7. rész

101 7 0
                                    

-M-Mark?! Hey! Abbahagyni!- semmi, szinte meg se hallotta- Mark Tuan!! Azonnal szállj le róla!- előbújtak karmaim s a lepedőt marcangolták, a fali kis tükörben pedig észrevettem, hogy szemem is pirosra váltott. Iszonyatos hörgést hallottam, mire Mark megállt. Kellett pár pillanat, hogy rájöjjek, én adtam ki azt a hangot.
- Alfa! Mit tettek veled?- ugrott mellém Tuan.
- Semmi bajom... Hála neki!- böktem fejemmel a földön csücsülő Jimin felé.
- Jane!- rohamoztak meg a többiek is, s az én hét idiótám egy óriás ölelésben részesített.
- Mi történt?- kérdezte JB, a Vörös falka vezére.
- Becsaptak. Elfogtak és egyszer-kétszer megkínoztak.
- Háromszor és ha beleszámoljuk azt is, hogy elfogásodkor az ezüst drót megégette a csuklóidat meg a bokáidat, akkor négyszer.- helyesbített Jimin.
- Yoongi egy pszichopata, ezt eddig is tudtuk.- vontam vállat.- De azt még mindig nem értem, hogy mire volt ez jó? Mr. Park mészároltatta le a legfelső falkát, erre megöltem az egyik fiát, most pedig megkínoz... Miért csinálja ezt?
- Ez egy üzenet. Azt jelenti, hogy mi jövünk.- jelentette ki Wonho.
- Ha jól sejtem, akkor terved is van.- vigyorogtam.
- Igen, de te nem szerepelsz benne.- nyújtotta ki a nyelvét rám.
- Micsoda?!
- Megrendezzük a halálodat, szóval semmi más dolgod nincs, mint elhagyni Busan környékét fedett illattal. Jobb, ha azt hiszik, hogy a szökés után belehaltál a sebeidbe.
- Pontosan miből is áll a terved többi része?- vontam fel szemöldökömet.
- Feldúltan, kisírt szemekkel elmegyek Parkhoz és a fejéhez vágom, hogy a lelkitársam belehalt a sérüléseibe. Majd megfenyegetem azzal, hogy most mi jövünk. Vagyis...
- Wonho drága, fél kézzel folytalak meg, ha nem fejezed be a mondatot 10 másodperc alatt.- mosolyogtam kedvesen, de szemem megvillant.
- Egy jó kis rajtaütés! Kicsit megritkítjuk a csapatát.- vigyorgott ördögien.
- Aztán ők visszavágnak, mi megint lépünk, ők is és ez így fog menni a végtelenségig.- forgatta szemeit Kihyun.
- Ja, plusz valaki meg is halhat! Bele se gondoltál, hogy mi lesz, ha egyikünk kinyiffan? Én több emberemet nem temetem el!!- zártam le az ügyet.
- Akkor hogyan tovább?
- Béke paktum?- kérdezte Changkyun.
- Mégis, hogyan? Ölni akarnak, nem békepipázni!- szólta le Jooheon.
- Megzsaroljuk.- mondta egyszerűen.
- Igaza van!- pattantam fel az ágyról, de elveszítettem az egyensúlyomat. Egyszerre 15-en mozdultak felém, de megkapaszkodtam az asztalban.- Jól vagyok, jól vagyok! Szóval, tudjátok mi Mr. Park számára a legfontosabb?... A béke és a nyugalom az emberekkel. Nem kevés olyan eset van, amivel bizonyíthatjuk a létezésüket. Még, ha nem is hiszi el mindenki, nagy port fog kavarni.
- Na látjátok, van itt ész!- mutat fejére I.M.
- Mielőtt belemennénk a részletekbe- köszörülte meg torkát JB- Mit keres ez itt még mindig?- intett Jimin felé egy fintorral arcán.
- Pontosan! Segített, megköszönted, viszlát!- helyeselt Jinyoung.
- Nem is baj, ha marad. Élezhetnénk rajta a fogainkat.- vétett rá egy sötét pillantást Mark.
- Elég!! Tudom, ő itt egy Park, akit rettentően utáltam és a pokolra kívántam... De megmentett és amúgyis lenne hozzá pár kérdésem.
- Már megbocsáss alfa, de biztos, hogy nem lenne mégis jobb, ha...- kezdte Youngjae.
- MOSTANTÓL EZ A VÁMPÍR FELTÉTLEN BIZALMAMAT ÉLVEZI! ÉS SENKI MÉG CSAK SZÓVAL SE MERJE MEGBÁNTANI!! VILÁGOS?!- keltem ki magamból megint.
- Igen alfa.
- Tehát akkor térjünk át egy másik témára. - mondtam egy mély levegő után.
- A hangulat ingadozásaidat még meg kell szoknom.- mosolygott Jimin halványan.
- Hidd el, 10 év múlva észre se veszed.- jelentette ki Wonho lekezelően.- Bár kétlem, hogy addig Jane mellett maradsz.
- Mondtam, hogy elég! Beszélgethetnénk végre?- néztem Jiminre.
- A drága lelkitársad szemmel gyilkol engem kb. 30 perce. Kétlem, hogy jóra vezetne az, ha tovább itt tartózkodnék.
- Adj egy percet.- fordultam a falka felé. - JB, kérlek gondoskodj róla, hogy elterjedjen a híre az eltűnésemnek, de semmi más ne szivárogjon ki. Wonho, vigyázz rá, hogy Kate semmiről se értesüljön a tervünkből. Changkyun, Hyungwon ti vagytok a felelősek a kamu holttestért. Kihyun, Minhyuk, ti kreáljátok meg a nyomaimat. Jooheon, te figyeld minden lépésüket, nem kell meglepetés. Hármassával menjetek el különböző utakon, más-más időben. Shownu, te maradj utoljára.
- Várj, akkor most mégsem lesz béke paktum?- döbbent le Kihyun.
- De igen, lesz. De a megrendezett halálom sokat fog dobni az egészen. Majd meglátjátok.

A falka az életem {[Jimin ff.]}Where stories live. Discover now