Sabah sevgili(!) annemin sesi ile uyandım. Kadın sadece beni uyandırıyor sonra hiçbir zaman görüşmüyoruz. Yani ailemde yok arkadaşımda. Neyse yataktan sürünerek çıktım ve rutin işlerimi hallettim. Siyah şort ve Siyah tişört giydim. Zaten siyahtan başka kıyafet giymezdim. Aslında dolabımda siyahtan başka renk var ama en açık renk mor. Onuda sevgili anneciğim(!) alıp dolabıma koymuş benim haberim yokken. Sanki giyicem. Giyindikten sonra siyah ayakkabılarımıda giyip dışarı çıktım. Okula gitmek için yürümeye başladım. Tabii bu sırada kapişonumu da kapamıştım. Siyah saçlarım kapişonumdan dışarı çıkmıştı. Saçlarım aslında doğuştan sarı idi ama çok açık olduğu için kişiliğime uymuyordu bu yüzden siyah renge boyatmıştım. Yürürken okulun önüne geldim. Derin bir nefes alıp ifadesiz bir yüzle okuldan içeri girdim. Girdiğim an tüm gözler bana çevrildi. Tabii ünümü duymuş olmalılardı. Sonuçta Sadist Kız'dım ben. Herkesin korktuğu güçlü kız... Gözlerini benden ayırmadıklarımı fark ettiğimde bahçenin ortasında durdum.
''EĞER BİRAZ DAHA BAKARSANIZ BAKACAK GÖZLERİNİZ KALMAYABİLİR!''
Bunu söylediğim an herkes önüne dönmüştü. Hiçkimnse cesaret edemezdi bana karşı çıkmaya. Aslında beni daha tam tanımıyorlardı. Eminim tanıdıktan sonra daha çok korkacaklardı. Peki bu umrumda mı? Hiç sanmıyorum. Aksine benden korkmaları hoşuma gidiyor. Acı çekmelerinide seviyorum. Onlar acı çektiğinde rahatlıyorum. Sanırım Sadist Kız lakabını hak ediyorum. Okul binasından içeri girdim. Aslında hiç kimse ile konuşmayı düşünmüyordum ama müdürün odasını birine sormam gerekiyordu.Koridorda olanların en masum duranını seçtim.
''Hey sen! Buraya gel''
''E-e-efendim''
''Müdürün odası nerde?''
''K-koridorun s-sonunda''
Hiçbirşey demeden ilerlemeye başladım. Müdürün odasına geldiğimdekapıyı tıklatmadan içeri girdim ve sandelyeleren birine oturdum. Müdür dosyamı bildiği için bir şey demedi ama şaşırmıştı.
''Sınıfım?''
''12-C''
Direk odadan çıktım fazla konuşmaya gerek yok. Bu kadarı bile fazlaydı. Koridorda ilerlerken biri gelip başımdan kapişonumu çıkarttı. Arkama döndüğümde bana seksi sandığı bakışlarını atan bir adet erkek sürtüğü gördüm. Evet erkek sürtüğü erkek ama sürtük kızlardan farkı yok. İfadesiz bir şekilde tek kaşımı kaldırarak onu süzdüm.
''Ne var?''
''Ben Can''
''Napayım''
''Uu Sadist Kız'ımız çok sert. Ama unutma güzelim istersen seni yumuşatabilirim akşam bana gelsene''
Dediği şey üzerine histerik bir kahkaha attım. Ve anında ciddileştim. Önce tek kaşımı kaldırıp hangi işkence türümü uygulasam diye düşündüm sonra aklıma iyi bir şey yerleştikten sonra şizofrence sırıttım. Çocuk biraz kasılmıştı ve korkuyordu. Bunu baktığımda anlayabiliyordum. Anında çocuk hala şaşkınken boğazını tuttum ve duvara sertçe yapıştırdım. Kasıklarına tekme attığım an çocuk iki büklüm oldu. Bundan yararlanıp kafasını iki elimin arasına aldım ve çenesine dizimi vurdum. Daha akıllanmamıştır diye düşünüp kafasını duvara vurdum. Biraz sert vurmuş olacağımki çocuğun bir ara bilinci kapanır gibi oldu. Herşeyi bitirdiğime emin olduğumda cebimden çakımı çıkardım. Yanağına derin bir çizgi çektim.
''Hey Bunun soy adı ne?''
''Karael, napıcaksın ama müdüre söyliycek bir kıza benzemiyorsun.''
''Duvarıma yani dövüğüm kişilerin yanına yazıcam.''
Herkes gözlerini pörtleşmiş bir şekilde bana bakıyordu. Umursamadım. İfadesiz bir şekilde yerde yatan erkek sürtüğüne baktım ve yine aynı ifadesizlikle sınmıfa yürüdüm. Sınıfa girdiğimde en arkada bir yer beğendimdim. Doluydu ama umrumda mı? Hayır. Sıraya gittim ve sırada oturan kıza kalkmasını söyledim. Kız da ünümü duymuş olacakki hemen kalktı. Sıraya oturduğumda direk kulaklığımı taktım ve sıraya yattım. Tam uykuya dalacakken kulaklığım kulağımdan çekildi. Hadi ama yine ne var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist?Kız?
Teen Fiction-Bu yaptığının yanına kalacağınımı sanıyosun. Çok daha kötüsünü yapabilirim. Diye soğuk bir şekilde söylediğimde gülmesi kesilmişti. Gerçekten benim birşey yapmayacağımı mı sanıyordu. Ben hiçkimse ye karşı ezilmezdim. Onu bu yaptıklarını ödeteceği...