasına rağmen, müşterilerinin yaptığı ilk sefer bile olmazdı.
Ama yine de, takılıp kaldı ve sadece Ömer değildi.
Bir meslektaşı arkaya yakın bir koltuğa otururken "Yine geri döndü," dedi "Kek adam."
Ömer siparişini almak için tezgahın arkasından kayarak başını salladı.
Fırsat buldukça her zaman yanına giderdi ve diğerleri, adamın ziyaretlerinin tuhaflığının onu ne kadar rahatsız ettiğini anlamış ve ona izin vermişlerdi.
Bu Ömer'in gizemiydi ve onun kadar kimseyi rahatsız etmiyordu.
Bunu başkalarına itiraf etmek konusundan tamamen isteksiz olmasına rağmen, bu müşteriye dikkatini vermesini sağlayan şey gizemden, birçoğunun tatillerinde tartıştığı cevapsız sorudan daha fazlasıydı. Adama daha yakından bakınca, ağzının sert hatlarını, bakışlarının çarpıcı yoğunluğunu, takım elbisesinin iyi kesilmiş hatlarını sıkı ve sağlam yapısını pek gizlemediğini daha iyi anlayabiliyordunuz; Ömer gerçekten bakmamaya çalıştı elbette, ama bir erkeğin siparişini aldığınızda belli bir miktar görünüş gerekliydi ve göz teması müşteri hizmetlerinin samimi ve gerekli bir parçasıydı.
Adama doğru ilerlerken, küçük masaları geçerek adamınkine doğru ilerlerken zaten kendi kendine böle söylendi. Siyah saçları vardı ve onun görüntüsünü bu kadar çekici bulan sadece Ömer değildi. ne zaman gelse -yalnızca kadınları değil- birkaç meslektaşının bu konu hakkında fısıltılarla yorum yaptığını duymuştu.
Pek gülümsemiyordu, bu doğruydu, ama ters bir bakışla bile yeterince çarpıcısıydı, oysa Ömer yavaş bir vardiya sırasında tezgaha yaslanırken birden fazla durumda adamın nasıl görüneceğini merak ederken bulmuştu, yüzünde bir gülümseme ile. Yine de düşünce gerçeklikten biraz uzaklaştırdı, bu yüzden elinden geldiğince onu düşünmekten kaçınmak için işine odaklanmaya çalıştı.
Ama yine de, Ömer'in onu hatırlamasının neden itam olarak bu değildi; Ne de olsa etkileyici derecede çekici birkaç müşterisi vardı ve hiçbiri bunun gibi onun kafasına takılıp kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapsız Kalanların Listesi
Storie breviHer çok gereksiz olan bu kitap benim yayınlanmayan kitaplarımın bir kaç kısa bölümlerini içeriyor. Ya da alıntıların uyarlanması. Okumak ister misiniz bilmem ama Porgola, Saniyeflix, Marvel ve Efkar shipperların dikkatini çekebilir.