Pov George
"Tak pojď už"Zasmál se XD a táhl mě ke Kinoko kingdom.
"No jo už jdu"Usmál jsem se a běžel za ním.Poslední dobou spolu travíme hodně času..
Podíval jsem se na zem,zase.Cítil jsem se hrozně,nahradil jsem Dreama?"Podívej"Řekl nadšeně XD.Podíval jsem se na budovu vystavěnou do obří muchomůrky."To je tvoje"Usmál se a podíval se na mě, já pořád zíral na obří muchomůrku.
"Už nemusíš bydlet v tom malém domě,daleko od Kinoko.Teď můžeš být tady"Usmál se a táhl mě dovnitř.
Provedl mě celým domem, musím uznat bylo to nádherné.
Vyšli jsme až úplně nahoru kde byla ložnice.Obří dvoulůžková postel, velká okna ze kterých byl výhled na celé Kinoko."Páni"Rozhlédl jsem se z okna, XD si stoupl za mě.Polk jsem.
Naklonil se ke mě, vyděšeně jsem se na něj podíval.Najednou jsem z něj cítil opět ten strach jako předtím.
Promnul jsem si spánky a šel si lehnout na obří postel.
XD se za mnou zmateně podíval.
"Udělal jsem něco špatně?"Zeptal se zmateně."Ne já jen... přemýšlel jsem o Dreamovi, chybí mi"Lehl jsem si na bok a pozoroval jsem ho.
Znechuceně se otočil na bok.
"Nemluv o něm pořád, samé Dream sem Dream tam.Otočil se je zady, nadzvedul jsem se.Co?
"Já ti můžu dát cokoliv po čem toužíš!
ALE TY POŘÁD MLUVÍŠ JEN O NĚM!"
Zařval a rozpřáhl prudce ruce.
Jeho hlas se změnil,byl hrubý a přeskakoval.Zděšeně jsem ho pozoroval.Přišel ke mě a dřepl si, natáhl ruku a chtěl se mě dotknout.Uhl jsem, zastavil se.
"Promiň Georgie..
Já nechtěl- já- co na něm vidíš?"Zvedl se a sklopil hlavu."Uvidíme se později"Řekl tiše a rozplynul se.
Byl skoro večer,ale mě únava přešla.
Zvedl jsem se a sešel dolů.Karl ,Sap a Quackity pobíhali okolo, vypadalo to že hrajou na hoňku.Usmál jsem se a problížil se okolo, neměl jsem chuť s nikým mluvit.Došel jsem k mému "starému" domu.
Jediný důvod proč jsem se nechtěl předstěhovat byl ten že odtud mám vzpomínky s Dreamem.
Rozhlížel jsem se po mém pokoji a balil si nějaké věci.
Povzdechl si a lehl si do postele.
Nebyla sice tak pohodlná jako ta v Kinoko,ale cítil jsem se v ní lépe.
XD řekl že mi dá cokoliv co chci,ale nesplnil to.
Chtěl jsem jedno a to je Dream, proč ho nemůžu, alespoň navštívit?Promnul jsem si oči a zvedl se.
Vzal jsem krabici s věcmi a vyšel z domu.Šel jsem zpátky koukal jsem na oblohu, začalo se stmívat.
Za sebou jsem uslyšel kroky, otočil jsem se.Za mnou běžel Philza.
"Děje se něco?"Vypadal celkem naštvaně.
"Techno je ve vězení"Sykl nasupeně a šel dál, hádám k věznici.
"Cože?"Zeptal jsem se ho nechápavě.
"Nevím prostě mi teď Tubbo řekl že je Techno ve vězení.Nevím odkud to ví,asi od Ranboo."Řekl a zrychlil krok.
Zadýcháně jsem ho dohonil,na to že má už věk je pořád v kondici.Celkem lituji Sama.Nebo ne.
"Víš jistě že je to pravda?"Zeptal jsem se udýchaně."Ne,ale mám pocit že ano.Jestli ano jdu z Sama vymlátit duši.Páni,takhle jsem Philzu neznal.
Následoval jsem ho až k věznici, celkem mě to zajímalo chtěl bych kdyby se naskytla příležitost navštívit Dreama.Při té myšlence se mi zatřásli ruce netrpělivostí.
Vběhli jsme do haly."SAME!"Zařval Phil, díky ozvěně to znělo ještě hlasitěji.
Sam vyšel z nějaké místnosti s Antem za sebou."Ano?"Zněl unaveně, vlastně se mu nedivím musí to být pořád, že mu to za to stojí.
"Pusť Techna, hned!"Sykl a stoupl si blíž k Samovi.
"Ale on přišel sám."Řekl klidně.
Phil se zmateně po mě podíval.
"Můžu ho navštívit?"Zeptal se Phil klidněji."To nebude možné"Nadechl jsem se, chtěl jsem se ho zeptat.
"Ani pro tebe George.Jestli ještě nemáte něco tak já bych šel."Řekl, nečekal na odpověď a vyšel pryč z věznice.Ant se vrátil do místnosti a mi odešli."Tak asi ahoj"Řekl Philza sklesle a šel domů."Čau"Řekl jsem a šel "domů".
Byl jsem uprostřed lesa, už jsem byl skoro tam.Zývl jsem a lehl si na mech.
Krabici jsem položil vedle sebe.
Zavřel jsem oči, neměl bych spát,ne tady.Ale já mu-Cítil jsem jak mě někdo něčím zakryl.
Neměl jsem sílu otevřít oči.
Zvedl mě ze země, pootevřel jsem oko.
Dream mě nesl v náručí.
Přes sebe jsem měl přehozený mechový plášť-dar od XD.
Za ním levitovala krabice s mými věcmi,byla tma,ale kolem nás se vznášelo matné světlo.
"Dreame?"Řekl jsem a snažil se otevřít obě oči.Maska se podívala na mě.
Bylo na ní vyryto XD.
Zděšeně jsem na něj koukal,ale vždyť to byl..
Začal jsem zrychleně dýchat, silně jsem zavřel oči.
"Dreame.."zakňučel jsem nic mi nedávalo smysl,byl to Dream,ale...
Z očí mi proudili slzy.Cítil jsem že jdeme po schodech, ale nechtěl jsem otevřít oči, stále jsem zíral na tmu přeměnou.Položil mě na postel a sedl vedle mě.
Položil si mě na hruď a začal mě hladit po zádech.
"Šššš to bude dobré"Začal šeptat,polk jsem a přitiskl se na něj.
"Omlouvám se, chtěl jsem ti udělat radost,ale já prostě....nejsem on."Řekl a to poslední spíš předcedil přes zuby.
"Já.. myslel jsem si že když budu vypadat jako on-co jsem si vůbec myslel?"Řekl podrážděně spíše na sebe.Obejmul jsem ho, takže on.. chtěl mi jen udělat radost.?
Proto tohle všechno?______________________________________
Hola amigos
Další kapitola doufám že se líbila, zítra vyjde nejspíše další takže..um uh jo
Budu happy za každej komentář nebo vote, kdyby něco tak se ozvěteBuenos noches, amigos:]
- Tømmy
Hehe here get 🏳️🌈 pride flag [totally dunno why but yeaaaahh xd](~‾▿‾)~
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanfictionDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]