Pov George:
Uslyšel jsem zpěv ptáků a povědomý smích.
"Ticho Quackity vždyť ho probudíš" zahihňal se někdo.To mě donutilo se pousmát pootevřel jsem oko a uviděl nad sebou sklánět se čtyři kluky.
"Dobré ráno Georgi"usmál se blonďák.
Zvedl jsem se a podíval okolo sebe.
Musel jsem usnout okolo mě se rozprostírala rozkvetlá louka.
Miluji tohle místo chodíváme sem s klukama pořád je tu příjemně.
Hned po tom jsem si opět lehl nebo spíš spadl Dreamovi do klína a zavřel oči a předstíral spánek.
Dělám to celkem často dostanu potom od Dreama pusu.
"Copak moje Šípková Růženka potřebuje znovu zachránit"? Uslyšel jsem jeho hlas přímo nademnou.
Jemně jsem kývl a zahihňal jsem se.Ucítil jsem jeho rty na mé tváři a oči otevřel.Pohled se mi naskytl na tu nejkrásnější tvář s krásnými limetkovymi očima jemně zavlnenimi blonďatými pramínky vlasů které mu padali do očí.Z mého simpovaní o Dreamovi mě vyrušil pohled na tři blbce za ním co si snaží skákat na záda a asi si je zlomit."Počkej teď chci já"! Začal řvát Quackity když vezl Sapnap Karla na zádech dýl než Quackity bral za dobré a začal žárlit.
Musel jsem se začat smát bylo to tak dětinské od nich.
Vedle sebe jsem hned uslyšel zvuk čajové konvice Dream má tak divný ale nakažlivý smích."Co je pane konvice nějaký problém"? okřikl ho Sapnap.
"Dáme závody když jsi tak vysmátý"usmál se na něj Sapnap.
Dream mi věnoval pohled a já ho hned chytil za ruku a táhl k nim.
Vyskočil jsem Dreamovi na záda ten mě chytil za spodní část noh a já trochu zrudl.
"My můžem záleží co vy"zasmál se Dream.
Sapnap se zmateně rozhlížel vedle sebe kde stál Quackity a Karl.
Karl se zahihňal "Quackity je tvůj stejně potřebujete rozhodčího".
Quackity vydal něco jako zvuk dusící kachny ale to by nebyl Quackity že?
musel jsem se usmát sám pro sebe.
Quackity vyskočil Sapnapovi na záda ten si ho chytil tak jak předtím Dream mě a zasypal Quackityho pusinkami.
To už ale Karl nenechal a začal se taky dožadovat, musel je od sebe rozdělit až Dream protože jinak by jsme se závodu nedočkali.Když Karl stál na konci louky mezi stromy co mu složili jako slunečníky.
Začal nám naznačovat a já uctil jak si mě Dream chytil pevněji.
Tři, dva, jedna
Vyběhli jsme chytil jsem se Dreama pevněji a slyšel jsem jak se uchechtl.
Byly jsme tak stejně s Nickem Quackity na mě vyplázl jazyk.
Zasmál jsem se a vyfuckoval ho.Chvili jsme vedli mi a potom zase oni.
Pár metrů před cílem najednou jsem uctil drcnutí a potom pod sebou jen vzduch.Rána a já ležel na zemi nebo ne tak úplně ležel jsem na Dreamovi a přímo na boku.Vedle ležel Karl a Quackity s Sapnapem vedle něj.
Cítil jsem jak se moje "podložka" na které ležím začíná zvedat víc nahoru a dolů a potom zvuk konvice začal jsem se smát s ním.
Všiml jsem si jak se Sapnap zvedl a pomohl na nohy Quackitymu a Karlovi. Hned na to stál Sapnap nad námi s překříženými rukami nás pozoruje.
Srazil jsi mi přítele ty idiote.
Karl stál za ním a aby vypadal ještě víc jako poor bottom tak chytil Sapnapa za paži a přitiskl se k němu zatímco měl jednu nohu jemně pokrčenou.To Dreama rozesmálo ještě víc chvíli se tak smál než se zvedl a podal mi ruku.Já ji s úsměvem přijal a Dream si mě vyhoupl do náručí na pozici princezna xd.
Sapnap měl Karla na zádech a Quackityho držel za ruku.
"Stmívá se už radši půjdeme ne"? zeptal se Karl trochu zaraženě."No ty sám asi nikam nedojdeš takže asi jo"zasmál se Sapnap.
Šli jsme směrem k naším domům.
Pomalu jsem usínal.
"Je normální aby někdo tolik spal"? zasmál se Quackity.__________________________________
Hola:]
Sooo jak se vám líbila první kapitola?
Na začátek trochu kratší ale budu to prodlužovat nebojte:]
Kdyby jste objevili nějakou chybu tak se omlouvám když tak napište do komentářů nějaké návrhy nebo dodatky a ehh
Buenas noches/Días:]Ps: mám asi vykloubené zápěstí ze psaní xd
- Tommy:]
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanfictionDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]