Geri Dönüş

4.7K 153 2
                                    


Hepinize tekrardan uzun bir aradan sonra merhabalar arkadaşlar!

Eminim şuan hepiniz bana fazlasıyla kızgınsınızdır. Haklısınız. Ben bir süredir ki bir süre diyemem neredeyse 1 yıl olmuş bölüm yazmıyordum. Nedenini açıklayacak olursam ben hesabıma erişemiyordum. Bazı nedenlerden dolayı hesabı dondurdum ve ondan sonrada şifremi unuttum. Şifre yenilemek çok kolay bir şey ama ben hesaba bağlı olan e-postayı bilmediğim için yapamıyordum. Az önce diğer hesabımdan hikayeme bakmak istedim. Baktığımda gerçekten okunmaların fazlasıyla arttığını ve hepinizin benden yeni bölüm istediği gördüm. Bu beni aşırı mutlu ettiği gibi üzdüde. Sonuçta sizi yarı yolda bırakmış oldum. Bu yüzden bende hesabı geri almaya karar verdim. Yine en başta e-postayı hatırlayamadım bir sürü e-posta denedim. Hiçbiri olmadı. Sonunda 1-2 tane kalmıştı kayıtlı e-postalar arasında. Birinin şifresinide bilmiyordum o yüzden onun şifresini yeniledim ve onu denediğimde bu hesabın ona bağlı olduğunu gördüm. Hemen şifremi yeniledim ve gördüğünüz gibi şuan bunu yazabiliyorum. Hesaba girdiğimde 1.2k bildirim geldiğini gördüm. Bu beni hem şaşırttı hem üzdü. Ama artık düzenli olarak bölüm yayınlamaya başlayacağım. Yani artık daha sık görüşeceğiz. Hepiniz kendinize iyi bakın. Umarım bana fazla sinirli değilsinizdir ve kaldığımız yerden devam ederiz... 

Sadist?Kız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin