Reed900

42 3 1
                                    

Bir şeyler ters gidiyor.

Bir şeyler kesinlikle ters gidiyor.

Hareket etmem gerekiyor ama hayır! Yapamam, bu aykırı bir davranış. Görevim dışı bir davranış. Kodlarımda bu yazılmıyor.

Bu duyguda neyin nesi?

Korku?

Endişe?

Koruma duygusu?

Bu da nedir, ellerim kendi kendine hareket ediyor? Neden arkamı dönüyorum?

O kimde hayatımı tehlikeye atıyorum?

Oh, hayır! İşte oluyor bende bir aykırı oluyorum. Onu korumam lazım. Ya yapamazsam!

"GAVİN!!!"

---------------------

Ofise girer girmez gerginliği hissetti.

Gözleri Fowler'ın ofisinde gezinirken kaşlarını çatarak söz konusu gerginliğin kaynağını hemen buldu. Gavin Reed çılgınca el kol hareketleri yapıyordu, ses geçirmez camdan ağıza alınmayacak sözleri okunuyordu. Fowler ellerini masaya vurdu. Sesi dışarıdan bile bir şekilde duyuluyordu.

"Ne oluyor?" yanında duran ve tabletinde son olayları karıştıran Connor'a sordu.

"Ona bir partner verilecek."

Fowler'ın yüzünde alaycı bir gülümseme belirdi. Ellerini arkasında kavuşturmuş, dengeli ve metanetli bir android duruyordu.

"Ciddi olamazsın! Hemen şimdi benimle dalga geçtiğini söyle. Bir ortağa ihtiyacım yok, özellikle de yürüyen bir akıllı buzdolabına!" Gavin'in haykırdığını duydu.

"Dedektif, küstahlığınıza yeterince katlandım." Fowler yüzünü elleri arasına aldı. Senlerdir karşısındaki adama katlanması yetmiyormuş gibi bir de partneriyle beraber katlanması gerekiyordu.

Gavin neredeyse karikatürize edercesine dumanlar tütüyordu, yüzü kıpkırmızıydı.

"Şimdi çıkabilir miyim efendim?" Alayca sorduğunda Fowler yorgun bir şeklide elini salladı. Gavin ayaklandı karşısındaki robota bile bakmadan. Kapıyı çarparak dışarı çıktığında gerginlik ofisin içini kapladı.

"Hey!" dedi Tina koşturarak yanına gelirken. "Hayırdır?"

"Yüzündeki ifadeyi sil yoksa seni öldürürüm."

"Peki, peki sakin ol kovboy." Tina hafif bir şekilde kıkırdarken kısık gözleri daha da kısıldı. "Bence senin için değişiklik güzel olabilir."

"Bir robot?" Gavin gözlerini devirdi. "Biliyorsun Connor'ı bile çekemezken başka bir 'Connor'ın tıpa tıp aynısıyım ama daha sert bir tipim var' robotunu mu çekmemi istiyorsun?"

"Wow." dedi Tina. Gözleri son ana kadar açık bir şekilde "Bu kadar sert olacağını düşünmemiştim." masanın üzerinde bulunan kahvesini alırken sandalyesine oturdu. "Yıllardır düzenli bir partnerin olmadı, belki bu android düşüncelerin- Hasiktir be!" Tina sözde Gavin'in robo olacak robot ile göz göze geldiğinde neredeyse elindeki kahveyi düşürecekti.

Gavin arkadaşının kime verdiği tepkisini görmek için arkasını döndüğünde mavi gözlerle karşı karşıya geldi. Tek kaşını havaya kaldırdı 'ne oldu?' dercesine baktı.

RK900 ünitesi tek kaşını kaldırdı, delici bakışları şimdi Gavin'e odaklanıyordu.

"Ne oldu, C-3PO?"

Tina ortamdaki gerginliği atmak için "Ben Memur Tina Chen, ama muhtemelen bunu biliyorsun." Kıkırdayarak söyledi. Android elini tuttu ve kibarca salladı. Sentetik cildinden yayılan sıcaklık, soğuk aurasıyla çatışıyordu. "Gavin için üzgünüm genelde çocuk gibi davranır. Birisi onu dürtmediği zaman iyidir."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kitapsız Kalanların ListesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin