Ömer Arslan namı değer Porçay öldü.
Ama ruh olarak geri döndü. Arkasında ki sır perdesi çözülmeden dünyadan ayrılacağa benzemiyor.
Ömer, büyük bir rahatlamayla ölü olarak uyandı.
Vücudu, yumuşak ve düz bir şeyin üzerinde yatıyor ve şaşırtıcı derecede sıcak. Her yeri ağrıyor ama, özellikle başı. Kendisi gibi hissetmiyordu.
Buraya nasıl geldiğini hatırlaymadı ama kararını verdiğini ve intihar edeceğini hatırlıyordu. Ömer kısa bir kararla hayatında olmayan hiçbir şeyden vazgeçmişti.
Ömer Arslan namı değer Porçay öldü.
Bu durumda, düşündü şu an hayatta olan kişi, kim?
"Düşünüyorum, öyleyse varım," Bu küçük şaka karşısında içinde bir eğlence dalgası kısa bir şekilde var olup geçti.
O var! Ama o artık Ömer değil. Çünkü o öldü.
Geriye kalan bilinçti - bir ruhtu. Ömer'in hayaleti. Hayalet-Ömer, belki? Evet: Hayalet. Doğru olan bu.
Ömer yerinden doğruldu, bir acı ve mide bulantısı dalgasıyla karşılaştı. Sorun değil ama! Ömer yeni bir doğmuş gibi panik yapmıştı. Kırılgan ölümlü vücudunda bir şeylerin yanlış olduğunu varsaymış olabilir. Ancak Porçay'ın ölümlü bir bedeni yok ve bu nedenle korkacak bir şey yok. Etrafına bakarken, neredeyse bir süper güce sahip olmak gibi, diye düşündü.
Görünüşe göre, bir kefen gibi sert beyaz çarşafların altına sıkışmış bir yatakta yatıyor. Bir an için, belki de kendini geri yatırması, kefeni kibarca başının üzerine çekmesi ve olduğu gibi dinlenmesi gerektiğini düşündü.
İki şeyi hemen anladı. Birincisi, onun bir hayalet olduğu - beden değil ruh - ve ikincisi, ölü rolü yapmak inanılmaz derecede sıkıcı olurdu. O yeni uyanmış bir hayalet! Keşfedilecek yepyeni bir dünya var ve onu keşfedecekti.
Cenaze yatağı ve uzak duvara yerleştirilmiş tek, sade ahşap kapı dışında oda boş. Sorun değil! Eylem planını çok basit hale getiriyor. Porçay'ın bacakları yatağın kenarından kayar ve ilk kez ayağa kalktı..
Ağrı ve sancı, görüşünün anlık olarak beyazlamasına neden oldu. Neredeyse dengesini kaybediyordu, ancak yeni keşfettiği hayalet gücü ile dikeldi. Zemin ona zarar veremez! Ne de biraz mide bulantısı olabilir; duygu geçer ve tekrar ayakları üzerinde oldukça sabit hissetti. Zemin stabilize olur olmaz, dikkatsizce kapıya doğru adımlıyor, hevesle - ilk kez, diye düşünüyor, içinden- ilk kez dünyaya gelmiş bir ceylan gibi.
Elini kapı kolunda, duraklıyor. Kafasını eğerek bu düşünceyi bitirmeye çalıştı. Yakın geçmişteki şeyler için hevesli değil miydi, heyecanlı mıydı? Öyle görünüyor ki... evet.
Düşüncelerini kafasından silmek için iki yana kafasını salladı. Bunun bir anlamı yok! Çok önemli olmamalı. Porçay mezardan yeni çıkmış yeni bir hayalet ve keşfetmesi gereken yeni ve parlak bir ahireti var. Kapı kolunu çevirdi - avucunun altında serin ve bu hissin tadını çıkaramadı. hissedemedi. Kapıyı açmasını sağlayan mekanizmanın yumuşak tıkırtısının ve kapıyı kendine doğru çekerken kirli havanın belli belirsiz hareketini tanıdı.
Hayalet olmak rahatlatıcı.
Bir sonraki oda ilkinden daha ilginç. Ortada dört sandalyeli sağlam, yeni görünümlü ahşap bir masa takımı var. Onların ötesinde bir mutfak lavabosu, iki kase ve leğende bekleyen köpüklü bulaşıklar. Soldaki duvar, sıra sıra sandıklarla ve Porçay'ın sağındaki darmadağın bir tezgah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapsız Kalanların Listesi
Historia CortaHer çok gereksiz olan bu kitap benim yayınlanmayan kitaplarımın bir kaç kısa bölümlerini içeriyor. Ya da alıntıların uyarlanması. Okumak ister misiniz bilmem ama Porgola, Saniyeflix, Marvel ve Efkar shipperların dikkatini çekebilir.