Po dłuższej rozmowie naszych rodzin coraz bardziej zaczęłam rozmawiać z Danielem.
-Słuchaj Lydia może zostaniesz na noc? -Zapytała moja mama. -Daniel też zostaje.
-Chętnie tylko nie mam ubrań na jutro. -Odpowiedziałam
-Nic się nie stanie jak pochodzisz w tym samym drugi dzień. -Wtrąciła się mama Daniela, która wydawała się bardzo miła.
-No dobrze zostanie na ten jeden dzień. -Byłam bardzo zadowolona, że będę mogła bardziej poznać Daniela.
Po siedzeniu przy stole już dłuższy czas moja mama razem z mamą Daniela odeszły od stołu, żeby razem pozmywać kubki. W ten sposób zostałam sama z Danielem przy stole. W tym momencie mój telefon, który leżał jakoś pośrodku stołu, postanowił zadzwonić. Daniel automatycznie spojrzał na mój telefon i zobaczył kto do mnie dzwoni. Telefon w tamtym momencie wyglądał tak:
-No odbierz od swojego chłopaka. -Powiedział z uśmiechem Daniel. Zdziwiłam się, że w ogóle coś powiedział.
-To nie jest mój chłopak. -Patrzałam w tym czasie na telefon podnosząc go i odchodząc od stołu. -Przepraszam. -Dodałam.
Rozmawiałam z Kinnym w przedpokoju.
𝑅𝑜𝓏𝓂𝑜𝓌𝒶:
Kinny: Hej Lydia, miałaś być dzisiaj.
Lydia: Serio? Nie pamiętam. Coś się stało?
Kinny: Powiedziałaś, że mam ci pomóc zmontować piosnkę.
Lydia: AA to tak słuchaj zapomniałam, ale teraz nie mogę, jestem u mamy na obiedzie, może jutro przyjadę.
Kinny: Haha, nie ma problemu. Zawsze znajdę czas dla ciebie.
Lydia: Super, dzięki jesteś najlepszy. Muszę kończyć.
Kinny: OK, do zobaczenia.
-Skończyłaś rozmawiać ze swoim chłopakiem? -Powiedziała Daniel stojący za mną oparty o otwarte drzwi.
-Ile razy mam ci mówić, że to nie mój chłopak co? -Odwróciłam się do Daniela i powiedziałam.
-Nie udawaj, widziałem jak patrzałaś na niego na vlogach, a on na ciebie. -Powiedział Daniel.
-Serio patrzał się na mnie? -Zapytałam ze zdziwieniem Daniela.
-Nie oglądałaś tych vlogów co? -Odparł.
-Jeszcze nie, miałam w planach sobie obejrzeć jak to wyszło i w ogóle. -Odpowiedziałam.
-Chcesz możemy razem pooglądać. -Zaproponował Daniel.
-Chętnie, chodźmy do mojego pokoju. -Poszłam od razu do pokoju a Daniel poszedł za mną.
W moim starym pokoju było tylko jedno jednoosobowe łóżko, które stało przy ścianie.
-Y nie wiem do końca gdzie chcesz je oglądać. -Zapytałam trochę zdenerwowana, że będziemy musieli oglądać je na moim małym łóżku.
-No przecież jest łóżko, nie narzekaj damy rade, nie będzie to jakaś zdrada. -Odparł daniel biorąc mojego laptopa i iść w stronę łóżka.
-Haha śmieszne. -Dodałam i poszłam za Danielem.
Położyliśmy się razem na łóżku. Nie było dużo miejsca więc położyłam głowę na klatę Daniela. Wyglądało na to, że nie miał nic przeciwko. Leżeliśmy tak i oglądaliśmy wszystkie odcinki Hotelu 2. Daniel pokazywał mi wszystkie momenty gdzie wygląda jakbym flirtowała z Wiktorem. Pokazywał mi również inne śmieszne momenty, lub też jego ulubione. Leżąc tak razem rozmawialiśmy też na różne inne tematy i świetnie się razem dogadywaliśmy. Minęło trochę czasy i już zrobiło się ciemno i zdążyłam zasnąć.
-O przepraszam że przeszkadzam. -Powiedziała mama Daniela wchodząc do pokoju. -Chodźcie na kolacje. -Dodała.
-Już zaraz idziemy daj nam czas. -Powiedziała Daniel. Chłopak próbował delikatnie wyłączyć laptopa i odłożyć do na ziemię, jednak było to za głośno i się obudziłam.
-Coś się stało? -Zapytałam.
-Mamy iść na kolacje. -Powiedziała Daniel wstając z łóżka i podążając w stronę kuchni.
Na początku myślałam że się obraził, lub po prostu taki był. Nieśmiały.
CZYTASZ
𝓁𝒶𝓌𝑒𝒹𝓃𝒶-Kinny Zimmer
RomanceDwudziestoletnia Lydia Mrtin jest nową osobą w SMB maffiji. Poznała tam również nowego członka Kinniego Zimmera. Czy ich relacje się jakoś rozwiną? Będę dodawać również zdjęcia dla bardziej realnego efektu. Mam nadzieję, że się spodoba. 18+