~Jane szemszöge~
Éreztem a reggeli nap sugarait bőrömön, hallottam a madarak énekét, éreztem Jimin testmelegét. Annyira tökéletes volt, de mégis furcsa. A fiú felé fordultam, hogy kiderítsem, de nem láttam rajta semmi különöset. Arca pufi volt az alvástól, szőke haja kócosan hullott szemébe, telt ajkai duzzadtak és vörösek voltak. A tegnap éjjeli harapás nyom a nyakán már halványult, szinte nem is látszott, de a szívás nyomok jól kivehetőek voltak. Kezeim megindultak felé, óvatosan túrtam a puha tincsek közé, lágyan végigsimítottam mellkasán, egészen kockás hasáig. S ekkor rájöttem, hogy mi volt ennyire különös benne... A puha bőre, húsvér teste, szíve erőteljes dobogása és testének melege. Eddig nem dobogott a szíve, nem volt saját hője, s az egész teste olyan kemény volt, mint a szikla. Hirtelen kinyitotta szemeit, sötét pillái alól egy ismerős, vörös szempár tekintett le rám.
- Vörös a szemed.- simítottam arcára, mire engedelmesen simult tenyerembe.- Már azt hittem teljesen kicseréltek. De ez megmaradt. Meg ezek.- tekintetem hasizmaira vándorolt.
- Jobb, ha felveszek valamit, még a végén zavarba hozol.- szavaira csak vállat vontam.
- Ez után annyit bámulhatlak amennyit akarlak. Az enyém vagy.- húztam hirtelen közelebb. Ajkaim súrolták az övét, de nem csókoltam meg.
- Tévedés babám...- kerekedett fölém csibész mosollyal arcán.- Te vagy az enyém.- mart hevesen ajkaimra, megmutatva, ki a domináns.
- Várj!- toltam el magamtól gyengéden.- Azt mondod, hogy...- ültem fel hirtelen.
- Azt. Miért, zavarja a büszkeségedet?- kuncogott, nyakamba puszilva.
- Akkor most te vagy a domináns.- motyogtam sokkosan.
- Igen, ez álltalában így szokott lenni, a férfi...
- Nem, nem érted. Megadtam magam, behódoltam, mint alfa. Nem csak harcban lehet legyőzni egy vezért.- magyaráztam kétségbeesve.- Jesszusom! Te lettél a Nagy Alfa!- kaptam fejemhez.
- Ez most komoly?- ült fel ő is.- De, hát te is láttad, hófehér a bundám, omega voltam.
- Ja, csak aztán letepertél... Már értem miért vörös a szemed. Nem a vámpír éned miatt, minden alfának ilyen. Nem hiszem el...- motyogtam, arcomat a tenyerembe rejtve, felhúzva térdeim.- Egy éve vagyok alfa, egyetlen egy és máris elcsesztem.
- Hey, sikerült leküzdenünk egy nagy akadályt, mégpedig a családjaink közti különbségeket, gyűlöletet és harcot. Ezzel is megbirkózunk valahogy.- húzott szorosan magához. Először összeszedtük magunkat, majd szóltunk Shownunak, hogy segítsen.
- Vissza kell szerezned a pozíciódat, ez pedig jelen pillanatban csak úgy lehetséges, ha megküzdötök egymással.- magyarázza egy bárszéken forogva.
- Olyat lehet, hogy direkt veszítek és megadom magam?- kérdezte Jimin.
- Úgy sejtem, még nem igazán ismered a farkasodat.- mosolygott Shownu.- Az ösztöneid nem fogják hagyni, hogy veszíts. Ha kell, kényszeríteni fognak, hogy küzdj, amint Jane rád támad.
- Szóval nekem kell támadnom.- sóhajtottam.- Konkrétan egyszerre kell harcolnom magammal és vele, ennek tetejében mindent érezni fogok, amit vele teszek.
- Fa$z! Vagyis... nyugi, megoldjuk.
- Ne mondogassátok folyton, hogy megoldjuk!- csattantam fel- Egyébként még van egy apró gondunk.- motyogtam.
- Jézusom! Micsoda?
Shownu felkiáltása után kivonultunk, hogy Jimin ne tegyen kárt a konyhában.
- Még mindig nem értem...- kezdte Shownu, de nem fejezte be, mert Jimin már átváltozott egy két és fél méter magas, hófehér farkassá.
- Mekkora vagy ember?!- huppant a földre barátom.
- Erről beszéltem. Sokkal nagyobb és erősebb nálam. Ha le akarom győzni, akkor tényleg bántanom kell, nem is kicsit.
- O-oké... A-akkor t-tegyünk egy próbát. Lássuk, mekkora hátrányban vagy.
- Rendben.- egyeztem bele s pár pillanattal később már farkas bőrben, vicsorogva álltam Jimin előtt. Bétámnak igaza lett, az új alfa nem hagyta magát. Az enyémeknél is nagyobb fogaival mély sebeket ejtett lapockámon és hasamon, míg én még csak hozzá se tudtam érni úgy, hogy az ne fájjon nekem is. Végül újra legyőzött. Miután meghajoltam előtte, tekintete kitisztult. Mintha egy álomból ébredt volna. Mélységes szomorúsággal pillantott sebeimre. Lefeküdt mellém, s lenyalogatta a vért bundámról, majd nyakamhoz dörgölőzött.
- Nem lesz ez így jó.- csóválta fejét Shownu.- Szükségünk lesz a Fehér Anya könyvére. Le kell gyengítenünk téged Jimin és találnunk kell valamit, amivel gyengíthetjük a köztetek levő kapocst. Gyerünk fiatalok sok dolgunk van még, emelett a háború is alakulóban.
- Rendben, mondd a tervet.- bólintottam.
- Máris Deltaként viselkedsz. Nagyon kell sietnünk. Gyertek velem!
YOU ARE READING
A falka az életem {[Jimin ff.]}
Fanfiction《♡ Jane Howling, a nemesi farkasklán legfelső tagja, Park Jimin, a legfelső falka gyilkosának fia, farkasok a vámpírok ellen és mindennek tetejébe egy 500 éves legenda.♡》 "A történelem megismétli önmagát és a legenda előttünk fog megelevenedni- mond...