Multi: Poyraz'ın kardeşi (Çok tatlı değilmi sizcede hxbwjbdjsbhx)
Çok garip bir duygudur intikam duygusu. Seni bir kere ele geçirdiğinde ondan asla kaçamazdın. Bırakamazdın. Bırakmak istemezdin. Seni git gide içine çekerdi ve bir daha asla ondan kurtulamazdın. Ne yaparsan yap seni bir kere avucuna aldığında asla çıkamazdın. Avucunundaki her detayı inceler çıkmak isterdin ama detaylar seni boğar tekrar içine düşerdin.En azından o duyguyla başa çıkmanın herkes için kötü olsada beni hiç tedirgin etmeyen bir çözümü vardı. Ben intikamımı alırdım. Almıştımda. Poyraz'a yakalanmadan kardeşini de alıp bir depoya götürmüştüm. Küçücük kız ne yapıyorum ben diye bir saniye bile düşünmemiştim. Bir şey yapmayacaktım zaten ona sadece Poyraz'a yaptığımı söyleyecektim. Bu yüzden kardeşinin uyurkenki resmini ona atmıştım ama o bayıldığını düşünüyordu. Poyraz elbet gerçek olmadığını öğrenince tekrar intikam alma duygusuyla kaplanacaktı. Bunun farkındaydım ama çokta kötü birşey yapacağını düşünmüyordum. O kabul etmesede kendini hala kötü biri sansada öyle değildi. Bunu zaten en başından beri farkındaydım. O sadece kabul etmek istemiyordu. Ben deponun bir odasında yayılmış otururken bir araba deponun önüne yanaştı. Hoşmu geldin bakalım Poyraz...
Poyraz'dan
Hayal bana kardeşimin resmini attığında tüm Dünya başıma yıkılmıştı. O benim tek varlığımdı. O olmadan ben yapamazdım ki. Ona sarılmadan minik ellerini tutmadan devam edemezdim. Belki de onu kurtarabilirdim. Buna inanmalıydım. Hayal ona acımazdı. Ben inanmak istesemde ona acıyacağına inanmıyordum. Sadist bir kızın birine acıyacağını düşünmek aptallık olurdu zaten. Ama ne olursa olsun kardeşimi kurtaracaktım. Onun için şuan arabama binmiş depo depo onu arıyordum. Sonunda bir deponun önünde durduğunda deponun küçük camında bir hareketlilik gördüm. Sanırım Hayal geldiğimi duyup ayağa kalkmıştı. Hoş bulmak istiyordum. Umarım öyle olurdu...
Hayal'den Dün Akşam Üstü
Poyraz'ın adımları git gide yaklaşıyordu. O yaklaştıkca ben geri kaçıyordum. Böyle giderse yatağın diğer tarafından çıkacaktım. Sonunda yatağa kadar geldi ve kendini yatağın üstüne attı. Birkaç şey mırıldanmıştı ama birşey duyamamıştım. Ama anladığım kadarıyla kardeşine koruma tutuyordu. Bu kadar aptal olma Poyraz. Korumayı atlatamayacağımımı düşünüyordu. Biraz daha yatağın altında durdukten sonra Poyraz'ın nefesi düzene girmişti. Bu sayede dışarı çıkıp hemen kardeşinin odasını aramaya başlamıştım. Birkaç oda baktıktan sonra sadece bir oda kalmıştı. Sessizce adım atarken odanın doğru oda olmasını diliyordum. Kapının kulpunu tuttuğumda hizmetli kadın arkamda durmuştu.
-Siz kimsiniz?
+ Poyraz'ın arkadaşıyım ben efendim kardeşine bakmamı benden rica etmiştide.
Deyip gülümsediğimde kadın özür dileyip işine geri dönmüştü. Kapının kulpunu çevirip kapıyı açtığımda küçük bir kız çocuğuyla karşılaşmıştım. Yavaş adımlarla ona doğru ilerlerken bana korkak bir şekilde bakıyordu. Sadist bir sekilde sırıttım.
+Evet ufaklık şimdi seninle bir yere gideceğiz.
Uzun süreden sonra birlikteyiz jdhidjdjd Niye bu kadar aksattım bilmiyorum bundan sonra daha sık yazmaya çalışacağım. Bölüm biraz kısa merdivenlerden yuvarlandım aklıma anca bu kadar geldi jcbixbxujd Umarım bölümü beğenirsiniz. Çok ekşın olmadı ama olsun uzun süredir yazmayınca yazmayı unutmuşum jchxujxud 200 okunma 20 vote 10 yorumda yazmaya çalışırım yorumlarınız ve eleştrileriniz önemli jcbjchdjd Tekrar görüşmek üzere hdhdjhx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist?Kız?
Teen Fiction-Bu yaptığının yanına kalacağınımı sanıyosun. Çok daha kötüsünü yapabilirim. Diye soğuk bir şekilde söylediğimde gülmesi kesilmişti. Gerçekten benim birşey yapmayacağımı mı sanıyordu. Ben hiçkimse ye karşı ezilmezdim. Onu bu yaptıklarını ödeteceği...