O benim için sadece bir gecelik oyundu ve oyun ben uyandığımda bitmişti.🌙İnce ince çiseleyen yağmurdan korunmak için arkaya adım attığımda omzuma aldığım darbeyle savruldum bana çarpan yere düşmüştü. Aldığım darbeyle omuzumu tuttum yere düşen adama "İyi misiniz ? " diyerek elimi uzattım .
Kafasını kaldırdığında gördüğüm kişiyle şaşırmıştım. Bana çarpan kişi Serhan'dı,hızla ayağa kalktı. Nefes nefese kalmış bir halde " Aysa " diyerek kolumdan tutup koşmaya başladı .
Şaşkınlık içerisinde ,"Ne oluyor Serhan ? " diyerek hem koşuyor hemde konuşmaya çalışıyordum .
"Şuraya saklanalım anlatacağım" dedi .Bir apartmanın merdivenine kendimizi atıp ılık mermere oturduk. İkimizde nefeslerimizi kontrol etmeye çalışıyorduk ayaklarım koşarken acımıştı ama iyi ki spor ayakkabılarımı giyinmiştim.
"Ne oldu biz niye koştuk bu halin ne ? " diye sordum. Yüzünde yaralar vardı ve dudağı kanamıştı.
"Hadi buradan çıkalım güvenli bir yer bulalım her şeyi anlatacağım " diyerek ayağa kalktı kafasını çıkarıp sağa sola baktıktan sonra beni kaldırmak için elini uzattı.Normal yürümeye başlamıştık. Nefeslerimiz düzenlenmişti. "Aysa özür dilerim seni de kendimle beraber sürükledim "
"Neden ve kimden kaçıyordun? "diye sormak isterken önümüze çıkan iki adamın "İbne buradaymış" demesiyle kaldırımda öylece durduk.
Az önce çiseleyen yağmur yerini şiddetli bir yağmura teslim etmişti.Korkmuş bir şekilde üzerimize gelen adamlara bakıyordum. İkiside gerçekten korkutucu görünüyordu. Aklıma Madrid'te barda yaşadığım olay geldi. "Oooo yanında taş bebek taşıyormuş ibne , daha önce söylesene yanında bir meteorun olduğunu senin peşine düşmek yerine bu ateş parçasını becerirdik " dedi.
Serhan elimden tutup beni arkasına aldı .
"Ondan uzak durun şerefsizler yoksa "
"Yoksa ne yaparsın top " dedi iri olan adam arsızca kahkaha atarak.
Bu lafına çok sinirlenmiştim. Hiç kimse cinsel yönelimi farklı olan insanları bu şekilde aşağılayamazdı. Onlarında bizim gibi birer insan olduğunu bilmeleri ve buna saygı duymaları gerekiyordu.Serhan'ın arkasından çıktım.
"Hadi yolunuza gidin akşam akşam bela aramayın " dedim.
İğrenç bir kahkaha atmıştı. "Seninn her yerin bela olsa ne olur yavrum tadına bakarız "
Serhan'a döndüm." Bunlar laftan anlamayacaklar kavga etmeyi biliyor musun ? "
"Evet yani biraz kendi çapımda "
"Tamam şu hödüğü ben alayım, şunu sen al kasığına tekmeyi geçir "Adamlar üzerimize yaklaşınca aramızda iki adımlık mesafe bırakan uzun boylu ama cılız olan adama önce karnına bir yumruk atıp sonra kasığına tekmeyi geçirdim yere yığılan adama tüm sinirimle bir kaç tekme atarak diğer adama baktım. Serhan'a verdiğim tüyo işe yaramamıştı kaldırımda oturan sarhoş adamın elinden bira şişesini alarak arkadan kafasına vurdum.
" Seni bağırta bağırta becericem kaltak" diyerek bana döndü bu seferde onun kasığına bir tekme attım kıvranarak yere düştü önüme gelen saçlarımı arkaya atıp yere düşen Serhan'ın elinden tutarak kaldırmaya çalıştım."Vay anam vay dışı çıtır içi Zeyna maşallah " diyerek kahkaha attı. Bu çocuk gerçekten değişikti canımızı kurtarmamız gerekirken o kahkaha atıyordu.
" Hadi kalk kaçalım benim ev zaten yakında " dedim ve gözümü kamaştıran kırmızı, mavi polis arabasının ışığıyla olduğum yerde kaldım.4 yıl sonra yine karakolun soğuk parmaklıkları arasına girmiştim, evet buna alışıktım ama ilk kez yalnız değildim. Serhan'ı ilk gördüğüm andan bu yana ona ısınmıştım, enerjisi beni çekmişti ama ilk tanıştığımız gün birlikte karakola düşmeyi istemezdim.
Yan tarafımdaki nezahetranede birbirimize bakıp gülüyorduk. Düştüğümüz bu durumda bile pozitif enerjisi bitmemişti.
Yanımda oturan kadınının biri "kızım sussana " diye bağırdı .
Serhan ellerini beline koyup kafasını uzattı.
"Kaldırım gülü ne bağırıyorsun yırtılmış gibi sen yanında duran kızın zeyna olduğunu anlamadın herhalde "
Bu lafına daha sesli kahkaha atmıştım. Emindim ki çok iyi arkadaş olacaktık.
"Bana bak ibne " dediği sırada oturduğum yerden ayağa kalktım. "Asıl sen bana bak sürtük doğru düzgün konuş "
"Konuşmazsam ne olur kaltak " diyerek ayağa kalkıp iki adımda üzerime geldi.
" Senin o boyamaktan çalıya dönmüş saçlarını tek tek yolarım "
"Şuna bakın, bana bir ibneyi koruyor"
"Bunu sen istedin kaldırım gülü " diyerek saçlarını elime doladım çığlık çığlığa bağırıyordu .
"Yol onun paçoz saçlarını " diyen Serhan beni daha çok gaza getiriyordu. Kapının açılmasıyla içeri giren memur bizi ayırdı. "Hadi sen yukarı çıkıyorsun " diyerek kolumdan tutup çıkardı.
Polis memuruna "Serhan ? " diye sordum .
"Senin için gelmişler " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENLİ KADIN ( Affeder mi Aşk Bizi Serisi )
RomanceGözüm direksiyonu tutan elindeki dövmeye çarptı. O da bunu farketmiş olacak ki ; " Ay'ı çok severim. Bana güzel şeyler hatırlatıyor." dedi gözünü yola çevirip gülümserken. Merak etmiştim. " Ne gibi ? " diye sordum. "Yüzü, Ay gibi parlayan bir kadın...