Future Mistake 3

122 9 195
                                    

gloriouslyblack
ladifaw
hzomeraferin
Armağan olsun

______

Hürkan'ın gelecekte 5. gününe girmişti. Dün beraber yemek yapmışlardı ve akşam yemeğine Emre, Ali ve Umut'u çağırmışlardı. Hürkan arkadaşlarıyla iletişimlerinin kesmemesi gözlerini yaşartmıştı.

Bugün ise ekip Hürkan ve Ömer için akşama özel bir an hazırlamak için buluşacaklardı. O yüzden Hürkan erken bir saate alarm kurmuştu. Alarm çalması ile gözlerini açtı.

Hala gelecekteydi. O yüzden yüzünü büyük bir gülümseme kapladı. "Haha!" ağzından neşeli bir nida çıktı. Saat 12:00'ı gösteriyordu.

"Ne oldu?" Ömer gülüşünü saklarken sordu. Bir yandan üzerine giymek için kıyafet seçiyordu.

"Ömer!"

"Hürkan?"

"Hadi hazırlan." Hürkan yataktan kalktı.

"Hazırlanıyorum zaten."

"Hem şık hemde rahat bir şeyler giyin." Ömer'in yanına doğru gelerek hemen arkasında durdu. "Seni bir yere götüreceğim."

"Öyle mi?" Ömer tek kaşını kaldırdı.

"Öyle." Dolabın içinde gözlerini gezdirdi. Siyah ama oldukça şık bir gömlek seçti. "Buna ne dersin?"

"Olabilir." dedi Ömer. Kollarını çapraz yaparak tişörtünün uçlarını tuttu. Bir çırpıda çıkartarak yere attı.

Gerçeği söylemek gerekirse Hürkan ilk kez Ömer'i çıplak görüyordu. Siyah dar tişörtünün altında belli olan hatları artık gözlerinin önünde çıplaktı. Hürkan kızarmadan edemedi.

Elleri kendisinden habersiz Ömer'in belini buldu. Dudakları açık kalan boynuna doğru giderek sürtüldü. Vücudundaki parfüm burnuna yayıldı.

'Hasiktir ne yapıyorum aq!' Beden, kontrol eden kesinlikle kendisi değildi. Bazen Hürkan bedeninin gelecekteki Hürkan tarafından ele geçirildiğini düşünüyordu.

"Oyalanma Hürkan, hadi sende hazırlan."

Hürkan bir bir Ömer'in boynuna buseler kondurdu, "Pekala." dedi dudakları arasında. Son bir buse ve uzun bir nefes almadan sonra kafasını kaldırdı. Elleri ne ara Ömer'in vücudunu okşuyordu bilmiyordu ama ellerini anında çekti. Yüzü bir domates gibi kızardı.

Ömer ellerden kurtulunca gömleği üzerine geçirdi.

"Ben kaçayım o zaman." Hürkan daha fazlasını yaşamamak için odadan kaçarak çıktı. Yüzünü yıkayıp işlerini halletmek için lavaboya girdi. Hızlıca halledip çıktığında Ömer giyinmişti. Sıra ona geldiği için odaya tekrar giyerek üzerine eline ne geçtiyse giydi.

Hazırlandığında kendisini bekleyen güneş gözlüklerini takmış Ömer kapının başında Portakal'ın mamasını yeniliyordu.

"İlerde harika bir anne olursun." Hürkan dalga geçerek söyledi.

"Haha ne demezin." Gelecekteki Ömer'in geçmişteki Ömer'e benzediğinin başka bir kanıtı daha her iki Ömer'de çocuklardan hoşlanmıyor.

Hürkan, Ömer'in boynunda geçen gün aldığı ve köpek yüzünden unutup süperiz yapamadığı, Ömer'in köpeğin evini yapmak için poşetlerin içindekileri çıkartırken fark ettiği kolyeyi gördû. Ömer Hürkan'a sorduğunda Hürkan unuttuğu için elini yüzüne vurdu. "Senin için almıştım, köpeği sana taktim ederken unuttum. Bunun daha bir romantik olmasını bekliyordum." dedi. Ömer güldü ve kolyeyi kabul etti.

Kitapsız Kalanların ListesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin