9. rész

80 8 1
                                    

- Akkor Suga, Namjoon, Hoseok és Kate maradnak. Én, Tae, Kook és Jin pedig sietünk vissza minnél hamarabb.- adott egy apró puszit a számra Jimin és kilépett az ajtón.
- Ohoo! Mikor is történt ez?- vigyorgott Kate.
- Nem tudom miről beszélsz.- vontam vállat hasonló mosollyal arcomon.
- És pontosan mi is a terv?
- Próbáljuk békésen rendezni a dolgokat, de ez valószínűleg lehetetlen. Park nem fogja annyiban hagyni az eltűnéseteket.
- És miért hiszi mindenki azt, hogy meghaltál?
- A terv része. Megmutatom! Fogd meg a kezem.- utasítottam, majd kissebb nehézségek árán megmutattam neki, hogy mi megy végbe a falkák között.
- Ez szörnyű, hatalmas a káosz.
- Az lehet, de ők most mindennél erősebbek. Nem kockáztatok. Ha Park nem fogadja el az alkut, akkor a csapatok élére állok és nem vagyok hajlandó életben hagyni őt, még Jimin kedvéért sem.
- Mi van, ha elfogadja?
- Nem bízok benne, ha el is fogadja a feltételeinket, nem nyugszik, míg el nem pusztítja a fajtánkat.
- És akkor mit teszünk?- érdeklődött az eddig hallgató Namjoon.
- Elhagyjuk Busant. Azt mondják, hogy szégyen a futás, de hasznos. Én pedig inkább elfutok, minthogy mégtöbb emberemet át kelljen engednem a túlvilági hatalmaknak.
- Én valamit nem értek... Ha Jimin bevésődött neked, te pedig neki, akkor miért nem érezte ő is azt a fájdalmat, amit te, mikor bezártak?- érdeklődött Kate.
- Nos, Jimin vámpír. Bizonyos szálak, amik összekötnek minket, úgymond hatástalanok, mert más a fajtánk. Sajnálom, jobban nem tudom elmagyarázni.- vakargattam tarkómat.
- Ez a bevésődés amolyan szerelem első látásra?- kérdezett újat Hoseok.
- Igenis meg nem is.- feleltem- Sokszor láttam már Jimin, de nem vésődött be, csakis az után történt meg az egész, miután hozzáértem. Tehát szerelem első érintésre. Bár, ha jobban belegondolok, ez nem szerelem... Ez több annál! A szeretet oly' erős, hogy bármit megtennél az adott személyért, bármi lennél érte, a szerelme, a barátja, a testvére, a társa... Az enyém mondhatni egyszerűbb eset, hisz Jimin viszont szeret, úgy.
- Tehát annyira szereted, hogy bármit megtennél... Mint, mikor megengedted neki, hogy igyon a véredből?
- Pontosan.- bólogattam.
- Miért ellenezte annyira az ajánlatod?
- Mert, ha az emberi mivoltom túlságosan legyengül, akkor felébred a farkasom és akaratom ellenére átváltozom. Ez amolyan önvédelmi reakció.
- Tényleg! Téged eddig közülünk csak Tae látott átváltozva! Nem mutatod meg?- pörgött fel barátnőm.
- Nem ő volt az egyetlen. Suga is látott farkasként. Vagyis nem tudom, hogy pontosan mit látott, mert akkor nagyon furcsa volt az átváltozás. De valószínűleg egy szörnyetegnek tűnhettem.
- Az emlékeim csak lassan térnek vissza, de én úgy gondolom, hogy a szörny kifejezés messze áll tőled. Ahoz képest szép voltál. Rubint vörös szemek, ében fekete bunda, izmos test, bojhos fülek. Csak annyi, hogy a fogaid és a karmaid nagyobbak voltak és a testalkatod is kicsit emberibb volt.- kedves szavaira elmosolyodtam. Biztos, hogy ez az a Min Yoongi, aki pár nappal ezelőtt megkínzott?
- Jesszus!- kiáltottam fel hirtelen ijedtemben.
- Mi a baj?
- Se-semmi... Csak hallotam Jimint a fejembe. Mármint én és a falka tagok tudunk kommunikálni, telepátia vagy mi, de most Jimint hallottam... Ráadásul úgy, hogy mindenkit kizártam.
- És mit mondott?
- Hogy ne merjek átváltozni, mert még gyenge vagyok. De ez lehetetlen! Shownu biztos tudja mi van... Csakhogy ő biztos elfoglalt.
- Ki a főnök, amíg te nem vagy ott?
- Wonho!
- Várj! De ő omega, a legalacsonyabb rangú a csapatban.
- Igen, ő egy omega, s meg kell jegyeznem, hogy a legérdekesebb, akivel valaha találkoztam, hisz erős és edzett. Elvileg alfának kellett volna születnie, de (ki tudja miért) nem lett az. Visszatérve a kérdésre.- köszörültem meg torkomat- Elvileg Wonho a vőlegényem, vagyis apám ezt akarta. Nem mindenki találja meg a lelkitársát. Apám pedig nem akarta, hogy egyedül maradjak. Miután én "meghaltam", ő a rangidős ilyen szempontból.

Mindannyian gondolatainkba merültünk, mikoris hirtelen kivágódott kunyhónk ajtaja és berobbant csapatunk másik fele

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mindannyian gondolatainkba merültünk, mikoris hirtelen kivágódott kunyhónk ajtaja és berobbant csapatunk másik fele. Először Jin ugrott be, utána rögtön Kook és Tae, akik Jimint támogatták. Elfogott egy rossz érzés és rögtön melléjük siettem.
- Mi történt?!
- Egy társad megharapta.- felelte Kook.
- Milyen volt? Barna? Kicsi? Nagy? Fehér? Szemszín?- ostromoltam a három vadászt kérdéseimmel.
- Kissebb volt, hófehér, a szeme égszínkék.
- Tehát egy fiatal omega. Mennyi ideig tartott a harapás?
- Csak gyorsan belemart.
- Akkor nem került sok méreg a szervezetébe. Kérlek Kate, készíts elő meleg vizet gyorsan.
- Mit akarsz csinálni?
- A farkasok mérge olyan, mint a kígyóé, de csak vámpírokra veszélyes. Tehát ki lehet szívni, de nem szabad lenyelni.- Jimint óvatosan az ágyra helyeztük. A farkas méreg iszonyatosan kínozta.
- Hol harapták meg?- kerestem a sebet a karján, a nyakán, a felsőtestén.
- A combját...- mondta Kook.

- mondta Kook

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Igen, azt mondtam, hogy a téli vakáció alatt befejezem és már március van és már publikáltam egy új ficit is

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Igen, azt mondtam, hogy a téli vakáció alatt befejezem és már március van és már publikáltam egy új ficit is... Ne öljetek meg pls😅

A falka az életem {[Jimin ff.]}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora