Bu kitap gloriouslyblack e arkağınımdır.Konusu Azura_isnt_japan kitabını okuduğum kitaptan aldım.
Medya 2 de müzik bulacaksınız. Onu dinlemeyi unutmayın.
________________
Ömer aşık olur ve bu aşk onu öldürür.
"Hanahaki Hastalığı, kişinin karşılıksız olarak ciğerlerinde çiçekler açmasına neden olan aşık olduğunda ortaya çıkan nadir bir durumdur. Aylarca bu çiçekleri veya taç yapraklarını büyüyüp nefes almalarını engelleyene kadar öksürür veya kusarlar.
Romantik aşkı kaybetme veya aşkından ve duygularından vazgeçmek için ameliyat Hanahaki hastalığından tek kurtuluşudur
Ömer aşktı. Onu asla ihtiyaç duyduğu şekilde sevemeyecek olan en yakın arkadaşına umutsuzca aşık. Ama sonunda, Hanahaki hastalığına yakalandığında, tüm varlığını tüketiyordu ve Hürkan'ın onu tekrar sevmesi için çok geç olmuştu.
--------
Her şey arkadaşlarımla sohbet ederken başladı. Kaan ve Emre'nin paylaştığı odadaydık, gülüp eğleniyor ve bir yandan da yemek yiyorduk. Zamanımızın tadını çıkarıyorduk. Şey... bu, ben öksürene kadardı. Boğazımı temizleyip konuşmaya devam ettim. Ama geri tekrarladı ve yine öksürdüm. Rahatsızlığımı fark eden ve sırtımı sıvazlayan tek kişi Hürkan oldu, ona gülümsedim ama faydası olmadı. Sinirlenip boğazımı temizledim. Yine de geri geldi, ben de biraz su almaya gittim.
Gitmeyecekti. Sanki boğazıma bir şey geliyormuş gibi hissettim. Hemen kendimi dışarı atıp Hürkan ile paylaştığım odama döndüm. Hemen bir çöp tenekesi kaptım ve sert bir şekilde öksürdüm. Ağzımdan bir şey çıktığını hissettim. Hafif hissettirdi. Birkaç dakika sonra nefes alabildim...
Normal nefes almak zorlaştı. Sanki ciğerlerimde bir şey varmış gibi. Çöpe baktım, manzara karşısında gözlerim büyümüştü. Mavi yapraklar. Az önce... çiçek mi kustum? Hayır... kesinlikle bu mümkün değildi... Rüya görüyor olmalıyım. Evet...
Başımı salladım bunu sindiremiyordum ve yatmaya karar verdim. Belki bu garip rüyadan uyanırım...
-------
3. Kişi anlatım
Bu duygu, hayatı boyunca hiç hissetmediği bir şeydi ve geçmişte çok büyük bir acı çekmişti. Bunun şimdiye kadar yaşadığı en kötü acı olduğu söylenemezdi, en azından. Şimdiye kadar ailesi ile olanlardan sonra, bunlar çok büyük acılar yaşadığı, onu aylarca dış dünyadan saf dışı bıraktığı, hatta alkole bağlı olarak bırakıldığı durumlardı.
Ancak bu his farklıydı , evet berbattı ve ona çok yabancıydı ama dünyadaki en kötü his değildi. Henüz değildi her neyse. Onu zor durumda bırakması ne kadar farklı hissettirdiği içi rahatsız ediciydi. Ömer'in göğsü ağrıyordu ve yoğundu... sanki bir şey ciğerlerini doldurma sürecindeymiş gibi.
Ancak bu his farklıydı yakıcı, havadar hissediyordu ve muhtemelen ağzında bitki gibi bir şey tadıyordu. Bunu ve boğazının acısını muhtemelen açıklamıyordu. Sırtını lekeleyen çiğ damlası hissi tamamen korkunçtu, kafa karıştırıcıydı ve Tanrı'nın unuttuğu ciğerinden bir şeyin yükseldiği hissi korkunçtu. Onun nesi vardı?Ömer kıvırcık saçlarını tepeden bağlayarak düşmemesini sağladı, Hürkan ve arkadaşları ile basketbol sahasına gelmiş antrenman yapıyordular. Hürkan'ın kedisi Tarçın, Hürkan'ın ayaklarının dibinde dolanıyordu. O turuncu kedi, Ömer ondan nefret ediyordu çünkü onu kıskanıyordu. Hürkan'ın her zaman kolayca dibinde olmasından ve Hürkan'ın öpücükleri tarafından kutsanmasından nefret ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapsız Kalanların Listesi
Short StoryHer çok gereksiz olan bu kitap benim yayınlanmayan kitaplarımın bir kaç kısa bölümlerini içeriyor. Ya da alıntıların uyarlanması. Okumak ister misiniz bilmem ama Porgola, Saniyeflix, Marvel ve Efkar shipperların dikkatini çekebilir.