Dudaklarımın sahibi

2.1K 124 97
                                    


Savaş'dan
Koltuğun üzerinden kucaklayıp alt kata yatağa indirdim yatağa yatırıp üzerini örtüp yanına girdim işaret parmağımla o güzel yüzünün her bir noktasına dokundum.

Sen yarından sonra ayrılmamak üzere benim yanımda kalacaksın Aysa .
Seni kaybetmemek için bu oyunu kurmak zorundayım aramıza örmeye çalıştığın duvarları tek tek yıkıp bana teslim olmanı sağlayacağım.

Madrid'te ortak olduğun o büroya gidemeyeceksin bu kadar yakınıma gelmişken seni tekrar oraya gönderemem. Sana o kadar alıştım ki sensiz ne yapacağımı bilmiyorum ve bunu düşünmek istemiyorum. Sen benim yanımda benimle kalmalısın.

Her şey güzel olacak AY TENLİ KADIN artık biz olacağız. Beni sevmen için elimden gelen herşeyi yapacağım.
Ben sensiz yaşayamam artık benim nefesim sensin. Sensiz nasıl yaşanacağını bilmiyorum. Hayatıma girdiğinde karanlık gecemi aydınlattın. Benim kapkaranlık hayatımda yolumu bulmamı sağlayan AY IŞIĞIM OLDUN...

"Sana bu Aysa konusunda ilk ve son iyiliğim oğlum. "
Minnet dolu gözlerle babama baktım. Aysa'yı benden korumak isteyen Babam bana yardım edecekti.
"Görüntülerinizi yayınlatacağım. Aysa hakkında bu kadar çok şey bilinmesi ve babasının adıyla anılmasıyla teklifini reddedemeyecek. O kızın dünyası senin dünyandan çok farklı ama gözlerinde gördüğüm o duygu için bunu yapacağım. Sende bu süre zarfında onu kırmadan, korkutmadan duygularını açıklayacaksın. "

Yüzümde birden kocaman bir gülümseme oluştu. Koskoca Pamir arslan !  bana ,Aysa konusunda yardım edecekti. Bütün hafta boyunca bunu düşünmüş uyuyamamıştım. Gitmeye kararlıydı onu durdurabilecek tek şey görüntülerimizdi. Ben onu kendime aşık edene kadar yanımda kalacaktı. Babama yaklaşıp minnetle sarıldım.
"Teşekkür ederim koca çınar. Bana büyük bir iyilik yaptın. "

En sıcak gülümsemesiyle tekrar bana sarıldı. "Sakın beni bu yaptığıma pişman etme. Eğer seni sevmiyorsa ona zorla bir şey yapmayacaksın. Anlaştık mı? "

Olumlu anlamda kafamı salladım. Babam arabaya binip giderken kendimi arabama atıp koltuğa yaslandım. Babam bana büyük bir iyilik yapmıştı ama korkuyordu. Aslında bende korkuyordum ona zarar vermekten korkuyordum. Onu her saniye tüm benliğiyle yanımda istiyordum ama o beni istemezse ne yapacağımı bilmiyordum. Aysa hayatıma girdiğinden bu yana gecem, gündüzüm, saatlerim olmuştu. Onu görmediğimde delirecek gibi oluyordum.

Ya beni sevmezse o zaman ne yapacağımı bilmiyordum. Beni sevsin istiyordum hatta sadece beni sevsin benim gibi o da beni istesin, beni arasın, bensiz uyuyamasın uyumak için bana ihtiyacı olsun.

Beni severdi değil mi ?



Aysa'dan

Kolumdan tuttuğu gibi beni kendine yapıştırdı.
"Bakalım rüyamıymış " dedi ve dudaklarımızı birleştirdi. Bu öpüş şehvetliydi ve sertti vücudumu vücuduna bastırmıştı eli boynumda geziyordu ilk gecemde onunla beraber olduğum anı hatırladım çok istemiştim şimdi de istiyordum benden beklemediği hareketle çırpınmayı bırakmıştım dudağımı hafifçe aralayıp karşılık verdim. Öyle de oldu dili ağzımın içinde arsızca dolaşıyordu. Ellerimi onun gibi saçına getirdim gevşemişti yavaşça elini ensemden çekip belime getirdiğinde elimi göğsüne getirip bir hışımla onu ittim düşme sırası ondaydı havuza düştüğünde su bomba patlamışcasına havaya kalktı suyun üstüne çıktığında "Rüyadan uyandırdım " diyerek kahkaha attım.


Öfkeden kudurmuş gözlerle bana bakıp " Bunun cezası ağır olacak " diye bağırdı.
Yüzmeye başlarken çığlık atarak içeriye kaçtım. Beni gören Ahu şaşkınlıkla "Ne oluyor ? "diye bağırdı
"Benim kaçmam lazım peşimde boğa var  ay abin "

AY TENLİ KADIN ( Affeder mi Aşk Bizi Serisi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin