Eh kurva omlouvám se trochu zpoždění omlouvám se
Pov George
Vyšel jsem z koupelny,Dream seděl na posteli a koukal na zem před sebe.Dostal jsem nápad nevím jestli byl geniální nebo jen provokativní.
Přišel jsem pomalým krokem k němu a sedl si na něj obkročmo.Heh byl duchem mimo tak proč toho nevyužít ne? Podíval se na mě a jeho tváře změnily barvu,tohle už znám hah kdo je teď flustrovaný.
"O čem přemýšlíš Dweamy?"mrkl jsem na něj.Dream se usmál a jedním rychlým pohybem mě hodil pod sebe.Nahl se k mému krku a mě se zadrhl dech."O tobě~" "Ah tak o m-""GEORGIEEEE!" Oba jsme se otočili směrem dveře.Bože já toho Quackityho zabiju fakt že jo..
Dream si povzdechl a zvedl se.Podal mi ruku a já ji přijmul.On mě bez námahy postavil na nohy.Dream na sobě sice měl mikinu,ale já si i přes to dokázal představit jak se jeho svaly napjali.Uhh fuckk.Dream přešel ke dveřím a sáhl na kliku.Dveře se rozletěly a praštili Dreama přímo do nosu.Ten jen zakňučel, zanadával a chytl se za nos.Ve dveřích stál vysmátý Quackity s Karlem a Sapnapem v pozadí."HOLA AMIGOS"zařval Quackity.Pak se zastavil a podíval se na nás jak na kokoty."Co ti je?"řekl nechápavě.Můj bože tak je idiot?
Přešel jsem k Dreamovi.Podíval jsem se na něj jestli je naprosto vypatlaný mezitím Dream se tvářil jako by ho chtěl každou chvíli zardousit.Sapnap s Karlem se na něj podívali.
Sapnap se snažil nevyprsknout smíchy a Karl se jen zahihňal."Quackity"povzdechl si Sapnap a poplácal ho po hlavě.
"Vyrušil jsem vás při něčem snad?"řekl a zazubil se."Celkem ano"zamručel Dream."Praštil jsi ho dvěma pitomče"protočil jsem očima.
"Jo aha tak sorry"řekl a podíval se na Sapnapa.Karl s Sapnapem se teď váleli smíchy.Otočil jsem se k Dreamovi.
"Nemáš to zlomené?"zeptal jsem se a pohladil ho po hlavě.On něco zakňučel a položil mi hlavu na rameno.Awh je jako štěňátko,kurva George ne.Pohladil jsem ho po zádech a poslal ho do koupelny schladit si obličej.Povzdechl jsem si a podíval se na ty tři."Takže jdete dovnitř?""Vlastně se tě chceme zeptat jestli by jsi nešel s námi do lesa nebo na louku, víš co jen tak se zhecnout"řekl Sapnap."Vlastně proč ne"řekl jsem a podíval se na Dreama, který právě vyšel z koupelny."Jdeš taky Dreame?"zeptal jsem se.Dream se podíval na stranu a přešel ke mě, objemul mě ze zadu a dal mi pusu do vlasů."Promiň Gogy, slybil jsem Technovi že s ním půjdu trénovat.
"Nevadí, půjdem sami"řekl Quackity,popadl mě za ruku a táhl mě ven. Zamával jsem Dreamovi a otočil se ke klukům, kteří si teď už začali zpívat nějakou písničku.
Pov Dream
Sledoval jsem jak táhnout George pryč, usmál jsem se a zamával mu.
Povzdechl jsem si a natáhl se pro masku.Nasadil jsem si opasek přes rameno a připnul jsem si štít na záda.
Vzal jsem si sekeru a dal ji za opasek u kalhot.Domluvili jsme se s Technem, že dneska budeme trénovat jen se sekerkami, stejně si myslím že si to prase vezme meč.Zasmál jsem se sám pro sebe a vzal si nějaké lahvičky,je v nich jen voda, protože by bylo zbytečné aby jsme si ubližovali jen kvůli tréninkům,ale musíme natrénovat házení atd.Je ale pravda že pár jizev už z tréninků s Technem mám,ale povětšinou jsou z omylu že se mě nesnaží zranit.Poupravil jsem si masku a vyrazil k dolíku kde máme domluvený trénink.
Procházel jsem kolem lesa a tak trochu doufal že potkám George a ty tři hrdličky.Měl jsem zpoždění,ale ani to mě nedonutilo zrychlit krok natož běžet.Jen ať si Techno počká, děláme si takové naschvály často.Můj pohled upoutali modré kvítky u mě nohy.
Ohl jsem se ,aby je mohl jemně pohladit nártem ruky. Připomínali mi Gogyho,byly nádherné jako on.
Usmál jsem se a natáhl se po jednom který jsem jemným škubnutím utrhl.
Natrhal jsem ještě pár aby mi to stačilo na věneček, až potkám George úpletu mu věneček nebo mu je jen tak dám.
Za sebou jsem v zorném poli uviděl pohyb.Za mnou stáli tři postavy.
Sam,Bad a Ant."Eh...ahoj?"řekl jsem nervózně.Nevím co mě nervovalo víc jestli pocit že mě Sam pořád sleduje nebo to že tam všichni tři stáli plně vybavení.Všichni na sobě měli nethire brnění.Sam měl svůj typický trojzubec a na obličeji masku připomínající proti radiaci,a na očích červené brýle.Bad a Ant měli oba meče a štíty.Postavil jsem se."Potřebujete něco?"zeptal jsem se.
Sam si povzdechl a Bad uhl pohledem, když jsem se na něj podíval.
"Půjdeš s námi"řekl Sam bez emocí a přechytil trojzubec.Tohle nebylo dobrý.Udělal jsem krok dozadu,otočil jsme se s tím že bych mohl možná utéct.Za mnou stál Bad.Bad na mě mířil mečem."Bade?"podíval jsem se na něj.Ani jsem si nevšiml,že mě obešel.
"Promiň Dreame"řekl tiše.
Ucítil jsem ostrou bolest vzadu na hlavě.Zčernalo se mi před očima a já jsem spadl k zemi.Moje nohy a ruce přestali vypovídat službu.Nad sebou jsem uslyšel Samovo mumlání a uctil jsem jak mě někdo zvedl a přehodil si mě přes rameno.Sakra moje hlava..____________________________________
Hola Amigos
Omlouvám se trochu později snad nevadí zítra vyjde další kapitola
Jak Awsamponk ff tak tady,brzy bude i Royal au takže eh um yooBuenos Noches:]
-Tommy/Atlas:]
Have cookie friend 🍪
ČTEŠ
Já a ty pamatuješ??
FanfictionDOKONČENO:] Co když o George nebude jevit zájem jenom Dream.. Kapitoly vychází den až obden:) Moje druhá ff Awsamponk navazuje, takže si můžete přečíst z pohledu Ponka nebo Sama,ale nemusíte to číst není to důležité pro příběh Užijte si příběh:]